Inside у січні: А що люди подумають? Або як будувати персональний бренд з користю для продажів
Inside у січні: А що люди подумають? Або як будувати персональний бренд з користю для продажів
Ну як ви там? Дали собі на Новий рік обіцянки працювати над собою, зростасти у професії та розвивати бізнес? Що ж, з останнім пунктом ми вам залюбки допоможемо. З вас — приходити на всі наші події лекторію Inside*, а з нас — круті спікери та цікаві теми з практичними інструментами, які ви зможете спробувати одразу після лекції. Як вам така угода? От і нам подобається.
І почнемо ми цей рік з теми, про яку ви нас просили, тож одразу додавайте у свої календарики нагадування, щоб не пропустити, та готуйте запитання. Наша тема січня:
16.01, 14:00 А що люди подумають? Або як будувати персональний бренд з користю для продажів
Спікер: Ольга Дідок, PR team lead** |
Робота з персональним брендом — це особливо важливо для туристичних агентів, адже у сфері туризму все будується на довірі, харизмі та репутації. Чи не так?
Ми живемо у час людиноцентричності: люди купують у людей, працюють із людьми та довіряють людям. Персональний бренд — це ваша особистість і ваша репутація, яка формує довіру і відкриває двері до нових можливостей.
Поговоримо про:
- Що таке персональний бренд і чому він важливий для туристичних агентів
- Формулу особистого бренда
- Які риси об’єднують людей-брендів
- Що ви отримуєте завдяки грамотно побудованому персональному бренду
Є питання по темі, які вас хвилюють і які ви хочете обговорити? Поставте їх прямо зараз, і ми відповімо на них на лекції.
Питання залишати ТУТ
Наша зустріч стане чудовою нагодою провести ревізію свого персонального бренда та визначити, як ви хочете, щоб вас сприймали клієнти, колеги й партнери.
Тож, зазирніть Inside…
*Inside – з англійської “Всередині”
**PR team lead – з англійської лідерка піар команди