Про що мріють фудіз? Головні тренди гастротуризму
Реакція Join UP! на недобросовісну рекламу. Оновлено (20.01.20)
Оновлено: 20.01.2020.
Офіційно: Join UP! відновив співпрацю з «Фарватер Тревел». API-доступ компанії до баз даних Join UP! та її онлайн-кабінет працюють у звичайному режимі
Коментар генерального директора Join UP! Дмитра Сєроухова щодо недобросовісної реклами та використання бренду у рекламі.
Ми вдячні, що ресурс «Главное» зреагував на ситуацію та не просто видалив матеріал, але й провів внутрішнє розслідування і встановив відповідальних за підготовку цієї статті та її розміщення, про що офіційно повідомив на власному майданчику.
Думаю, що ця історія стала важливим уроком і поштовхом ретельніше ставитися до своєї роботи, бути відповідальними за свої дії, вибудовувати чесні і прозорі стосунки з колегами, підрядниками, партнерами.
Інформація шириться інтернетом майже миттєво. Тому шкода, яка може бути нанесена репутації бренду через поширення недостовірної інформації, набуває нових масштабів.
Сподіваюся, що прозора та відповідальна комунікація дозволить усувати подібні ризики у майбутньому.