Free Ride* від Join UP!™: встигніть отримати покращений варіант групового трансферу до готелю в Туреччині. Оновлено 20.02.2025
Inside в лютому: та скажи нарешті “ні!” впевнено і гучно! Або як відмовляти екологічно

Знаєте цей старий, як світ, анекдот? Менеджер із продажів стоїть перед дзеркалом і тренується з різними інтонаціями «Ні. Ні! НІ!». Дзвінок від клієнта – і він тут же: «Так, звісно, ми зробимо вам знижку». Знайомо?
А ось вам ще кілька ситуацій, від яких холодок по спині – друг просить позичити гроші, хоча ще не повернув ті, що взяв “на три дні” півроку тому, знайомий намагається нав’язати непотрібний проєкт, який тільки краде ваш час і сили. Або ж родичі просять приїхати допомогти всупереч вашим планам, але ж як можна відмовити, адже вони образяться?
Якщо ви хоч раз опинялися в ситуації, коли погоджувалися на невигідні умови, аби не образити клієнта або уникнути незручності – тоді наша лекція саме для вас!
![]() |
Євгенія
Лукʼяненко фахівець з навчання Join UP!™
|
Ми поговоримо про те, як:
Відмовляти грамотно та екологічно – без почуття провини та страху втратити клієнта. | |
Як залишитись в хороших стосунках після того як була відмова. | |
Відстоювати свої межі та інтереси – і в роботі, і в житті. | |
Не погоджуватися на знижки лише тому, що «клієнт просив». | |
Формувати довіру та повагу до себе, навіть коли кажете «ні». |
Важливі навички, правда ж?
Коли будемо прокачувати цей скіл?
Вже 26.02 о 16:00. Додавайте в календарики.
Де? Онлайн.
Після цієї лекції ваші «ні» стануть впевненими, а клієнти – ще лояльнішими. Тож реєструйтеся і давайте разом вчитись відмовляти дбаючи про себе!