Агентам

Франчайзинг Join UP!™ у Білій Церкві та Києві. Що змінилося з часу приєднання до мережі

Розпитуємо наших франчайзі, що змотивувало їх приєднатися і як вони оцінюють свій досвід з Join UP!™. А як створюють унікальні враження для туристів і що відповідають на запити про знижки? По відповіді звернулися до турагенції, що надягла наші кольори влітку 2023 у Білій Церкві за умовами програми «Долучайтеся до українського». Відтоді ще кілька його офісів увійшли до мережі Join UP!™.

Анатолій
Артеменко
Керівник турагенцій Join UP!™:
у м. Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, офіс 5
у м. Київ, вул. Гришко, 6А, офіс 12
у м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 85

ТУРАГЕНТ, МАРКЕТОЛОГ, ДИРЕКТОР, МАНДРІВНИК

За освітою я — інженер-механік, у туризм прийшов манівцем. Спершу ми разом з братом займалися автобусними турами до узбережжя Чорного моря. З часом розділили фокус: брат далі опікувався перевезеннями, а я пішов у сферу подорожей. Став дуже цілеспрямовано все вивчати: як працювати з туристами та здобувати їхню лояльність, як будувати бренд і організовувати команду з продажів. Поступово відкрив кілька турагенцій.

Регулярно дивився вебінари, проходив курси, а потім звірявся на практиці: що потрібно нашим клієнтам. Найцікавіше для мене було ловити той переломний момент, коли туристи вже подивилися різні варіанти, послухали порівняння і до покупки не вистачає останнього поштовху: «Цей готель подобається? — Так. — Паспорти є? — З собою», — ось і все, полетіли.

У 2013 взявся опановувати маркетинг, від просування в інтернеті рухався до більш стратегічних питань. Розбирався з чимось, а потім делегував цю функцію — доки не з’явилася змога сфокусуватися на генеральних управлінських завданнях. І самому побути туристом: побачити різні країни, походити під вітрилом, зайнятися підводним полюванням, кайтбордингом.

БУТИ ЧИ НЕ БУТИ З JOIN UP!™

Ідея приєднатися до франчайзингу Join UP!™ приходила до мене ще у 2019, але момент був неслушний. Якраз на ту пору припав пік тиску на компанію: припинилася співпраця з чартерних авіаперевезень МАУ, а туристи були наполохані затримками рейсів. Я вважаю, що справжній рівень сервісу та ціннісні орієнтири бізнесу можна оцінити, тільки коли стається щось непередбачуване. А тому пильно стежив, як бренд виходитиме з невигідної диспозиції, і моя симпатія росла.

Поворотний момент настав у 2023: я повернувся з-за кордону і зрозумів, що треба рухатися далі, бодай і навпомацки. Запустив кілька лендінгів* за різними напрямками — здається, найпершою була Болгарія. Побачив, що аудиторія активно цікавиться: багато хто шукає заміну своїм турагентам, які призупинили роботу чи виїхали. Хтось переселився до іншого міста і збирає нові контакти. А хтось дуже нашорошений, бо втратив кошти на початку війни та тепер остерігається незнайомих імен.

Тієї миті я збагнув: мені терміново потрібен бренд, який на слуху, з довгою історією і перевіреною репутацією. Знайомий людям, з якого б міста вони не приїхали. Поцікавився актуальними умовами — і пазл склався. Моя турагенція працювала у Білій Церкві близько 10 років, аж ось 12 травня 2023 ми надягли впізнавані кольори Join UP!™. З тієї миті туристи стали активніше заходити з вулиці — ще й зі словами: «Як добре, що ви тепер тут є!» Час минав, і ось як франчайзі я відкрив ще дві турагенції у Києві, а за кілька місяців з’явиться ще одна — вже не можу дочекатися!

І ЩЕ ЧОМУ З JOIN UP!™

  • Я переконався, що ця компанія вміє розв’язувати проблеми і вистоювати в невідомості.
  • Це свій, український туроператор, завдяки якому податки ідуть на розбудову нашої країни, а не деінде.
  • Дуже зручна і результативна комунікація: завжди хтось вийде на контакт і зрозумілою мовою все пояснить. Можна будь-яку ситуацію розрулити.

ЗМІНИЛИСЯ КЛІЄНТИ

Повномасштабне вторгнення сильно вплинуло на всіх нас. Раніше турист сідав у Борисполі на літак і, умовно, за три години вже міг плескатися в морі, а тепер дорога займає значно більше часу — вже похапцем не зірвешся кудись. У когось зменшився чи став нестабільним дохід, змінилися пріоритети. А тому турагент мусить іще чіткіше розуміти, що заохотить людину долати довгий шлях, зробити цей варіант відпочинку цінним для неї. Це перше, що я взяв собі на примітку.

Друге спостереження: клієнтська база сильно перебудувалася, 90% у мене — нові обличчя.**

  • Поменшало молоді 18–23 років. А ті, що приходили до нас колись, встигли створити сім’ї, і тепер мають інші вимоги до відпочинку.
  • На противагу подружкам і галасливим компаніям з’явилися чоловіки-пенсіонери. Багато хто з них навчився вбивати в пошуку, умовно, «тур до Єгипту» — і звертатися за верхніми посиланнями.
  • Літають і військові — у довгоочікувані відпустки.

ЗМІНЮЄМОСЯ МИ

Набутий за роки досвід дає змогу вчити менеджерів «по готовому». Візьмімо тему знижок — ми даємо менеджерам варіанти, як можна відповісти в таких випадках. Скажімо: «Чому ви просите поступитися в ціні? Невже ви не задоволені моєю консультацією?» Чи: «Добре, я зменшу вартість, але тоді доведеться відмовитися від такої-то послуги». Йдеться не про скрипт, а про ідеї, що дають змогу не розгубитися і коректно сформулювати думку.

А щоб людина ефективно заповнювала прогалини у знаннях, треба зрозуміти: як вона сприймає інформацію, чим керується. Наприклад, я можу пояснити агентові прямодушно: «Не хочеш вчити цей напрямок зараз? Окей. Ти однаково вивчиш його — пізніше, коли турист поставить питання, а ти не зможеш відповісти. Утвориться флешбек-пам’ять на все життя, наче після травми чи трагедії. Але навіщо тобі такий стрес?»

НАВІЩО ПІСОК В ОФІСІ

Конверсія з вулиці у нас становить близько 70%** — важливо, що туристи виділили час і завітали особисто. В офісі вони бачать наші власні фотографії з курортів: ось єгипетські піраміди, а це черепахи з Занзібару, тут ламантин, поряд — прогулянка на кайтборді. Особистий приклад справляє гарне враження.

Щоб туристи почувалися особливими, цінними, довгоочікуваними, треба проявляти свою гостинність вчинками та створювати унікальний досвід. Якось я придбав на Сицилії цілий стос пляжних сумок і потім дарував клієнтам, що забронювали тур. А мої менеджери попривозили з рекламних турів — з Аланії й Тунісу — пісок. Уявіть, обираєте ви готель — і можете буквально пляж помацати, уявити себе там, на відпочинку!

Мрію зробити чайну експозицію, щоб різні куточки світу можна було буквально спробувати. Вважаю, що це круто, коли турагенція створює відчуття: запам’ятовується на дотик, на запах, на смак. І маю ще багато ідей!

Можливо, і у вас вже назбиралися цікаві ідеї? Якщо хочете долучитися до франчайзингової мережі Join UP!™ — пишіть: [email protected]


* Від англ. landing page — односторінковий вебсайт чи окрема сторінка, що створена для реклами чи продажу товарів, послуг. Основна мета лендінгу — залучити увагу користувача і спонукати його до виконання певної дії, наприклад, залишити контактні дані чи підписатися.

** За внутрішньою статистикою компанії