• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330-02-85

Агентам

#якіновини: весняні тренди, що нового на курортах Іспанії та в чому суперсила тревел-інфлюенсерів

Сьогодні ми до вас з добіркою про красиві подорожі на природу і не тільки. Місця, тренди, нові фестивалі та нові правила. Буде цікаво, інстаграмно і надихаюче!

КВІТКОВИЙ ТРЕНД

Flower-watching1, квітковий або ботанічний туризм – це все назви нового тренду в подорожах, що зараз саме на піку популярності.

За даними дослідження Skyscanner, 62% опитаних туристів сказали, що під час подорожей люблять відвідувати ботанічні сади.

А віднедавна популярним стало не тільки милуватися рослинами, але й доглядати за ними. Зустрічайте тенденцію back to nature2. Так-так, за хештегом #backtonaturegirls у TikTok уже понад 15,3 млн постів.

Більше тут.

Тож, поки весна – потрібно ловити момент! Ось вам календар-шпаргалка для “квіткових” туристів:

До речі, важливий момент для мандрівників до Іспанії…

НОВІ ПРАВИЛА ДЛЯ ТУРИСТІВ НА БАЛЕАРСЬКИХ, КАНАРСЬКИХ ОСТРОВАХ ТА В АЛІКАНТЕ

Іспанці вирішили серйозно взятися за боротьбу з овертуризмом тож цього сезону запроваджують нові норми поведінки на популярних курортах.

Серед найважливіших нововведень:

  • Заборона паління цигарок и вейпів на пляжах Канарських островів, музики та використання парасольок у прибережних зонах.
  • Зменшення розміру туристичних груп до 20 осіб на Майорці.

Детальніше тут.

У Бенідормі також заборонили паління і споживання алкогольних напоїв на пляжах і ввели штрафи за відвідування пляжів у період з опівночі до 7-ї ранку.

Детальніше тут.

ТРЕВЕЛ-ІНФЛЮЕНСЕРИ: ЯК ВОНИ ВПЛИВАЮТЬ НА ПОДОРОЖІ

Маркетингова агенція TravelBoom поділилася результатами нового дослідження про тревел-інфлюенсерів. Виявилося:

  • 28% мандрівників бронюють житло на основі рекомендацій інфлюенсерів, а 37% дотримуються їхніх порад при плануванні поїздки.
  • 57% користувачів YouTube та 54% користувачів Instagram довіряють контенту інфлюенсерів про подорожі більше, ніж традиційній рекламі.
  • Довгий відеоконтент (відеооблоги, огляди готелів та щоденники подорожей) більш ефективний у плані залучення та бронювань, ніж короткий.

Більше тут.

Беріть на замітку – створюйте гарні подорожі та надихайте інших!


1 З англ. споглядати квіти
2 З англ. повернення до природи