Відгуки з Tripadvisor

Daiva M
Хочу подякувати працівникам массажного кабінету. Отзывчивые, приветливые ребята. Окреме спасибі за чудовий масаж массажисту Хуссейну. Прекрасный мастер своего дела! Відмінно пропрацював мої проблемні місця.

Алексей С
Слегка роздражало відсутність зеленого чая в ресторані і барах, шлях до моря з готелю – обов'язково через скользкую мокру плитку басейну. Сильно роздражали постояльці, що займаються сраньями полотенцами лежаки без фактичного прояву на цих лежаках, соотечественницы з немодельною фігурою в «тюле» поверх купальника в ресторані, що курять в районі прийому їжі під навесом і свиньми, оставляючи об'єкти/посуду з ресторану/бара на столику возле ліфтів (зі зменшенням кількості російських туристів ці явища резко скоротились, можливо – совпадение). Зручний пляж, завдяки рукотворній бухті, є можливість розташуватися на берегу в районі з відповідною висотою хвилі. Дуже різноманітне меню (закуска до пива у вигляді сиру тільки на сніданок). Відсутня практика видачі сух-пайків для уживаної ночі, альтернативно – нічного перекусу в ресторані. Трансфер з/в аеропорт 2-3 години. Пиво в барах: нерозбавлений Туборг Голд. Ненавязчивая і приємна команда аніматорів, особливого зауваження Карину – можна смело залишити її дитину на пару годин в міні-клубі. Дуже порадовало наявність у кроковій доступності хорошого ТЦ «Тайм Центр». ВайФай продається на одному пристрої, захист від множинного доступу проста і надёжна: при введенні пароля – вибрасує інше зареєстроване пристрій під таким-же паролем із мережі, що не заважає роздавати інет всю решту родини з одного пристрою. Тепер про туроператора Coral(SunMar)/Odeon. Качество оператора знайоме в беде, в котором мы и попали. Із-за неблагоприятних погодних умов у Москві 19 вересня 2022 року Турецькі авіалінії відмінили 5 рейсів у Москву й один у Пітер. Нам авіакомпанія організувала (криво/косо) один раз харчування, ввечері (ще криве) розмістила в готелях. До втра, подавляющее більшість туристів, було в неведенні про те – яким рейсом повертаємося (наприклад, пегасівці вже ввечері 19-го були вже про це проінформовані). Ні в приложенні (в якому ми, якоби, вернулися 19-го), ні в телеграм-боте, ні по гарячій лінії (особливо цього не робили – безуспішно намагалися дозвонитися інші) інформації про зміни рейсу не було. Отельный гід (Фарая Шайдулліна) теж не допомогла – зачем-то попросила фото ваучера, далі тільки читала мої питання і нічого не відповідала. Приходилось кожен час ходити на рецепшен тимчасового готелю уточняти «коли просипатися на трансфер в аеропорт». Тільки в 22:00 ми дізналися, що в 4:30 нас вивезуть в аеропорт. Тільки, по приїзді в аеропорт, у представника Coral/Odeon вдалося дізнатися рейс, на який повертаємось додому. Часть туристов осталась утром голодными, из отеля нас увезли раньше завтрака, карты МИР стали работать еще хуже, Турецкие авиалинии утром корможку не пропонували. На наше щастя, в нашій групі несчастливчиків була дівчина, яка вільно володіє турецькою мовою, без неї все було би ще хуже. Наступний день подорожі був без приключень. Окремо про додаток Coral: воно має суттєві недоліки – без інтернету в нього немає і немає можливості через додаток пообщатися з підтримкою. Показати ще

Сергей П
Здравствуйте! Був с 11 по 16 вересня 2022 року.На даний час ,як вони сказали,уже "похолодало"-днем приблизно 34,ночью 25. Після відвідування,смішні почуття!!!-з одного боку нормально,но деякі моменти просто "убивають" ! : -говорится,что первая линия,но корпуса три!!Поселили мене у другому корпусі,так що по вулиці метрів 150 ходив в плавках-может і не дуже красиво,но я переодеваться і не збирався!-да і не один я! Так що уточняйте Карету Бич(1 лінія) або Карета Релакс вас будуть селить! -второй момент-это то ,что пляжные полотенца меняют два раза в неделю!!И по три часа по утрам!!-а четверка же вроде!!??? -третє-безплатного інтернету у вас не буде від слова ВООБЩЕ !!-даже в лоббі його немає!!Мне він не нужен,а ось кому потрібно хотіти чути-чуть-тільки за гроші!! -четвертое-видимо второй-третий корпус вони купили недавно (скорее всего это был отдельный отель второй линии-судя по расположению зон в отеле-который был "прикуплен" в период "короны") и поэтому возле основного бассейна и моря с местами бывает" напряженка"!!-тем более,как и везде, лежаки "бронируют"с помощью полотенец-можете место и не найти!!Я був один -мне попроще,а якщо хоча б сім'я з трьох людей-поищете!І це вже швидше всього на спаде сезона.В пік сезону там схоже взагалі місця не найдеш -пятое- хоть и пишут ,что пляж піщано-галечний -в море є камінь!!-одну порізану ногу я заметил-так що заходите ближче до бухти або купіть тапочки! -шестое-для Турции может и нормально,но взагалі дуже маленька територія!! А так отель нормальный: -довольно чисто (стараются,бегают ,убираются).В номерах убирали кожен день(полотенца меняют,меняли ли белье-не понял!)Море временами не дуже чисто. -еда ,как в четверке,супер різноманітності немає,но голодними точно не залишиться!!Тем більше возле бара (возле моря) з 11 до 16 всякі перекуси організовуються.А ближче до 16:00 приблизно навіть морожене можна отримати-тем більше торгове, в упаковці-детям дуже нравилось. - бара три -возле моря(только пиво),возле основного басейна и между вторым-третьим корпусом все напитки.Пиво-как пиво.Коктейли делают.Водка(и остальные ) из минибутылочек-крепкие,так что на жаре точнее!!-некоторые ,слышал, засыпают!! -горки-аквапарки є(даже для дітей горки-мінібасейни),зони дитячі є. -"анімашки" є,но слава богу не нав'язливі,так що швидше ви будете дізнаватися у них де і що проходить -по вечорам ,як завжди в театрі,міні-диско і представлення Показати ще