• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330-02-85

Агентам

UA

  • UA

Як побудувати персональний бренд і заробляти в 13 разів більше

Потрапити до топліста тих, про кого турист подумає, коли захоче кудись поїхати. Стати уособленням та амбасадором туристичної галузі, як Клопотенко – української кухні чи Валерія Бородіна – індустрії краси та жіночого підприємництва. Давати інтерв’ю Forbes та іншим крутим медіа. Монетизувати свої знання і впливати на всю сферу.

Ключик до досягнення усіх цих цілей – сильний персональний бренд. Тож не гайте часу, почніть працювати над ним прямо зараз! Ми вже навіть і корисно-мотиваційний тюторіал підготували.

ЛЮДИ КУПУЮТЬ У ЛЮДЕЙ

Ольга
Дідок
PR team lead1 Join UP!™

Персональний бренд — це ваша особистість та її сприйняття оточенням, які формують довіру і відкривають двері до нових можливостей. І це те, що є особливо важливим у туризмі, адже в нашій сфері все будується на харизмі та репутації. Чи не так?

Та, звісно, усе не так просто. Будьте готові до того, що побудова власного бренду – це як ще одна робота, якій потрібно регулярно приділяти близько 10-12 годин на тиждень. Але результати того варті. Наприклад, згідно з дослідженням Hinge Marketing, погодинна вартість роботи професіоналів з високим рівнем персонального бренду (так званий “Global Superstar”) у 13 разів більша за середній показник!2

Хочете теж так? Тоді — до роботи!

ОСОБИСТИЙ БРЕНД ЗСЕРЕДИНИ

Темі персонального бренду ми присвятили цілий випуск нашого лекторію Inside3, де розповідаємо про:

формулу особистого бренду
4 основні кроки його побудови
чому важливо себе “гуглити”
де шукати натхнення
чи варто висвітлювати особисте життя, а не тільки професійне
як поєднувати бренди – персональний та продукту
у чому вимірюється результативність вашого бренду
і, звісно, навіщо вам усе це треба

Дивитися відео

Не бійтеся ставити собі амбітні цілі, а ми з радістю допомагатимемо їх досягати! Хто знає, можливо, скоро саме вас як спікера хантитимуть топові туристичні медіа та виставки. Адже все можливо.


1 з англ. “лідерка піар-команди”
2 Hinge Marketing
3 з англ. “всередині”

...