Гастроекспедиції – улюблений тренд фудіз
Join UP! пропонує нові туристичні продукти для українців та продовжує роботу в Європі
У перші місяці повномасштабної війни туристична діяльність Join UP! в Україні зупинилась повністю. Наразі поступово адаптовуємося до нових реалій: відновлюємо туристичні поїздки з України, впроваджуємо механізм користування коштами за тури, анульовані через початок воєнного стану, та виходимо на нові ринки.
Повертаємо туризм в Україні
Закриття неба стало одним із критичних факторів для галузі. Для перезапуску перші місяці повномасштабної війни довелося активно працювати над створенням туристичних продуктів, які б дозволили компенсувати тимчасову втрату авіасполучення з іншими країнами.
З початку літа для українців, що залишаються в країні, ми запустили два варіанти подорожей: автобусні тури з Києва та регіонів і авіатури з найближчих аеропортів країн-сусідів. Поїхати на відпочинок автобусом можна до Болгарії, турецької Анталії, Чорногорії та Греції. З Кишинева літаємо до Чорногорії, Греції, Єгипту та Туреччини. Для туристів організовуємо трансфери до столиці Молдови з Києва, Житомира, Вінниці, Могилів-Подільського, Дніпра, Кривого Рогу, Кропивницького, Умані, Львова, Івано-Франківська, Коломиї та Чернівців.
Українці, хто зараз перебуває в Литві, Латвії чи Естонії, можуть вирушити з нами на відпочинок до Туреччини, Єгипту чи Греції. Восени також готуємося запустити авіатури до Єгипту із польського Жешува та до екзотичних Танзанії і Тенерифе з Кишинева і країн Балтії, а взимку — чартерні рейси популярними туристичними маршрутами з Румунії.
Для українців, які перебувають в інших країнах і також бажають підтримати український бізнес, ми готові запропонувати наземне обслуговування (сукупність послуг з моменту прибуття до країни/пункту відпочинку) та бронювання авіаквитків з різних країн на міжнародних перевізниках.
Який формат відпочинку і куди їдуть українці частіше
Загалом, більшим попитом* серед українців, що залишаються в країні, користуються авіатури з Кишинева та автобусні тури з міст України до Анталійського узбережжя. За результатами червня-липня 2022 року трійка лідерів виглядає наступним чином:
- Туреччина — 16 222 туристи,
- Чорногорія — 2 815 туристів,
- Єгипет — 2 223 туристи.
Послугу наземного обслуговування найчастіше замовляють до Туреччини, Італії та Іспанії.
Враховуючи заборону на закордонні подорожі для більшості українських чоловіків, кризу в економіці загалом та в туристичній галузі зокрема, відновлення попиту на подорожі поки що важко порівнювати навіть зі складним попереднім роком: за перші два місяці літа тури з України забронювали* 31 614 туристів.
Разом з тим бажання людей подорожувати навіть у найскладніших обставинах є важливим позитивним сигналом і для ринку, і для країни. Адже особливо у найважчі часи ми потребуємо відпочинку, оздоровлення, зміни обстановки, які допомагають перезавантажитися і підзарядитися енергією для подальшої роботи. Крім того, наявність попиту на подорожі дає роботу туроператорам, турагентам, перевізникам, а значить — пожвавлює галузь, забезпечує відрахування до бюджету і підтримку економіки, коли це потрібно найбільше.
Відновлюємо можливість скористатися скасованими через війну турами
Через запровадження воєнного стану і фактичну зупинку індустрії заброньовані до 24 лютого тури були скасовані, але сплачені за них кошти — вже проавансовані партнерам. З поступовим відновленням нашої діяльності ми відновлюємо можливість скористатися цими коштами для бронювання нових турів.
За 12 років на ринку як туроператор ми відправили на відпочинок більше 5,5 млн туристів і за будь-яких обставин та навіть у найскладніших ситуаціях робили все від нас залежне, щоб подбати про туристів і підтримати агентів, та завжди виконували взяті на себе зобов’язання відповідно до українського законодавства.
Ми продовжуємо працювати над покращенням умов перебронювань для тих, хто з початком війни не зміг скористатися своїм туром. При цьому дбаємо про збереження стабільності роботи туроператора.
Відкриваємо нові ринки
Ми постійно шукаємо нові можливості, які допоможуть нам забезпечувати і підтримувати стабільність роботи туроператора. До 24 лютого вихід на європейський ринок розглядався як складова довгострокової стратегії розвитку. А у поточній ситуації це завдання стало для нас передусім можливістю зберегти команду і компанію, робити відрахування до бюджету, і таким чином сприяти відновленню туристичної галузі в Україні та нашої країни загалом.
Навесні ми відкрили офіси в країнах Балтії, готуємося до запуску в Румунії. У планах на 2023 рік — вихід на ринки Польщі, Угорщини, Чехії та Словаччини.
Із розгортанням діяльності в європейських країнах перед нами також постає важливе і відповідальне завдання достойно представляти на цих ринках український бізнес та власне Україну як майбутнього члена ЄС. Ми віримо, що наш внесок у формування знання та позитивного сприйняття українських компаній серед європейських бізнесових кіл та євроспільноти допоможе пришвидшити наш повноцінний вступ до Євросоюзу.
Юрій
Альба співзасновник туроператора Join UP!
|
«Ми безмежно раді, що навіть попри сьогоднішні надскладні умови українці не втрачають бажання подорожувати, і ми можемо принаймні частково відновити діяльність в Україні. Великою мірою підтримувати діяльність UPfamily, яку утворюють Join UP! і SkyUp, нам допомагає вихід на нові ринки. В той же час ми з великою гордістю представляємо зараз нашу країну за кордоном і з нетерпінням чекаємо повноцінного повернення додому, щоб продовжувати змінювати і розвивати travel-індустрію України та заохочувати якнайбільше іноземців відвідувати нашу неймовірну домівку після перемоги».
*Згідно з даними внутрішньої статистики Join UP!