Відгуки з Tripadvisor

Aleksander H
Віддихали в сентябре сім'єю: 4 дорослих і троє дітей. Все дуже сподобалось. Территория большая и красивая. Багато разів були в Турції, поки це найкращий готель, в якому все ми добре провели час і чудово віддохнули.

Sergey_Morozov
Друзья, прошло две недели после нашего семейного визита в отель, емоции легко улеглись и я готов поделится своим впечатлением. Я часто подорожую турист, часто вивожу свою сім'ю в двонедельные поездки на море. Чаще всего отдыхаем в Турции. Одне з улюблених місць в Турції - регіон Белек. Готель Gural Premier Belek Белек ми вибрали за відгуками з Тріп Адвайзер і фотографіями в мережі. И я не разу не разочаровался в нашем выборе. Це перший на моїй пам'яті готель у якому я не зміг знайти мінусів :-). Я "критик со стажем" і зазвичай завжди нахожу ложку дёгтя в бочке мёда , але в цьому випадку не вийде. Отель превосходен. велика распланированная територія з ідеальним ландшафтним дизайном і зонуванням. Свій аквапарк - дуже великий, уютний і удачно розташований. - два пірса -велика кількість дитячих куточків на території --відмінний пляж - чисті басейни - респектабельний спа-комплекс з хамамом і сауною - чудовий головний ресторан - зручний ресторан біля пляжу - фантастичний бар з тенью в 50 метрах від моря - міні-гольф, футбольне поле і куча тенісних столів - і багато іншого Наверное лучшая територія, яку я коли-небудь бачив з точки зору зручності розташування, різноманітності та спланованості. Нам дуже сподобалося, що проживання організовано в двох триповерхових віллах. це дозволило почувати себе частиною природи і "інтегруватися" в навколишнє середовище. Цесарки розгулюючі по отелю добавляли екологічності та "зеленості". дуже близько до Белек Down town - кілька разів прогулювалися пішки на шопінг.. Велике спасибі - персоналу готелю і менеджменту. Це один із багатьох готелів, де персонал сприймає гостя як "друга", все улибаються, спешат допомогти, стараються зробити віддих безоблачним і безмятежним. Ми з сім'єю в цьому готелі відчували себе за справжнім бажанням, а не формальним відвідувачем. Питание. Питание на висоте. разнообразное и опять же таки: приготовленное с любовью. все дуже смачно. Разнообразные свіжі фрукты! Випечка. Мясо очень вкусно приготовленное. Зелень і різносоли, сири (!!!) - величезний вибір на будь-який смак. Багато овочів, особливо порадував вибір помідор. Чуть чуть не хватило русской кухни – борщ и каша, но не критично. Також іноді дуже хотілося січної рибки гриль, але, на жаль, риба не сильна сторона місцевих поварів. І ще один з мінусів – омлет мені вдалося попробувати тільки в перший день, коли ми заселили це був другий день початку сезону і черговості за омлетом не було, всі інші дні – рішуче не хотілося тратити по 15 хвилин на стан в черговості за омлетом. Но и Бог с ним, хватало и других блюд 😊 Напитки - на твёрдую пятерку: сок во всех барах, много сортов пива, нынешние коньяки и виски от кращих производителей - пить "пришло" хотя и понемногу, но каждый день 😊. Орешки - дуже якісна суміш без "наповнювачів". Дуже сподобалося, що готель навіть при великій зайнятості в святкові вихідні - надав дуже якісний сервіс. Велика кількість людей було непомітно. Фантастична команда анімації. Серхану, Наташі, Динаре і Насте величезне спасибі за проявлену заботу і неподільне щире участь у житті гостей готелю: діти з утра вбігали в дитячий клуб і пересікалися ми з ними тільки ввечері і під час сна :-). Серхан чудовий організатор і по цьому крутому челу - спасибі йому за заботу. Ребята з анімації - це було одне з найкращих вражень про готель. В готелі чудовий ресепшн і зв'язок з гостями: поселили нас у 8 утра «без розмов», за першим запитом змінили номер з видом на сад. Перед виїздом продлили номер. Всі наші звернення обробляли моментально і знаходили ідеальні рішення. Дуже, дуже сильний менеджмент!!! СПА комплекс: чудовий "банно-прачечний комплекс", суперський хамам, дуже якісна парилка і басейн. красивейший антураж. Ми відпочивали дві неділі в цьому готелі і нам дуже не хотілося виїхати з готелю за минулі 14 днів. Ми своєю сім'єю точно вирішили, що будемо проводити в цьому готелі як мінімум новорічні, осінні та весняні канікули, крім того, що підтягнемо своїх друзів. Надеюсь, що всі, хто читає мій відгук, користуються моєю порадою щодо вибору цього готелю для відпочинку і скажу мені мислене спасибі за такий щирий і хорошу пораду. Спасибі готелю за чудовий відпочинок! Отелю - процветания! Особливості - відмінного відпочинку! Турции - благоденствия! Іскренне ваш, Сергій. Показати ще

Kristina S
Все началося з того, що нам дали номер, в який попасть можна тільки по лестнице (пандуса немає), а у нас двоє маленьких дітей, одному з яких 3 місяці. Звичайно, ми відразу подзвонили і попросили змінити номер, т.к. затащить коляску на лестницу одна я точно не змогу. На що спочатку взагалі не було ніякої допомоги, нам відповіли, що таких номерів вільних немає і «шеф буде тільки завтра, приходить утром на ресепшен». Я попросила пояснити, які можливості у нас є - виявилося, що під'єм для колясок є тільки в одному будинку на одному поверсі (всього більше 10 зданий). Нам важливо було вирішити проблему дистанційно, щоб не тратити свій відпуск на це, попросили не гоняти нас на ресепшен, а повідомити нам, як проблема буде вирішена подзвонив на мобільний. Номери з заходом без лісниці найшли тільки через сутки після того, як чоловік сказав, що ми готові змінити готель (т.к. це питання принципіально). Абсолютно непродумане рішення по проживанню з маленькими дітьми (колясками). Больно було дивитися, як люди ставлять на лестницу коляски з дітьми, в одному будинку бачили, як людину на інвалідному кріслі по лестнице піднімали - так собі комфортність відпочинку. Далі після нашого першого відгуку пообіцяли проробити деякі недорахунки по запиту і дитячому клубу. Але не тут-то було, з кожним днем якість пропонованих послуг і зручностей ухудшалось і в підсумковому розкладі таке: 1. По приїзді на ужине були і свіжий тунець, і креветки. На останніх ужинах просто без сльозу не взглянеш «крилишки жареные», «крылышки під соусом», «нагетси»… ощущение, что под конец сезона просто не осталось нормальной еды. Це стосується і закуска. Наприклад, в перші дні були смачні сирники, але їх резко убрали з 1 листопада і замість них які-то маслені булки, які неможливо є; 2. У нас з чоловіком була годовщига свадьби, відправились з сім'єю в італійський а-ля карт ресторан. Ну це просто кошмар! Може повара не було в цей день?! Потому як навіть я без будь-якого кулінарного виховання готовлю салати, пасту і різотто в тисячу разів смачніше. Офіціант перепутав, забув кілька блюд, в підсумку все поелі вразливий, хто-то взагалі не став є (різотто переварене, паста з відворотним соусом, як будто просто кетчупом залили)… найгірший досвід італійського ресторану за все моє життя! Невкусно! 3. Теплий басейн на вулиці спочатку був цілком хороший, але зараз його перестають підогрівати - з кожним днем він все холодніше. Останні дні вже не купаємося, як будто економлять на підогріві. Тільки на нього і була надія, але уви. В основних басейнах і аквапарку вода просто ледяна. До цього відпочивали в іншому готелі, у всіх басейнах вода була комфортної температури; 4. У аквапарку закрили ресторан з 1.11, якби вже сезон пройшов. Узнали по факту, коли прийшли. Заранее не было никакой информации; 5. В Кидсклабе даже пластыри закончились. Ребёнок поцарапался, а нам сказали «вчера останній пластир віддали і їх більше не завозять». В целом детский клуб не понравился! Сцена дитячого скла така маленька, що не дозволяє дітям навіть рухатися під час дитячої дискотеки. В цей же час в дитячому клубі носяться підростки 12-14 років, толкают маленьких дітей, матерятся без будь-якого змущення. Нікто не регулює весь цей дурдом - аніматорів немає, видимо і немає окремої зони для тінейджерів - чому вони і носяться на дитячій площадці разом з малишами. Я такого дитячого мата і агресії не бачив ніколи, хоча регулярно путешествуем и останавливаемся в отелях с детскими клабами. Багато розваг пропонуються аутсорсингом, т.е орендують площі і можна порисувати за гроші:) ну це рівень, звичайно! У всіх попередніх готелях все для деток входило в ціну і пропонувалося в готелі, а тут як будто на ринку живеш; 6. Уборка номерів теж викликає питання. Два дня приходилось дзвонити і просити прийти убрати, т.к. кілька годин ігнорувалась лампочка «уборки» номера. Сьогодні після уборки дзвонили просили звернути увагу на деякі речі, які забули зробити. Посмеялись, что видимо туалетную бумагу тоже больше не завозят, поэтому ее просто не принесли:) 7. Вишенкой на торте стало то, что я с коляской и малышом застряла в единственном лифте, который ведет в СПА. Спустя хвилин 10 з'ясувалося, що це просто ремонтували ліфт, але забули написати, що люди його не використовували. Після цього ліфтом користуватися вже не вирішувалися. Єдине, що позитивного можна відзначити - це простора територія готелю і хороші номери. Є невеликий досвід інших п'ятизіркових готелів (в тому числі по сусідству) і якщо хочеться якісного відпочинку з сім'єю або приємної релаксації, то радимо вибрати інший готель! Показати ще