Агентам

Inside в лютому: та скажи нарешті “ні!” впевнено і гучно! Або як відмовляти екологічно

Знаєте цей старий, як світ, анекдот? Менеджер із продажів стоїть перед дзеркалом і тренується з різними інтонаціями «Ні. Ні! НІ!». Дзвінок від клієнта – і він тут же: «Так, звісно, ми зробимо вам знижку». Знайомо?

А ось вам ще кілька ситуацій, від яких холодок по спині – друг просить позичити гроші, хоча ще не повернув ті, що взяв “на три дні” півроку тому, знайомий намагається нав’язати непотрібний проєкт, який тільки краде ваш час і сили. Або ж родичі просять приїхати допомогти всупереч вашим планам, але ж як можна відмовити, адже вони образяться?

Якщо ви хоч раз опинялися в ситуації, коли погоджувалися на невигідні умови, аби не образити клієнта або уникнути незручності – тоді наша лекція саме для вас!

Євгенія
Лукʼяненко
фахівець з навчання Join UP!™

Ми поговоримо про те, як:

  Відмовляти грамотно та екологічно – без почуття провини та страху втратити клієнта.
  Як залишитись в хороших стосунках після того як була відмова.
  Відстоювати свої межі та інтереси – і в роботі, і в житті.
  Не погоджуватися на знижки лише тому, що «клієнт просив».
  Формувати довіру та повагу до себе, навіть коли кажете «ні».

Важливі навички, правда ж?

Коли будемо прокачувати цей скіл?

Вже 26.02 о 16:00. Додавайте в календарики.

Де? Онлайн.

Після цієї лекції ваші «ні» стануть впевненими, а клієнти – ще лояльнішими. Тож реєструйтеся і давайте разом вчитись відмовляти дбаючи про себе!