Агентам

Вивчаємо тренди зимового сезону разом з Join UP!

Усі туристичні сезони різні, не схожі один на одний. Кожен має свої тенденції та настрої.

Адже туризм – одна з найбільш динамічних і вразливих галузей, вона піддається впливу мільйонів факторів: від популярних відео в Тік-Tок чи Youtube до світових війн та пандемій. Але це якраз те, що змушує постійно розвиватися, шукати нові рішення та створювати інновативні класні продукти.

Join UP! завжди зустрічає новий сезон підготовленим, і ця зима – не виключення! Тож запускаємо проєкт, в якому будемо досліджувати популярні тренди та ділитися крутими ідеями, що ми разом можемо запропонувати вашим туристам уже цього сезону.

ТРЕНДИ ЗИМОВИХ ПОДОРОЖЕЙ ІЗ JOIN UP!

ЗИМОВЕ СОНЦЕ

Зимівля (Hibernation holiday) або зимове сонце (Winter Sun) – новий тренд та причина полюбити зиму. Для багатьох туристів проводити холодні місяці в теплих країнах стало вже приємною традицією. Особливо тепер, коли значна частина компаній перейшла на віддалений графік і можна працювати з будь-якого куточка світу.

Реагуючи на тренд таких тривалих подорожей, готелі та системи бронювання вже запустили нові продукти. Наприклад:

  • Booking.com створили тижневі та місячні тарифні плани. 2021 року близько чверті бронювань на платформі були на тиждень і більше.
  • Бронювання проживання на тривалий час стало найдинамічнішою категорією на Airbnb. У 2021 році близько 30% бронювань були на тривалий період***.
  • Готелі починають пропонувати спеціальні пакети для тих, хто зупиняється на тривалий час і поєднує відпочинок з роботою.

Що важливо для туристів, які їдуть на зимівлю до теплих країн, окрім приємного клімату:

  • комфорт у готелі,
  • хороший Wi-Fi та Інтернет,
  • максимально глибоке занурення в культуру нової країни,
  • можливість отримати унікальний досвід,
  • взаємодія з локальними спільнотами.

В українських реаліях, коли знову попереджають про можливі проблеми з енергопостачанням, зимівля в теплій країні – це ще і гарне рішення, як продовжити ефективно працювати, щоб підтримувати економіку країни та поповнити власні сили і відпочити від стресу.

Тож ми вже підготували кілька місць, де це можна зробити:

ВЕЛНЕС-ТУРИЗМ

Трохи статистики:

  • Близько 66% населення планети після Covid-19 переглянули своє ставлення до власного здоров’я і наразі готові витрачати на нього на 20% більше, ніж раніше.
  • 2022 року для більш ніж 20% туристів покращення здоров’я та велнес стали головною мотивацією для подорожей****.
  • За прогнозами, ринок велнес-туризму збільшиться вдвічі до 2030 року.

Уже зараз інвентар для йоги, круті спортзали та SPA-комплекси – маст для багатьох готелів. Ба більше, стандартними велнес-процедурами тепер навряд чи когось здивуєш, тому різноманітність тематичних активностей, які пропонують курорти, просто вражає. Як вам, наприклад, сильвотерапія – лісові ванни, чи терапія сміхом, а паппі-йога з милими цуценятами?

Join UP! дуже подобається такий тренд, і цієї зими ми пропонуємо вам разом підхопити його та стати трендсеттерами велнес-відпочинку в Андоррі.

Адже ця маленька країна відома не лише своїми гірськолижними курортами, а й SPA-центрами, а наш фаворит Caldea у Ескальдес-Енгордань – найбільший термальний SPA-комплекс у Південній Європі! Місцеві мінеральні води багаті натрієм, сульфатами, кальцієм, сіркою і славляться знеболювальним, ранозагоювальним та протиалергійним ефектом. Caldea – це 18 поверхів з різноманітними відкритими та закритими басейнами, зокрема – новим панорамним басейном з краєвидом на гори, джакузі, саунами, хамамами, аквазонами та терасами, термальними джерелами, масажними кабінетами, ресторанами та розвагами.

Список готелів з крутими SPA в Андоррі вже теж підготували.

СЕТ-ДЖЕТТІНГ

Новий тренд у туризмі, який передбачає відвідування місць зйомок фільмів.

За даними Expedia:

  • близько ⅔ мандрівників знаходять натхнення для подорожей у кіно чи телешоу,
  • 39% бронюють поїздку після того, як побачили дестинацію у фільмі,
  • особливо цей тренд популярний у покоління Z та міленіалів.

Пам’ятаєте, однією з перших таких зіркових локацій стала Нова Зеландія, куди летіли тисячі фанів “Володаря перснів”? А зараз таких прикладів – сотні! Наприклад, щоб побачити райський острів Пхі-Пхі з фільму “Пляж”, туди приїжджало по 5 000 туристів на день; у Дубровнику вже 4 500 екскурсій місцями зйомок “Гри Престолів”*****, маршрутами зйомок бондіани випускають цілі путівники, а готелі Сицилії готуються прийняти рекордну кількість туристів після виходу другого сезону серіалу “Білий лотос”.

Що ж, ми теж пропонуємо нашим туристам пригоду, гідну блокбастера. Де? Слідами улюблених героїв із фільмів, знятих в:

Дякуємо, що вивчаєте та створюєте тренди в подорожах із Join UP!


* За даними statistica.com
** Всесвітня туристична організація
*** Travel Daily News
**** The National Geographic
***** Travel Weekly