Скільки коштує відпочити на Занзібарі – бюджет подорожі в деталях
Віза до Індонезії на о. Балі
Безвизовый режим въезда применяется для владельцев обычных, служебных и дипломатических паспортов для краткосрочных визитов в РИ (до 30 дней).
Віза на Шрі-Ланку
Візу для громадян України можна оформити заздалегідь або після прильоту на Шрі-Ланку.
Вартість оформлення візи після прильоту становить 60 USD (2619 UAH)*.
Діти до 12 років – безкоштовно.
Для Українців під вильоти з країн Балтії та країн Європи продовженні біометричні паспорти не приймаються на рейс.
Також оформити візу можна заздалегідь:
Оформити самостійно дозвіл на сайті (зразок заповнення наведено нижче).
Важливо! Візу можна оформити через відділ бронювання. Для цього потрібно надіслати в заявку фото 1стр. паспорта. Документи на візу приймаються не пізніше ніж за 3 робочих дня до вильоту.
Вартість візи 2739 UAH*, дітям до 12 років — безкоштовно. Оплату можна зробити картками American Express, Mastercard та Visa. Виданий дозвіл дійсний протягом 3-х місяців (з дати оформлення).
Термін перебування у країні до 30 днів. Для громадян України візовий збір залишається 2739 UAH.
Про отримання дозволу ЕТА заявника буде повідомлено через свою електронну пошту.
Увага: після отримання ЕТА, рекомендується мати при собі копію повідомлення про видачу паспортного контролю в Коломбо/Маттала.
Зразок заповнення ЕТА (Electronic Travel Authorization (ETA)
Безкоштовним залишиться оформлення візи для дітей віком до 12 років.
Для громадян країн СНД, які відвідують Шрі-Ланку транзитом, віза також буде безкоштовною (до 48 годин)
Документи, необхідні для оформлення візи до Шрі-Ланки.
- Закордонний паспорт (діючий не менше шести місяців з дня виїзду зі Шрі-Ланки).
- Міграційна карта заповнена англійською мовою (можна отримати в літаку або на кордоні):
- Ваучер на туристичне обслуговування
- Кошти з розрахунку 1141 UAH–2283 UAH на день перебування в країні
Вимоги до документів
- Наявність підпису власника у паспорті
- Термін дії паспорта має бути не менше шести місяців з дня виїзду зі Шрі-Ланки.
- Дитина може бути вписана до 16 років (з фотографією) або мати свій проїзний документ.
- У паспортах громадян Узбекистану має стояти штамп МВС (дозвіл на виїзд за кордон).
- Наявність підпису власника у паспорті.
Перелік країн, для громадян яких можливий в’їзд на Шрі-Ланку без заздалегідь оформленої візи. Громадянам країн, яких немає у переліку візу, необхідно відкривати заздалегідь.
Албанія, Вірменія, Австралія, Австрія, Азербайджан, Бахрейн, Бангладеш, Білорусь, Бельгія, Боснія та Герцеговина, Болгарія, Угорщина, Великобританія, Німеччина, Грузія, Греція, Гонконг, Данія, Індія, Індонезія, Ірландія, Ізраїль, Італія, Іспанія, Канада, Китай, Кіпр, Катар, Казахстан, Кувейт, Киргизстан, Республіка Корея, Латвія, Литва, Люксембург, Малайзія, Мальдіви, Молдова, Непал, Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Оман, ОАЕ,Португалія, Польща, Росія, Румунія, США, Словенія, Сінгапур, Саудівська Аравія, Туркменістан, Туреччина, Таїланд, Таджикистан, Тайвань, Україна, Узбекистан, Філіппіни, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швеція, Швейцарія, Естонія, Югославія, Японія.
Наявність підпису власника у паспорті. Термін дії паспорта має бути не менше шести місяців з дня виїзду зі Шрі-Ланки. Дитина може бути вписана до 16 років (з фотографією) або мати свій проїзний документ. У разі наявності свого проїзного документа оплачується візовий збір. У паспортах громадян Узбекистану має стояти штамп МВС (дозвіл на виїзд за кордон).
*Вартість орієнтовна і може змінюватися від курсу.
Віза до Таїланду
Безвізовий в’їзд (60 днів)
Безвізовий в’їзд: Громадяни 93 країн і територій мають право на безвізовий в’їзд з метою туризму або короткострокових ділових візитів на строк до 60 днів.
Серед них: Україна, Албанія, Андорра, Австралія, Австрія, Бельгія, Бахрейн, Бутан, Бразилія, Бруней, Болгарія, Камбоджа, Канада,
Чехія, Китай, Колумбія, Хорватія, Куба, Кіпр, Данія, Домініка, Домініканська Республіка, Еквадор, Естонія, Фіджі, Фінляндія, Франція, Грузія, Німеччина, Греція, Гватемала, Гонконг, Угорщина, Ісландія, Індія, Індонезія, Ірландія, Ізраїль, Італія,Ямайка, Японія, Йорданія, Казахстан, Корея (Південна), Косово, Кувейт, Лаос, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Макао, Малайзія, Мальдіви, Мальта,Маврикій, Мексика, Монако, Монголія, Марокко,Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Оман, Панама, Папуа Нова Гвінея, Перу, Філіппіни, Польща,Португалія, Катар, Румунія, Росія, Сан-Марино,Саудівська Аравія, Сингапур, Словаччина, Словенія, Іспанія,Шрі-Ланка, Південно-Африканська Республіка, Швеція, Швейцарія, Тайвань, Тонга, Тринідад і Тобаго, Туреччина, ОАЕ,Велика Британія, США, Уругвай, Узбекистан, В’єтнам.
Що потрібно для отримання штампа:
- Чинний закордонний паспорт з електронними даними (на момент в’їзду до Таїланду він має бути придатним ще не менше ніж 6 місяців + у ньому мають бути дві вільні сторінки).
- Зворотний квиток із Таїланду.
- Страховий поліс;
- Ваучер на проживання.
Подорожуєте з дитиною? Тоді вам також знадобляться:
- оригінал свідоцтва про народження дитини
- оригінал нотаріально завіреного дозволу від батьків/батька на право тимчасового виїзду неповнолітнього до 18 років в супроводі дорослого (обов’язково вказується країна(або декілька, в залежності від маршрута та призначення) та період поїздки).
В’їзд для громадян України
Перед виїздом переконайтесь, що ви прочитали правила в’їзду в країну і підготували всі необхідні документи.
Вся актуальна інформація — на порталі МЗС України https://tripadvisor.mfa.gov.ua/
Віза в ОАЕ
Громадяни України — власники як звичайних, так і біометричний паспортів, терміном дії не менше 6 місяців після повернення з туру, можуть отримувати візи після прибуття в ОАЕ безкоштовно. Діти можуть в’їжджати в ОАЕ без віз, тільки в супровід дорослого. Дозвіл на Перебування в країні дійсно 30 днів з моменту в’їзду. Інформуємо вас про те, що прикордонно-імміграційна служба ОАЕ з 12.02.2018 НЕ приймає вписаних дітей в паспорти батьків. На в’їзд в ОАЕ для всіх людей, починаючи з 0 років, необхідно мати свій паспорт.
Громадянам України, а також громадянам будь-якої іншої країни без виключень, більше НЕ дозволяється в’їжджати в ОАЕ (DXB) з продовженими паспортами.
Віза до ОАЕ не потрібна для громадян наступних країн:
Європа: Великобританія, Франція, Італія, Німеччина, Голландія, Бельгія, Люксембург, Швейцарія, Австрія, Швеція, Норвегія, Данія, Португалія, Ірландія, Греція, Фінляндія, Іспанія, Монако, Ватикан, Ісландія, Андорра, Сан – Маріно, Словаччина, Ліхтенштейн тва, Естонія, Мальта, Кіпр, Хорватія, Румунія, Болгарія, Росія, Білорусія.
Інші країни: США, Канада, Австралія, Нова Зеландія, Японія, Бруней, Сінгапур, Малайзія, Гонконг та Південна Корея, Китай, Казахстан.
Рада співробітництва арабських держав Перської затоки: Бахрейн, Саудівська Аравія, Оман, Кувейт та Катар.
Документи на візу для громадянАзербайджану, Вірменії, Молдови, Таджикистану, Грузії, Ізраїлю подаються на зазначених умовах. Документи на візу громадян інших країн подаються виключно на запит.
На оформлення віз категорично не беруться документи громадян наступних країн: Бангладеш, Туреччина, Ірак, Іран, Лівія, Нігерія, Непал, Сирія.
Оформлення туристичної візи можливе у термін
від 3-х робочих днів (за винятком вихідних та святкових днів ОАЕ)
- Вартість візи для громадян країн СНД – 3652 UAH,
- Вартість візи під наземне обслуговування для громадян країн СНД – 3880 UAH,
- Вартість візи для громадян інших країн, крім СНД – 7532 UAH
Список документів для оформлення візи в ОАЕ (кріпитися в особистому кабінеті):
- Кольорова сканована фотографія розміром 3,5 х 4,5 см лише у форматі JPG.
- Кольорова сканована копія першої сторінки закордонного паспорта лише у форматі JPG:
- Паспорт має бути дійсним щонайменше 6 місяців з дня повернення з країни.
- Для дітей та підлітків до 18 років зі своїми проїзними документами додатково потрібно обов’язково надати скан перекладу свідоцтва про народження на англійську мову, переклад має бути засвідчений бюро перекладів мокрою печаткою. Цей документ необхідно надіслати на адресу [email protected]
Якщо віза потрібна на найближчі дати, то необхідно подавати документи терміново: за прискорення виходу візи потрібно буде внести доплату у розмірі 1735 UAH за особу.
Віза в Туніс
В’їзд до Тунісу для громадян таких країн як Україна з метою туризму – безвізовий.
Після прильоту в паспорт ставиться штамп про в’їзд у країну і він є безкоштовним. Маючи цей штамп туристи можуть перебувати на території країни не більше 30 днів.
Для Українців під вильоти з країн Балтії та країн Європи продовженні біометричні паспорти не приймаються на рейс.
Після прильоту в аеропорту туристів попросять заповнити еміграційну картку. При собі туристам обов’язково потрібно мати ваучер на проживання та зворотній квиток.
Ці правила стосуються виключно чартнерної програми. Туристи, які подорожують в Туніс на регулярних рейсах повинні заздалегіть відкрити візу.
Просимо Вас звернути увагу на наступні моменти:
- Для громадян України: паспорт має бути дійсним не менше ніж 3 місяці на момент повернення в Україну;
- А\к має право вимагати ваучер на проживання при посадці на та, у разі відсутності ваучера, відмовити пасажиру у посадці;
- Неможливо поїхати на екскурсію до сусідніх країн (Алжир, Лівія) на основі в’їзного штампу, оскільки з Тунісу туристів можуть випустити, а назад не впустити;
- Якщо ви подорожуєте з дітьми, вам необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження дитини та оригінал нотаріально завіреного дозволу на вивезення дитини, якщо дитина їде з одним з батьків або без супроводу дорослих; дитина до 16 років може бути вписана до паспорта батька, з яким подорожує;
- Якщо ж ви плануєте поїздку до Тунісу на термін більш ніж 31 день – візу слід оформляти у посольстві заздалегідь;
- При вивезенні з Тунісу килимів необхідно пред’являти чеки про їхню купівлю;
- У Duty Free на території аеропортів у Тунісі не приймають оплату у національній валюті – динарах;
- Якщо при вильоті у вас залишилися зайві динари – обміняти їх назад на долари США або євро можливо тільки за наявності квитанції про початковий обмін;
- Вивезення національної валюти – заборонено.
В’їзну імміграційну картку видають у літаку або можна взяти на стійці перед проходженням паспортного контролю в аеропорту.
Заповнюється англійською мовою (див. зразок заповнення нижче):