Агентам

Підготовка до літнього сезону 2019: Join UP! взяв участь у нараді Міністерства економічного розвитку України

24 квітня 2019 року туроператор Join UР! взяв участь у нараді з питань готовності до туристичного сезону, яку ініціювало Міністерство економічного розвитку України. Захід зібрав представників туроператорів та авіакомпаній.

Сторони обговорили зони відповідальності всіх гравців, які задіяні в реалізації організованого туризму, а також конкретні кроки для підготовки до літного туристичного сезону 2019 року.

Зі свого боку туроператор Join UP! провів аналіз ситуації, яка склалася влітку 2018 року та реалізував програму кроків для того, щоб зробити сезон відпочинку максимально комфортним.

Відносно планування розкладу чартерних перевезень та збільшення флоту

Туроператор сфокусувався на нарощуванні флоту, який буде виконувати чартерні польотні програми Join UP!

Так, флот SkyUp Airlines в літній період складе 8 літаків. На сьогоднішній день флот SkyUp Airlines складається з п’яти середньомагістральних літаків Boeing 737-800 (189 місць) та  двох середньомагістральних літаків Boeing 737-700 (149 місць). У квітні-травні флот SkyUp Airlines отримає ще один літак Boeing 737-800, який забезпечить резервування основного флоту, а також буде виконувати Ad-Hoc чартери, т.б. разові чартери на замовлення корпоративних клієнтів.

Також, для виконання польотів по чартерній програмі Join UP! будуть задіяні три основних літака та один резервний борт авіакомпанії Bukovina.

Відносно зменшення завантаження авіапартнерів

Join UP! свідомо зменшив кількість замовлених у авіаперевізників рейсів, щоб гармонізувати розклад чартерних перевезень, забезпечити комфорт туристів та підвищити якість туристичного продукту.

Відносно гарантування авіапартнерами здійснення чартерних рейсів

Туроператор домігся внесення нових умов у договори з авіаперевізниками, які передбачають відповідальність авіакомпаній за невиконання зобов’язань. Зокрема, крім літаків, які будуть перевозити туристів, кожен авіаперевізник повинен надати один резервний літак на випадок несправності, щоб мінімізувати ризик виникнення незручностей для туристів. Авіакомпанії не зможуть використовувати замовлені Join UP! літаки для виконання інших рейсів. Таким чином туроператор буде контролювати реальне навантаження флоту, який за ним закріплено.

Також, тепер договір між туроператором та авіаперевізником передбачає жорсткі штрафні санкції у разі невиконання авіаперевізником послуг .

Відносно покращення сервісу та побудови комунікації

Для побудови ефективної комунікації як з турагентами, так і з туристами, туроператор реалізував декілька проектів та заходів.

Перш за все, гаряча лінія Join UP! стала працювати цілодобово.

На сайті Join UP! відкрито онлайн-табло з розкладом рейсів  — таким чином, кожен турист та турагент мають можливість перевірити статус свого рейсу.

Створено команду community, яка оперативно обробляє всі запити туристів у соціальних мережах щодня з 9.00 до 21.00.

Серед технологічних інструментів – створено мобільний додаток, який супроводжує туриста на кожному етапі туру. Додаток нагадує про час виїзду до аеропорту та надає інформацію про будь-які зміни у розкладі,  допомагає зв’язатися зі страховою та гідом. Додаток доступний для завантаження на пристрої із системами Android та Apple. Щоб почати використовувати додаток, туристу необхідно мати ваучер Join UP! з QR-кодом.

Побудовано систему інформування турагентів про статус заявки (номер бронювання туру) та будь-які її зміни за допомогою електронної пошти та смс-повідомлень.

У «Міжнародному аеропорту «Бориспіль» та аеропортах Харкова, Одеси, Львова та Запоріжжя працює мережа представників туроператора.

«Літо 2018 року стало серйозним уроком не лише для компанії Join UP!, але й для всіх учасників вітчизняного туристичного ринку — від туроператорів і турагентів до перевізників. Ми прагнемо, щоб туристичний сезон 2019 року став успішним та комфортним. Для цього ми провели велику роботу — наприклад, вперше на туристичному ринку нам вдалося переглянути умови контрактів з авіакомпаніями і зробити їх значно жорсткішими. Це наша відповідь ринку як туроператора, який несе відповідальність перед туристами та цінує свою репутацію. Процес удосконалення і поліпшення якості нашої роботи по всіх напрямках триває», — зазначив Дмитро Сєроухов, генеральний директор компанії Join UР!