Відгуки з Tripadvisor

Ирина Б
Бронували готель на квітень 2020, але трапився карантин і все перенесли, оптимісти, на жовтень 2020. У жовтні 2020 перенесли на квітень 2021, ще одна країна закрита, перенесли на жовтень 2021 року. При цьому готель не змінився, хоча було багато цікавих пропозицій. У серпні 2021 року ми знову заговорили про закриття Іспанії, і ми змінили тур, але потім, коли WizzAir змінив умови перенесення туру та наші квитки, ми не змогли повернути, вирішили легко поїсти все таке в AQUA Hotel Onabrava & Spa. Ми були там в 2019 році, сподобалось. Але в той раз, до останнього дня на просьбу продлити за оплату номер до 17.00, оскільки вилет був у 22.00, нам улибались і говорили: Ви придете в останній вечір і ми все зробимо. Пришли, снова улыбаются, но говорят мест нет - апрель месяц!!! На Букинге места были!!! В цей раз тоже самое : "готель укомплектований, нічого зробити не можна". Захожу зараз на сайті готелю - номери повністю всіх категорій. На Букинге тоже есть номера!!! Ну зачем врать? Це не солідно!!! Ось тому і тройка. Заселення - приїхали в 22.00, ужин уже закончився, поесть никто не запропонував, повідомили, що перенесуть його на обід останнього дня - подивимось. Наверное теж що то буде не так. Номер запропонували на другому поверсі, немає претензій до розміщення. Нас поселили в номер більш високої категорії, то чи як постійних гостей, то чи просто так. За це було б спасибі. НО, балкон вийшов на будову сусіднього готелю і там ведуться будівельні роботи!!! В готелі багато французів, німців. На рецепшен русскоговорящих не было. В прошлый раз працювала Катерина, тепер її немає. Так нам сказали. Питання організовано странним образом, але ми до нього привикли ще в прошлий раз. Разсадку делает метротель,це зручно - не надо бегать искать место. Качество питания - хуже чем в 2019 году. но так я думаю тепер везде. При цьому були і креветки, і лосось, і м'ясо. Но как то все скудновато. Таким маркером - в 2019 році на роздачу і приготування гарячого було 2-3 людини, тепер один. Как он успевает, удивляемся. Но успіває. Ждать не приходилось. Но асортимент вже ніж в 2019 році. Холодні закуски звичайні (сир 2-3 виду, варена вітчина, колбаса), помідори, огурці, оливки, який-то салат з майонезом, паштети, всього два рази за 7 днів був хамон. Зато в уикенде, когда приезжают местные, гастроудовольствие. І це не тільки в іспанських готелях, теж було в Венгриї. У мене проблеми з гастроентерологією, можу сказати, що трохи проблематично було вибрати. Но удавалось. Хуже было утром - жаренные яйца, жаренные грибы. бекон, жарені колбаски. Но потом нашла апарат для варки яиц і все нормально. Овсянки класичної не було. Запаривать хлопья, вы меня поймете, гадость. Слоенное тесто, теж для мене проблема, але чоловіку було все добре. Десерти в принципі не ахти. К фруктам претензий нет. Достаточно. На ужин напої не включені, як везде. Заказ приймають офіціанти, вони так озабочені прийомом замовлень на напої, що прибирання тарелок не в пріоритеті. Деякі хамоваті, якщо не розуміють по-англійськи "бокал білого вина", а несут бутылку - ты еще и виноват. Но нічого і це пройшло. Вино - бокал 2,40 евро неплохое сухое столовое. Але при цьому проста вода - 2 євро бутилка пів-літра, а може і менше. Бассейн працює і на вулиці, і в приміщенні. На вулиці деякі шезлонги грязные. Полотенца надо брати під депозит. Почему? Может вороют? Но кому вони потрібні? Ми купили на ринку у вторник за 5 євро шикарне велике, покористувалися і залишили в номері. Пляж звичайно чудовий в Санта-Сусанне, але велика висота дюни і входити у воду складно. Але думаю, це жовтень і хвилі. Может летом по другому. Смотрели інші курорти, що-то сподобалося. Думаем. Приедем чи ще? Скорее да, но обиду затаила. Я в цей раз хотела забронювати ще сутки, щоб в готелі побути до вечора. Але вилетить такий, що нам надо з готелю виїхати куди-то в 15.00. У них виїзд в 10.00, ми думали продлим до 12.00 без проблем, потім пообедаем, посидим в холле і в 15.00 поїдемо в аеропорт. Тепер будем куковать у басейна. Не було б так образно, якщо б не врали, що все зайнято. Показати ще

Сергей У
Віддихали в цьому готелі 3-й раз, пишу відгук реально порівняний 2018 і 2019 рік. Я не з тих путешественников, які відразу шукають негатив, але коли змінюється в худшу сторону і за це платиш дорожче, ніж було - це неприємно. Номер дали на 5 поверсі - дуже странний, умивальник в коридорі (без входу у ванну кімнату). Криши над балконом нет, коли іде дощ у вас все буде мокре. По поповоду смена пляжных полотенец на рецепшн сказали раз в 3 дня (звучало як издевательство при сегодняшней ситуации.). Інтернет відмінний. Питание разнообразное, но вместе фрешов стали давати какое то крашеное питье. Показати ще

Anastasiya
Оставив тільки найкращі враження) ми довго не могли визначитися між цим готелем і сусіднім (білий, згадує лайнер), в підсумку вибрали Онабрава і не прогадали! Чистые, отремонтированные номера, прекрасная уборка! Питання різноманітне і смачне, персонал приємний:) все сподобалось, рекомендуємо! Показати ще