Скільки коштує відпочити на Занзібарі – бюджет подорожі в деталях
«Ми вміємо слухати ринок», – Ірина Мосулезна про виклики та масштабування Join UP!
Про виклики, які постали перед туристичною сферою після повномасштабного вторгнення, наші досягнення, цілі та вихід на європейський ринок поговорили з людиною, яка знає про Join UP! в Україні абсолютно все.
Ірина
Мосулезна Managing Director Join UP!
|
ЧАС ВИКЛИКІВ
На долю України за останні роки випало дуже багато випробувань – спочатку пандемія, а потім повномасштабне вторгнення. Звісно, це дуже зачепило туристичну галузь. Зачепило і водночас загартувало, адже ми всі з вами докладали надзусиль, щоб не просто вижити, а ще й підтримати одне одного та розвиватись.
Безумовно, ескалація війни не була для нас несподіванкою, але підготуватись та убезпечити бізнес у таких умовах просто неможливо.
А втім, у нас не було періоду, коли діяльність повністю зупинялась, після 24 лютого ми зосередили всі свої сили на двох векторах. Перший –повернення до сусідніх з Україною країн наших туристів, які «застрягли» на відпочинку, та організація евакуаційних рейсів. Другий – збереження нашої команди та допомога їй, стабілізація роботи компанії в Україні та поступовий вихід на нові ринки.
І вже зараз, підводячи підсумки за рік, я просто дивуюсь, скільки ми всього зробили і яких результатів досягли попри все. Я вдячна власникам компанії, які ніколи не опускають руки. І навіть коли у нас інколи зароджувався сумнів, чи нам вдасться, чи ми зможемо вистояти – вони знаходили варіанти рішення та надихали. Це дуже цінно.
Деякі наші підсумки року:
- 158 682 туристи за 2022 рік.
- 3902 агенти, які з нами співпрацювали (49,8% від кількості що була до 24.02.2022).
- 7 ринків оперування (Україна, Молдова, Казахстан, Литва, Латвія, Естонія, Румунія та Польща).
- Створення CREAM – відділу для роботи з VIP-заявками.
- Формування нової структури команди. Виділення нових відділів та трансформація існуючих, створення центру експертизи для бізнес-юнітів у різних країнах оперування.
- + 1 літак з’явився в авіапарку нашого стратегічного партнера SkyUp, і наразі парк складається з 12 літаків.
- Співпраця з президентською ініціативою UNITED 24. Забрендовний літак SkyUp, який допомагав збирати донати на потреби МОЗ та став амбасадором України у світі.
- Вильоти з Жешува та Сучави для українців. Спеціальний продукт для нашого ринку.
Результати дійсно надихають, і на кількох пунктах я би хотіла зупинитися більш детально, адже вони надважливі для нашої компанії.
ВИХІД НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ
Щоб вижити в період війни, компанії потрібно було робити багато і швидко. Я б це описала цитатою з «Аліси в країні чудес», Льюїса Керрола:
«Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти щонайменше вдвічі швидше!»
Ми давно планували масштабування і вихід на нові ринки, але нам довелося дуже пришвидшитись. У лютому 2022 року в нас був підготовчий етап запуску бізнес-юнітів компанії в Естонії, Литві та Латвії, але уже у квітні Join UP!TM відкрився в Балтії: з локальною командою, центром експертизи в Україні та сильним продуктом для балтійців.
Далі – більше: у травні на повну сили запрацював бізнес-юніт Join UP!TM у Казахстані, у січні – у Румунії, у лютому – у Польщі.
Вихід на нові ринки, зокрема – фокус на європейські, став для нас великим викликом – адже ми створюємо продукт для туристів з різних країн. Але наразі тут є ще й цілий пул бенефітів як для українського Join UP!, так і для наших агентів та туристів. Яких?
Для Join UP!:
- Посилення експертизи через вихід на міжнародний рівень. Завдяки тісній взаємодії з локальними командами незалежних офісів під брендом Join UP! з різних країн ми ще більше заглиблюємось у світові тенденції та обмінюємось досвідом. Що ж, Join UP!TM завжди створював тренди і відчував у цьому свою місію.
- Кращий контрактинг. Оперуючи одразу на 7 ринках, ми маємо змогу пропонувати партнерам великі обсяги туристів з різних країн, чим забезпечуємо нашим агентам сильний продукт, величезну кількість ексклюзивів та хороші ціни.
- Квоти для України на рейсах з інших країн оперування. Для українського Join UP! є можливість бронювати та пропонувати продукт на рейсах з інших країн оперування локальних бізнес-юнітів. Наша сила – в синергії.
Для українських агентів та туристів:
- Можливість купувати тури з Румунії, Польщі або країн Балтії через центральний офіс – у вашому кабінеті Join UP!. І для цього агенту не потрібно шукати нового партнера, стикатися з тими проблемами, які можуть виникати у нерезидента країни, або робити ліцензію на діяльність в іншій країні.
- Можливість розрахуватися за тури, куплені в інших країнах, у гривні для агентів, які перебувають в Україні.
- Опція сплати у місцевій валюті. Проєкт, який на стадії фіналізації у наших партнерів. Уже зовсім скоро ми розкажемо вам деталі.
- Радість літати з інших країн на крилах SkyUp. Адже саме на літаках нашого стратегічного партнера ми здійснюємо рейси за нашими напрямками в інших країнах оперування.
- Спосіб агентам зберегти свого туриста. Багато українців зараз перебуває за кордоном, і присутність Join UP! в інших країнах дає змогу туристу, як і раніше, звертатись до свого агента, а не шукати агенцію у Польщі чи Румунії.
Для мене ознака здорової компанії – це зростання та масштабування. І Join UP! тут показав мегарівень здоров’я, використавши кризу як трамплін.
ПРОДУКТ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ
Після 24.02.2022 туристичний потік з України, звісно, зупинився. Але з часом ситуація почала потроху змінюватись.
- З травня на запит ринку ми почали пропонувати тури з трансферами для українців до аеропорту Кишинева, адже на той момент у нас уже був продукт та офіс у Молдові.
- Наступним кроком було створення продукту, яким ми раніше особливо не займались – автобусних турів, наприклад – до Анталії, Чорногорії, Болгарії та Греції. Цей продукт був у нас популярним протягом усього літнього сезону (пік прийшовся на липень). Далеко не всі туристи могли наважитися на складну логістику – з доїздом до аеропорту в іншій країні. І таким чином ми попіклувались про тих, хто хотів починати свою подорож з рідної країни.
- Розуміючи, що далеко не всім зручно було летіти на відпочинок з Кишинева (наприклад, мешканцям заходу України або українцям, які зараз тимчасово живуть у Польщі), ми почали перемовини з Польщею, щоб створити продукт саме для українців. Так вже восени стартували вильоти з Жешува на крилах SkyUp до курортів Єгипту. Ми дуже вдячні керівництву місцевого аеропорту, який прийняв українських туристів та українську авіакомпанію.
- Аналізуючи потреби нашого ринку, ми вирішили створити окремий продукт саме для українців з вильотами із румунського аеропорту в Сучаві. Зауважимо, що з Чернівців до Сучави всього кілька годин їзди. Тому ми і тут подбали і про блок місць і про трансфер з Вінниці, Хмельницького та Чернівців до Румунії. Ці рейси стартують улітку – з 12.06, і почнемо ми з подорожей до Анталії.
ТРОХИ ТРЕНДІВ І ПЛАНІВ
Туристичні тренди України, які ми виокремили за останній рік:
- Жінки та діти – основний турист
- Тривале перебування на курортах в інших країнах
- Єгипет улітку
- Автобусні тури до моря влітку
- Energy Stable* в Україні
- Ставка на європейські курорти
І трохи про наші плани:
Ми не зупиняємось у своєму масштабуванні і готуємось до появи бренду Join UP! у Чехії та Словаччині. Що буде далі? Упевнена, ми ще здивуємо і вас, і себе.
*енергетично стабільний – переклад з англійської