Скільки коштує відпочити на Занзібарі – бюджет подорожі в деталях
Чого чекати від туристів-зумерів? Вивчаємо теорію поколінь разом
Їм зараз ще немає 30, а вони уже змінюють цілі індустрії та ринки. Про кого це ми? Про покоління зумерів, яке вже через кілька років стане найбільшою категорією споживачів, тому бренди, що хочуть завоювати їхню лояльність, повинні розуміти особливості та очікування зумерів. Туристичні компанії – не виняток, бо навіть зараз представники покоління Zers – другі за чисельністю туристи після міленіалів. Тож давайте разом ближче знайомитися з нашими молодими клієнтами та їхніми звичками.
ХТО ТАКІ ЗУМЕРИ
Це люди, які народилися в період із 1997 по 2012 рік. На формування їхнього світогляду найбільше вплинули Інтернет, соцмережі, розвиток технологій та продукція Apple, тому іноді їх ще називають iGen.
ЇХНІ ГОЛОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
амбітні та орієнтовані на прибуток
прагматичні
дбають про особисті кордони
ностальгічні (особливо за стилем та медіаконтентом попередніх десятиліть)
відкриті до співпраці та спілкування
Психологічні та поведінкові особливості
- Схильні до тривожності, тому приділяють велику увагу ментальному здоров’ю.
- Більш стійкі до глобальних викликів суспільства. Наприклад, після пандемії вони найшвидше адаптувалися і повернулися до міжнародних подорожей в порівнянні з іншими поколіннями.
- Для них важливі інклюзивність брендів та співпадіння корпоративних цінностей з їхніми особистими.
- Проводять близько 4 годин на день у соціальних мережах. Серед найпопулярніших Snapchat, TikTok, Instagram та YouTube.
- Цінують персоналізований підхід.
- Менш лояльні до брендів, ніж інші покоління.
- 90% порівнюють ціни перед тим, як щось купити¹.
ЗУМЕРИ – НОВЕ ПОКОЛІННЯ ТУРИСТІВ
У середньому зумери проводять у мандрах 29 днів на рік². Для 65% з них подорожі – найбільш важливий спосіб капіталовкладень³. Нещодавнє опитування студентського фінансового сайту Student Beans показує, що з 2021 по 2022 рік середні витрати покоління Zers на купівлю одягу впали на 7%, техніки – на 6%, а їжі – на 12%, тоді як витрати на подорожі зросли на 60%!
Чому і куди їдуть
- Зумери знайомі з віртуальними подорожами, тому під час мандрівок шукають унікальні місця, де ще не побували блогери, та досвід, який не можна отримати через фото та відео. Часто обирають екзотичні напрямки.
- Майже 70% стверджують, що їхньою головною мотивацією є вивчення іншої культури, можливість скуштувати нову їжу та напої. Натомість вечірки та нічне життя втрачають свою популярність⁴.
Як організовують поїздку
- Зумери подорожують протягом усього року і рішення про наступну поїздку зазвичай приймають доволі спонтанно.
- Смартфон – найважливіший девайс для пошуку, бронювання та скасування поїздок. 90% обирають дестинацію для подорожі під впливом соцмереж².
- Фанати онлайн туристичних агенцій з унікальними пропозиціями та динамічними пакетами. Зараз у світі це найпопулярніший канал бронювань. Йому надають перевагу близько 40% зумерів⁵.
- Більш відкриті до туристичних розсилок через прямі канали комунікації та більш серйозно сприймають пропозиції, що отримують.
- Цінують персоналізований підхід через цифрові канали та живу комунікацію. 37% більш схильні забронювати послуги у туристичних брендів після отримання персоналізованого сповіщення⁵.
Подорожі по-зумерськи
- Процес подорожі не менш важливий, ніж сама дестинація. Тому зумери цінують комфорт і високу якість туристичних послуг. Відпустка має починатися прямо з дороги до аеропорту.
- Більш ніж половина зумерів переймається тим, який вплив їхні подорожі чинять на навколишнє середовище. 56% надають перевагу екофрендлі готелям, 60% – більш екологічним видам транспорту і готові за це переплачувати³.
- Обирають дороге житло (переважно готелі 4-5*), нестандартні варіанти розміщення на Airbnb і дешеві авіаквитки. Бо розцінюють перше, як винагороду для себе, а переліт – просто як спосіб дістатися з пункту А в пункт Б.
- Для зумерів подорожі – це часто про навчання та можливість зробити свій внесок у розвиток дестинації. Близько 37% хотіли б зайнятися волонтерством під час поїздки³.
ЯК ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗУМЕРАМИ
- Будьте щирими і не намагайтеся “прикрасити”. Зумери ненавидять фейки.
- Опрацьовуйте всю доступну інформацію про туриста (вони готові нею ділитися), щоб запропонувати максимально персоналізований продукт.
- Будьте активними в соцмережах при цьому не намагайтеся продавати напряму, а сформуйте ком’юніті завдяки освітньому, розважальному та нішевому контенту.
- Розповідайте про свою соціальну активність та цінності бренду.
- Використовуйте реальні відгуки своїх клієнтів для створення UGC (контенту, згенерованого користувачами).
- Пропонуйте підписки та програми лояльності.
- Не апелюйте, що у вас більше досвіду через вік, зумери різко реагують на ейджизм.
- Ілюструйте продукт якісними привабливими візуалами.
- Говоріть коротко і чітко.
- Максимально спрощуйте усі процеси.
- Подумайте як зробити user experience* ваших туристів особливим.
Змінюйтеся, розвивайтеся та зустрічайте майбутнє підготованими разом із Join UP!
1Rakuten.today
2Сondorferries
3Booking.com’s Destination Gen Z project
4Kiwi.com
5Європейська туристична комісія
*англ. користувацький досвід