#якіновини: весняні тренди, що нового на курортах Іспанії та в чому суперсила тревел-інфлюенсерів
#якіновини: весняні тренди, що нового на курортах Іспанії та в чому суперсила тревел-інфлюенсерів

Сьогодні ми до вас з добіркою про красиві подорожі на природу і не тільки. Місця, тренди, нові фестивалі та нові правила. Буде цікаво, інстаграмно і надихаюче!
КВІТКОВИЙ ТРЕНД
Flower-watching1, квітковий або ботанічний туризм – це все назви нового тренду в подорожах, що зараз саме на піку популярності.
За даними дослідження Skyscanner, 62% опитаних туристів сказали, що під час подорожей люблять відвідувати ботанічні сади.
А віднедавна популярним стало не тільки милуватися рослинами, але й доглядати за ними. Зустрічайте тенденцію back to nature2. Так-так, за хештегом #backtonaturegirls у TikTok уже понад 15,3 млн постів.
Більше тут.
Тож, поки весна – потрібно ловити момент! Ось вам календар-шпаргалка для “квіткових” туристів:
- Фестиваль тюльпанів у Стамбулі – 1–30 квітня
- Фестиваль троянд в Агросі (Кіпр) – 10–11 і 17–18 травня
- Фестивалі квітів Антестірія в Ларнаці, Аматунті та Пафосі – середина травня
- Фестиваль троянд у Казанлику (Болгарія) – 6-8 червня
- Temps de Flors у Жироні (Іспанія) – 10–18 травня
До речі, важливий момент для мандрівників до Іспанії…
НОВІ ПРАВИЛА ДЛЯ ТУРИСТІВ НА БАЛЕАРСЬКИХ, КАНАРСЬКИХ ОСТРОВАХ ТА В АЛІКАНТЕ
Іспанці вирішили серйозно взятися за боротьбу з овертуризмом тож цього сезону запроваджують нові норми поведінки на популярних курортах.
Серед найважливіших нововведень:
- Заборона паління цигарок и вейпів на пляжах Канарських островів, музики та використання парасольок у прибережних зонах.
- Зменшення розміру туристичних груп до 20 осіб на Майорці.
Детальніше тут.
У Бенідормі також заборонили паління і споживання алкогольних напоїв на пляжах і ввели штрафи за відвідування пляжів у період з опівночі до 7-ї ранку.
Детальніше тут.
ТРЕВЕЛ-ІНФЛЮЕНСЕРИ: ЯК ВОНИ ВПЛИВАЮТЬ НА ПОДОРОЖІ
Маркетингова агенція TravelBoom поділилася результатами нового дослідження про тревел-інфлюенсерів. Виявилося:
- 28% мандрівників бронюють житло на основі рекомендацій інфлюенсерів, а 37% дотримуються їхніх порад при плануванні поїздки.
- 57% користувачів YouTube та 54% користувачів Instagram довіряють контенту інфлюенсерів про подорожі більше, ніж традиційній рекламі.
- Довгий відеоконтент (відеооблоги, огляди готелів та щоденники подорожей) більш ефективний у плані залучення та бронювань, ніж короткий.
Більше тут.
Беріть на замітку – створюйте гарні подорожі та надихайте інших!
1 З англ. споглядати квіти
2 З англ. повернення до природи