Агентам

Зимовий туристичний сезон 2022-23

Який він – зимовий туристичний сезон 2022-23, як генератори рятують внутрішній туризм, як Join UP! долає незгоди, і що переживає туріндустрія в Україні та світі сьогодні – читайте у добірці публікацій в медіа за останній місяць.

«Трохи оговтавшись від раптової зміни нашого життя 24 лютого, корифей українського туристичного ринку Join UP! вирішив ризикнути і запропонувати українкам, їхнім дітям (і українським чоловікам, які мають право перетину державного кордону) пакетні тури на відпочинок у теплих країнах – як в старі довоєнні часи. О цій порі року найбільшим попитом в українців користувався Єгипет – тож цей маршрут і почали розробляти як основний на зиму».

Детальніший аналіз напрямку Єгипет – у статті від УНІАН.

«Завдяки пологій піщаній береговій лінії Хургада стала улюбленим місцем відпочинку туристів з дітьми, а потужна роза вітрів повсякчас приваблює любителів водних видів спорту, на кшталт кайтсерфінгу. А ще, на відміну від інших єгипетських курортів, Хургада — це живе автентичне місто, з вузькими вуличками, колоритними базарами й традиційною східною архітектурою».

НВ разом із Join UP! пройшов шлях українського туриста від Києва до узбережжя Червоного моря та дізнався, на що йдуть співвітчизники заради відпочинку на єгипетському курорті.

«Напрямок Єгипет з’явився в портфелі найбільшого туроператора України Join UP! 9 років тому. За цей час компанія відрядила на відпочинок 2,8 млн українських туристів. Попри повномасштабне воєнне вторгнення російської федерації в Україну, Join UP! і далі працює та робить усе можливе, аби створити умови й можливості для відпочинку».

Чому варто побувати зимою в Хургаді – розповідають у Vogue.

«Можливість вирватися у мирний світ хоча б на кілька днів має надважливий терапевтичний ефект, оздоровлює розум і тіло, дозволяє згадати і заново відчути, за яку якість життя ми воюємо. І не менш важливий фактор, що остаточно схиляє чашу терезів на користь відпустки: можливість українців подорожувати навіть зараз – ще той смачний ляпас в обличчя брудних окупантів, більшість з яких світу подалі від своєї клоаки не бачили».

Саме із цими думками редакція “Главреду” прийняла запрошення українського туристичного оператора Join UP! проінспектувати їхні нові пакетні тури до однієї з перлин Єгипту – курортного міста Хургади, і ні на хвилину не пошкодувала про свій вибір.

«В Хургаду регулярно з’їжджаються прихильники водних видів спорту: віндсерфінгу, кайтінгу, глибоководної рибалки, всіх можливих видів снорклінгу та дайвінгу, а також морських прогулянок на різноманітних яхтах — від аутентичних до суперсучасних.

Перевірено: ваш відпочинок буде продуманий до деталей. Напрямок Єгипет з’явився в портфелі Join UP! представлений вже дуже 9 років, тому їх сміливо можна назвати головними експертами в країні. Тільки уявіть: за цей час компанія відправила на відпочинок 2,8 млн українських туристів. По суті, тут ніколи не закінчується цілорічний потік туристів із 6 країн: України, Литви, Латвії, Естонії, Казахстану та Молдови».

Детальніше про плюси відпочинку в Хургаді цієї зими – в матеріалі від ELLE.

Марина
Дайнеко
Head of Sales Join UP!

UPfamily як рішучий бізнес: ділимось лінком на подкаст «РІШУЧІ» від НВ, де наша експертка Head of Sales Марина Дайнеко, розповіла про основні челенджі, що принесла війна туристичній галузі та компанії Join UP! зокрема.

Навички подорожувати в нових реаліях. Про що варто пам’ятати туристам під час війни – ділимось важливими лайфхаками для туристів у рубриці Travel на НВ.

Марина також поділилась із LIGA Бізнес з якими основними челенджами довелось зіштовхнутись нашій компанії у 2022 році:

Ми це знали й раніше, але пересвідчились: люди – головне, що допомагає рухатись далі попри будь-які кризи та виклики. Спільні цінності та командність – ось наше джерело стійкості, саме тому маємо й надалі фокусуватись на корпоративній культурі та чітко визначати “своїх”. Це стосується і власне команди, і партнерів, і підрядників, навіть споживачів та нових ринків.

Не менш важливий урок – виявляється, розвиток можливий і за турборежиму, і в звичайних умовах. Варто тільки не забувати дихати, а все решта – перепони, які точно можливо подолати.

Катерина
Артюх
Head of Product Marketing Join UP!

Катерина Артюх, Head of Product Marketing, поділились із топовим медіа delo.ua роздумами про майбутнє нашої галузі та вплив війни на туризм в Україні та світі.

Сьогодні фокус турагенцій зосереджений на розвитку внутрішнього туризму, розробці автобусних турів за кордон та пошуків оптимального формату роботи після перемоги.

А також ми розказали delo.ua як справи цьогоріч із турами на різдвяно-новорічні свята, зважаючи на перебої зі світлом та неможливість виїжджати за межі країни великій кількості людей.

Українські готельєри підготувались до нових умов — за всіма популярними зимовими напрямками є пропозиції розміщення в закладах з власними генераторами, що дозволяє забезпечити комфортний відпочинок за будь-яких обставин у енергетиці.