Готелі Greek Pride: бронюйте для туристів і вигравайте відпочинок для себе
Як побудувати персональний бренд і заробляти в 13 разів більше

Потрапити до топліста тих, про кого турист подумає, коли захоче кудись поїхати. Стати уособленням та амбасадором туристичної галузі, як Клопотенко – української кухні чи Валерія Бородіна – індустрії краси та жіночого підприємництва. Давати інтерв’ю Forbes та іншим крутим медіа. Монетизувати свої знання і впливати на всю сферу.
Ключик до досягнення усіх цих цілей – сильний персональний бренд. Тож не гайте часу, почніть працювати над ним прямо зараз! Ми вже навіть і корисно-мотиваційний тюторіал підготували.
ЛЮДИ КУПУЮТЬ У ЛЮДЕЙ
![]() |
Ольга
Дідок PR team lead1 Join UP!™
|
Та, звісно, усе не так просто. Будьте готові до того, що побудова власного бренду – це як ще одна робота, якій потрібно регулярно приділяти близько 10-12 годин на тиждень. Але результати того варті. Наприклад, згідно з дослідженням Hinge Marketing, погодинна вартість роботи професіоналів з високим рівнем персонального бренду (так званий “Global Superstar”) у 13 разів більша за середній показник!2
Хочете теж так? Тоді — до роботи!
ОСОБИСТИЙ БРЕНД ЗСЕРЕДИНИ
Темі персонального бренду ми присвятили цілий випуск нашого лекторію Inside3, де розповідаємо про:
формулу особистого бренду
4 основні кроки його побудови
чому важливо себе “гуглити”
де шукати натхнення
чи варто висвітлювати особисте життя, а не тільки професійне
як поєднувати бренди – персональний та продукту
у чому вимірюється результативність вашого бренду
і, звісно, навіщо вам усе це треба
Не бійтеся ставити собі амбітні цілі, а ми з радістю допомагатимемо їх досягати! Хто знає, можливо, скоро саме вас як спікера хантитимуть топові туристичні медіа та виставки. Адже все можливо.
1 з англ. “лідерка піар-команди”
2 Hinge Marketing
3 з англ. “всередині”