Box of Impressions:* нові враження від Шарм-ель-Шейха
Реєстрація в системі ДРУГ
Міністерство економічного розвитку і туроператор Join UP! рекомендує вам і вашим туристам зареєструватися в електронній системі ДРУГ (добровільна реєстрація українських громадян).
Це ефективний інструмент попередження громадян України, які перебувають за кордоном, про надзвичайні ситуації, природні катаклізми, цивільні заворушення і військові конфлікти. Щоб вам або вашим туристам зареєструватися в системі ДРУГ, потрібно заповнити електронну анкету, яка складається з наступних розділів:
- Інформація про людину, яка подорожує
- Маршрут подорожі і період перебування за кордоном
- Інформація про близьких людей, які подорожують
- Контактна особа в Україні
У разі виникнення надзвичайного стану в країні, де зареєстрований турист, система надішле йому актуальну інформацію у формі текстового повідомлення на номер телефону або повідомлення на електронну пошту. Крім цього, посольство або консульство України матимуть можливість встановити зв’язок з туристом або людьми, зазначеними в анкеті.
Сергій Погорельцев Директор Департаменту консульської служби МЗС
|
«Перед поїздкою люди залишають в системі свої контактні дані, і завдяки цьому в разі будь-якої надзвичайної ситуації ми будемо мати можливість надати їм допомогу. Створюючи систему, ми вибирали в якості прикладу кращі світові практики подібних реєстрів. На даному етапі в системі зареєстровано понад 2000 українців, і це число постійно зростає», – сказав директор Департаменту консульської служби МЗС Сергій Погорельцев.
Реєстрація в системі є добровільною, але вона безумовно підвищить рівень безпеки кожного громадянина, що виїжджає за кордон. Бережіть своїх туристів і рекомендуйте їм реєструватися в системі ДРУГ. Також система має мобільний додаток на Android і IoS.
Крім розробленої системи ДРУГ, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України настійно рекомендує туристам купувати у складі туристичного пакета страховку від невиїзду. Ця страховка захистить вашого туриста від фінансових втрат у випадку ряду форс-мажорів.
Нагадуємо вам, що ця послуга страхує від:
➔ Пошкодження, знищення, втрати майна туриста внаслідок пожежі, вибуху, стихійного лиха, дії води або інших рідин з водопровідних, каналізаційних, опалювальних систем, з сусідніх приміщень, систем пожежогасіння, протиправних дій третіх осіб. При цьому розмір збитків повинен становити не менше еквівалента 1 000 (одна тисяча) доларів США.
➔ Неотримання туристом в’їзної візи в країну тимчасового перебування за умови своєчасного подання документів, необхідних для отримання візи, оформлених відповідно до вимог Консульства (Посольства) країни тимчасового перебування, і за умови, що раніше не було відмов в отриманні візи.
➔ Затримки у видачі візи, а саме – від видачі туристу в’їзної візи після дати початку туру, за умови своєчасного подання документів, необхідних для отримання візи, оформлених відповідно до вимог консульства країни, в яку планується здійснити подорож і якщо не було відмов в отриманні візи раніше. При цьому покривається вартість квитків і проживання в готелі тільки того туриста, якому несвоєчасно була видана віза.
➔ Невиїзду в зв’язку з необхідністю участі туриста в судовому засіданні і присутності в місці такого засідання.
➔ Невиїзду в зв’язку з отриманням туристом повідомлення про призов до Збройних сил для проходження військової служби за мобілізації або участі у військових зборах.
➔ Стихійних лих безпосередньо в місці постійного проживання туриста або в місці його перебування під час туристичної подорожі.
➔ Офіційно оголошених в місці постійного проживання туриста або в місці заброньованої подорожі: страйків перевізників (передбачених договором на туристичне обслуговування), народних хвилювань, епідемій, терористичних актів.
➔ Запізнення туриста на рейс в зв’язку з дорожньо-транспортною пригодою або поломкою транспортного засобу (крім таксі), на якому він прямував до аеропорту (на вокзал) на території України, що призводить до неможливості здійснення подорожі в встановлені дати.
➔ Запізнення туриста на рейс на території країни тимчасового перебування в зв’язку з дорожньо-транспортною пригодою або поломкою транспортного засобу (крім таксі), на якому він прямував до аеропорту (на вокзал), а також внаслідок офіційно оголошених: стихійного лиха, народних хвилювань, епідемій, терористичних актів.
➔ Невиконання туроператором своїх договірних зобов’язань перед туристом в результаті визнання туроператора банкрутом та / або внаслідок його неплатоспроможності і недостатності коштів для покриття збитків туриста за рахунок гарантій банків або інших кредитно-фінансових установ, виданих туроператору для підтвердження фінансового забезпечення своєї діяльності.
➔ Затримки чартерного рейсу. Вона компенсує 10 доларів або євро на годину, починаючи з третьої години очікування, але не більше 100 у.о. на людину. Початком очікування буде вважатися той час, який вказано в актуальному квитку, виданому туристу системою бронювання.
➔ Відмови у в’їзді в країну.
➔ Невиїзду в зв’язку зі смертю туриста або його близького родича. На жаль, і таке буває.