Агентам

Не задля оцінок, а задля кращого сервісу – навчання туристичних гідів від Join UP!™

Не тільки дітям та студентам вчитися. Уже який рік поспіль Join UP!™ проводить навчання для своїх гідів в корпоративному університеті GROW UP. І там все по-справжньому: лекції, практичні, інтерактивні та навіть домашні завдання.

Ось вам трішки цифр:

І це все для того, щоб максимально покращити сервіс на улюблених курортах наших туристів.

Цього сезону ми вже закінчили навчання гідів у Єгипті та на Шрі-Ланці. На відміну від шкіл, обійдемося без табелів та оцінок, але із задоволенням поділимося результатами першої чверті шостого навчального року (скоро їх зможуть відчути всі наші агенти та туристи) і планами на найближчий “семестр”.

ПРОФЕСІЯ ГІДА – ПОГЛЯД ЗСЕРЕДИНИ

Ви коли-небудь замислювалися над тим, як це – бути гідом? Комусь може здатися, що це робота мрії: жити на курорті, постійно мандрувати, зустрічати нових людей і відкривати для них світ, а у вільний час – купатися в морі, тусуватися з місцевими та продовжувати досліджувати нові місця. Але так усе виглядає лише на перший погляд. Адже спочатку потрібно отримати звання гіда, і в кожній країні різний шлях до цієї професії та різне її сприйняття. Наприклад:

  • У Єгипті бути гідом суперпрестижно, і це взагалі не про сезонний заробіток чи роботу для студентів. Єгипетські гіди можуть працювати по 20 і навіть більше років і безмежно цим пишаються. У цьому якраз фішка напрямку: навіть якщо ви повернетеся на місцевий курорт через 5 чи 10 років, дуже ймовірно вас зустріне той самий гід.
  • На Шрі-Ланці, як і в багатьох інших країнах, щоб проводити екскурсії визначними місцями, потрібна ліцензія. Але тут податися на офіційне навчання для її отримання можна лише раз на три роки. Не склали іспити або не закінчили курс? Чекайте ще три роки.

Чому варто вибирати тільки ліцензованих гідів?

Насамперед це, звісно, питання відповідальності за туристів та їхню безпеку. А крім того, найчастіше гіди, що продають тури на вулицях неофіційно, лише підводять до історичного місця, але заходити всередину і проводити екскурсію безпосередньо там не мають права. Саме тому ми завжди рекомендуємо користуватися послугами наших гідів, які офіційно працевлаштовані у приймаючій компанії та мають розширені ліцензії. Але це далеко не єдина причина, чому варто вибирати саме цих людей, а після нашого навчання аргументів буде ще більше.

Погодьтеся ж, усі туристи мріють про гіда, що стане супергероєм їхньої подорожі: який підкаже, де купити найсвіжіші місцеві фрукти та куди поїхати, щоб сподобалось і дитині, і бабусі; який співатиме разом з ними традиційних пісень; розумітиме, яку історію краще розказати туристам з України, а яка більше зацікавить гостей з Казахстану; який завжди зможе підібрати таке місце чи екскурсію, що прямо в серденько.

Тому минулого року ми навчили наших гідів розрізняти менталітети відвідувачів з різних країн, розуміти їхні потреби, щоб надавати якісний сервіс кожному туристу. А цього сезону – зосередили увагу на:

  • особливості менталітетів,
  • високому рівні обслуговування,
  • техніках продажів
  • та практичному досвіді у ключових туристичних локаціях.

Цікаво, як виглядає навчальна програма для гідів від Join UP!™? Що ж, вмощуйтеся зручніше, покажемо вам залаштунки.

ЄГИПЕТ: ТЕМА УРОКУ – «WOW** КОМУНІКАЦІЯ»

Цього разу наш тренінг складався з кількох блоків, ось деякі з них:

  • «Подорожі без бар’єрів». Минулого року Join UP!™ та SkyUp™ разом з LEVCHYK SPECTRUM HUB, запустили цей проєкт, щоб зробити подорожі більш доступними для родин з дітьми з розладами спектру аутизму (РСА). І стали ще на крок ближчими до мети, адже тепер наші гіди на єгипетських курортах теж знають, як працювати з такими туристами.
  • Безпека особистих даних. Join UP!™ – одна з найперших компаній, що почала дотримуватися правил Загального регламенту захисту даних ЄС (GDPR), і передає цей досвід нашим гідам. Тому в інформаційних матеріалах у готелях використовуються лише номери ваучерів або перші літери імен туристів, щоб не розголошувати особисті відомості.
  • Ораторське мистецтво. Чіткі та змістовні відповіді на запитання туристів, цікаві та захопливі розповіді, конкретні поради без нав’язування… Після наших майстер-класів комунікація з гідами стане ще більш комфортною та продуктивною.

Цього сезону тренінг у корпоративному інституті GROW UP пройшли гіди з Шарм-ель-Шейха та Хургади. Наступного року плануємо залучити ще й Марса-Алам, адже хочемо збільшувати кількість гідів на курорті.

ШРІ-ЛАНКА: ПРО СЕРВІС І КРАЇНУ НА “ВІДМІННО”

Це вперше для наших представників на Шрі-Ланці ми провели комплексне навчання, доповнивши теоретичну частину про Join UP!™, наші стандарти та сервіс практичною: з екскурсіями, виїздами та комунікацією з туристами.

Тепер наші гіди на острові:

  1. “Свої” – ми сформували команду з українців, які завжди зрозуміють, допоможуть і проконсультують рідною мовою.
  2. Знають все про Шрі-Ланку – що не можна робити на Шрі-Ланці, скільки народів тут мешкає і якими мовами вони розмовляють, які подарунки привезти з відпочинку, де скуштувати найавтентичніші роті й аппу (ланкійські страви). Недарма ж вони колесили на тук-туках і автомобілях популярними куточками острова, знайомилися з місцевими та інспектували десятки готелів у різних регіонах.
  3. Амбасадори сервісу – тренінги з типології туристів, теорії поколінь та управління конфліктами, години практики спічу в автобусі та на готельних зустрічах – далеко не повна програма того, що пройшли наші гіди за ці 10 днів навчань.

Частина гідів уже на Шрі-Ланці, і поки вони чекають наших туристів, продовжують ще більше заглиблюватися у тонкощі місцевого життя. А ті, хто приєднається до команди пізніше, обов’язково проходитимуть спеціалізоване онлайн-навчання. Але і це ще не все. Не було ж контрольної роботи. Так-так, ми ж казали, тут усе серйозно.

Перед відкриттям сезону та приїздом перших туристів на всіх наших гідів чекає фінальна перевірка знань і тоді: “До роботи!”.

ЗАМІСТЬ ОЦІНОК У ТАБЕЛІ – ЗАДОВОЛЕНІ ТУРИСТИ 

Для нас основні результати – ті, які турист відчуває під час відпочинку. Деякі зміни, можливо, ви уже відзначили. Розповідаємо, що ще покращиться найближчим часом:

  • Україномовні гіди в Єгипті, на Шрі-Ланці, у Домінікані та Танзанії. Далі на наших курортах їх буде ще більше. Уже працюємо над цим.
  • Ми змінили підхід до зустрічей з готельними гідами – тепер даємо лаконічну “вижимку” про найголовніше і вводимо нові цікаві формати, наприклад тестування “Яка екскурсія вам підійде”, яке туристи зможуть пройти онлайн за QR-кодом від гіда.
  • Ще більше шансів, що серед усіх екскурсій гід запропонує туристам ідеальний метч, адже ми детально познайомили команду з нашими продуктами, щоб вони ще краще їх зрозуміли. У Хургаді, наприклад, навіть провели тест-драйв нової програми Box of Impression***.  Бо ж, припустимо, якби ви весь час милувалися зоряним небом у пустелі, хіба б могли подумати, що над мегаполісами воно зовсім інше? А скільки ще таких відкриттів на шляху до розуміння контексту і потреб туристів з усього світу!

Правда, результати, того варті? Але ми не збираємось зупинятися! Далі плануємо онлайн-навчання для гідів у Домінікані та Занзібарі, а завершимо цей навчальний рік у Туреччині, якраз перед початком літнього сезону.

Розвиваємося, щоб створювати найкращі емоції під час подорожей!


*за внутрішньою статистикою Join UP!™
**англ. Вау!
***англ. Скринька вражень