Агентам

Join UP! пропонує нові туристичні продукти для українців та продовжує роботу в Європі

У перші місяці повномасштабної війни туристична діяльність Join UP! в Україні зупинилась повністю. Наразі поступово адаптовуємося до нових реалій: відновлюємо туристичні поїздки з України, впроваджуємо механізм користування коштами за тури, анульовані через початок воєнного стану, та виходимо на нові ринки.

Повертаємо туризм в Україні

Закриття неба стало одним із критичних факторів для галузі. Для перезапуску перші місяці повномасштабної війни довелося активно працювати над створенням туристичних продуктів, які б дозволили компенсувати тимчасову втрату авіасполучення з іншими країнами.

З початку літа для українців, що залишаються в країні, ми запустили два варіанти подорожей: автобусні тури з Києва та регіонів і авіатури з найближчих аеропортів країн-сусідів. Поїхати на відпочинок автобусом можна до Болгарії, турецької Анталії, Чорногорії та Греції. З Кишинева літаємо до Чорногорії, Греції, Єгипту та Туреччини. Для туристів організовуємо трансфери до столиці Молдови з Києва, Житомира, Вінниці, Могилів-Подільського, Дніпра, Кривого Рогу, Кропивницького, Умані, Львова, Івано-Франківська, Коломиї та Чернівців.

Українці, хто зараз перебуває в Литві, Латвії чи Естонії, можуть вирушити з нами на відпочинок до Туреччини, Єгипту чи Греції. Восени також готуємося запустити авіатури до Єгипту із польського Жешува та до екзотичних Танзанії і Тенерифе з Кишинева і країн Балтії, а взимку — чартерні рейси популярними туристичними маршрутами з Румунії.

Для українців, які перебувають в інших країнах і також бажають підтримати український бізнес, ми готові запропонувати наземне обслуговування (сукупність послуг з моменту прибуття до країни/пункту відпочинку) та бронювання авіаквитків з різних країн на міжнародних перевізниках.

Який формат відпочинку і куди їдуть українці частіше

Загалом, більшим попитом* серед українців, що залишаються в країні, користуються авіатури з Кишинева та автобусні тури з міст України до Анталійського узбережжя. За результатами червня-липня 2022 року трійка лідерів виглядає наступним чином:

  • Туреччина — 16 222 туристи,
  • Чорногорія — 2 815 туристів,
  • Єгипет — 2 223 туристи.

Послугу наземного обслуговування найчастіше замовляють до Туреччини, Італії та Іспанії.

Враховуючи заборону на закордонні подорожі для більшості українських чоловіків, кризу в економіці загалом та в туристичній галузі зокрема, відновлення попиту на подорожі поки що важко порівнювати навіть зі складним попереднім роком: за перші два місяці літа тури з України забронювали* 31 614 туристів.

Разом з тим бажання людей подорожувати навіть у найскладніших обставинах є важливим позитивним сигналом і для ринку, і для країни. Адже особливо у найважчі часи ми потребуємо відпочинку, оздоровлення, зміни обстановки, які допомагають перезавантажитися і підзарядитися енергією для подальшої роботи. Крім того, наявність попиту на подорожі дає роботу туроператорам, турагентам, перевізникам, а значить — пожвавлює галузь, забезпечує відрахування до бюджету і підтримку економіки, коли це потрібно найбільше.

Відновлюємо можливість скористатися скасованими через війну турами

Через запровадження воєнного стану і фактичну зупинку індустрії заброньовані до 24 лютого тури були скасовані, але сплачені за них кошти — вже проавансовані партнерам. З поступовим відновленням нашої діяльності ми відновлюємо можливість скористатися цими коштами для бронювання нових турів.

За 12 років на ринку як туроператор ми відправили на відпочинок більше 5,5 млн туристів і за будь-яких обставин та навіть у найскладніших ситуаціях робили все від нас залежне, щоб подбати про туристів і підтримати агентів, та завжди виконували взяті на себе зобов’язання відповідно до українського законодавства.

Ми продовжуємо працювати над покращенням умов перебронювань для тих, хто з початком війни не зміг скористатися своїм туром. При цьому дбаємо про збереження стабільності роботи туроператора.

Відкриваємо нові ринки

Ми постійно шукаємо нові можливості, які допоможуть нам забезпечувати і підтримувати стабільність роботи туроператора. До 24 лютого вихід на європейський ринок розглядався як складова довгострокової стратегії розвитку. А у поточній ситуації це завдання стало для нас передусім можливістю зберегти команду і компанію, робити відрахування до бюджету, і таким чином сприяти відновленню туристичної галузі в Україні та нашої країни загалом.

Навесні ми відкрили офіси в країнах Балтії, готуємося до запуску в Румунії. У планах на 2023 рік — вихід на ринки Польщі, Угорщини, Чехії та Словаччини.

Із розгортанням діяльності в європейських країнах перед нами також постає важливе і відповідальне завдання достойно представляти на цих ринках український бізнес та власне Україну як майбутнього члена ЄС. Ми віримо, що наш внесок у формування знання та позитивного сприйняття українських компаній серед європейських бізнесових кіл та євроспільноти допоможе пришвидшити наш повноцінний вступ до Євросоюзу.

Юрій
Альба
співзасновник туроператора Join UP!

Дозволяючи відпочинок собі, поки наші захисники боронять всіх нас на передовій, ми відновлюємо сили для того, щоб продовжувати підтримувати і підживлювати економіку нашої країни.

«Ми безмежно раді, що навіть попри сьогоднішні надскладні умови українці не втрачають бажання подорожувати, і ми можемо принаймні частково відновити діяльність в Україні. Великою мірою підтримувати діяльність UPfamily, яку утворюють Join UP! і SkyUp, нам допомагає вихід на нові ринки. В той же час ми з великою гордістю представляємо зараз нашу країну за кордоном і з нетерпінням чекаємо повноцінного повернення додому, щоб продовжувати змінювати і розвивати travel-індустрію України та заохочувати якнайбільше іноземців відвідувати нашу неймовірну домівку після перемоги».


*Згідно з даними внутрішньої статистики Join UP!