Inside у березні: “Не всі можуть сьогодні в завтрашній день дивитись…” або головні тренди в туризмі
Inside у березні: “Не всі можуть сьогодні в завтрашній день дивитись…” або головні тренди в туризмі

Як казав один політик: “А сьогодні в завтрашній день не всі можуть дивитися. Вірніше, дивитися можуть не тільки лише всі. Мало хто може це робити”.
Що додати до цієї досконалої за змістом і формою фрази? Лише те, що ми не тільки дивимося в майбутнє, а й розуміємо, що там відбувається! І готові поділитися найголовнішим – трендами, які формуватимуть туристичний ринок у 2025 році.
🎤 Спікер
Марина
Дайнеко директорка з розвитку B2B і B2C
|
📌 Що обговоримо?
🌍 Які глобальні зміни впливають на світ, і чому вам важливо їх знати?
💡 Які формати подорожей набирають обертів, та як змінюються запити туристів?
📈 Як використовувати тренди для розвитку бізнесу та збільшення прибутку?
Про це і ще багато цікавого – на березневій зустрічі лекторію Inside. Якщо хочете не просто дивитися у завтрашній день, а й працювати на випередження – вам до нас!
📅 Дата: 20.03 о 16:00
📍 Де: Зустрічаємось за посиланням
🚀 Не пропустіть – майбутнє туризму вже тут, і воно точно цікаве!