Агентам

Щодо затримки рейсів PQ7115/7116 5 червня 2019

05 червня 2019 року о 00:05 із аеропорту  «Бориспіль» повинен був вилетіти рейс PQ7115 авіакомпанії SkyUp Airlines сполученням Київ (Бориспіль) — Шарм-ель-Шейх з туристами компанії Join UP! У зв’язку з технічними причинами було прийняте рішення  про заміну літака авіакомпанії SkyUp Airlines на літак авіакомпанії «Буковина». Рейс BKV7115 вилетів з аеропорту Бориспіль о 16:05 за місцевим часом. Тривалість затримки склала 16 годин.  Затримка рейсу спричинила зміни у графіку виконання рейсу BKV7116 (PQ7116).

Стосовно дій компанії

Враховуючи обставини, туроператор Join UP! вжив всіх заходів для забезпечення комфорту туристів, час виконання рейсів яких було змінено. З боку туроператора ми інформували турагентів, туристів щодо змін у розкладі, а також своєчасно попередили представників  державних органів. Гаряча лінія компанії регулярно надсилала смс-сповіщення туристам про зміну часу вильоту, надання проживання у готелі та заміну борту. 

Зі свого боку авіакомпанія надає туристам всі послуги, передбачені правилами перевезень пасажирів у разі затримки авіарейсів:

  • туристам рейсів, які прибули з інших міст, було надано трансфер, проживання у готелях та харчування.
  • туристам, які були змушені затриматися в Єгипті, було надано проживання та харчування в готелі
  • пасажирам рейсів, які вчасно прибули для вильоту та очікували рейс в аеропорту, були надані напої і харчування.

Щодо компенсацій

У разі затримок рейсів туристам передбачені компенсації. Компанія Join UP!,  як туроператор, не працює на пряму з туристами. Тому всі заявки на компенсації просимо подавати турагенту, де був придбаний тур. Далі турагент передає їх на розгляд туроператору. Всі заяви розглядаються в індивідуальному порядку та в рамках діючого  законодавства.

Терміни надання рекламації: не пізніше 14 календарних днів з дня закінчення туристичної подорожі туристів з усіма необхідними документами.

Термін розгляду: протягом 30 календарних днів з моменту отримання з усіма документами. Зазначений строк може бути продовжений Туроператором для отримання документів та інформації, необхідних для її розгляду.

Детальна інформація про поводження з рекламацією на сайті у розділі
«Порядок поводження з рекламацією»

Туристи, які придбали страховку від затримки виїзду, можуть звернутися в СК «УКРФІНСТРАХ» за відшкодуванням збитків. Правила звернення можна знайти в розділі «Страхування»


 

(0800) 30 97 97 | +38 (044) 303 9 303

контакт-центр

Facebook     Instagram

запити в особистих повідомленнях

*Час вильоту орієнтовний. Актуальну інформацію про час вильоту можна дізнатися зателефонувавши своєму турагенту або на сайті Join UP! у розділі Online-табло.


Просимо вибачення за незручності.