Читаєте у мандрах? Беріть книжки до Eona Beach Resort
Читаєте у мандрах? Беріть книжки до Eona Beach Resort

Ви з табору пляжного волейболу чи напівдрімоти у затіненій кабані? А пересипані піском сторінки графічної новели на шезлонгу — це щось постановчо-інстаграмне чи серце радісно тьохкає від такої ідеї? Vogue пише, що Дуа Ліпа та Джейкоб Елорді простують аеропортом із паперовою книгою у руках так, наче це дизайнерський аксесуар.1 І це лише початок…
Мабуть, цифри переконливіші за гучні імена, тож ось статистика:
✔ 30.1% людей впродовж 2024 відмітили, що стали читати фізичні книжки та журнали частіше,2 ніж раніше, як виявив аналіз Accenture — консалтингової компанії зі списку Fortune Global 500, що надає послуги стратегування топовим світовим бізнесам.
✔ CN Traveller розмістив літературу на першому місці у списку найбільших мандрівних трендів 2025.3 А у звіті за участі Globetrender тенденцію звучно назвали paperback-packers4 — така от чарівна словесна гра, поєднання paperback (книга у м’якій обкладинці) та backpacker (людина, що мандрує з рюкзаком).
✔ 47% дорослих, що працюють, читають більше книжок у відпустці, ніж зазвичай удома.4 А 90% читачів-британців у відпустці з високою ймовірністю завершують книжку цілком — на відміну від буднів4.
МАЛЕНЬКЕ ЩАСТЯ ЩОДНЯ
Книгомандрівники беруть у подорож і крем від сонця, і омріяний томик, а потім смакують сюжет: в очікуванні оголошення щодо посадки, у літаках і в кав’ярнях, біля басейну та на пляжі. Уявіть: довкола розгортається ідеальний ASMR5-фон, шелестить море, ніжний вітерець плутає пасма волосся… Подорож стає рідкісною нагодою відчути радість від читання — адже нарешті не заважають сповіщення, соцмережі, є вільний час і змога зосередитися.4
Звучить як маленьке щастя! І це теж новий термін: всесвітня мережа маркетингових комунікацій DDB Worldwide виділила його як один із восьми трендів року.6 Обережно, зараз можна зловити інсайт!
- 71% зумерів вважає, що життя формують невеличкі приємні моменти, які не потребують особливого планування і спеціального приводу.6 Годинка для дивного хобі, легковажний ромком, бранч із подругами.
- 60% представників цього покоління, які вважають себе щасливими, кажуть, що роблять щось цікаве щодня.7
Читати у відпустці, читати щодня
Все ще звучить вимучено, як шкільний список літератури на літо? Дайте шанс, уявіть: як круто провести вечір за товстим глянсовим журналом, і щоб ніхто і ніщо не переривало ваш релакс у стилі ультимативного американського тата з сіткомів про 1950–60-ті, у шкіряному кріслі з величезною газетою у руках.
- А як круто жартома дискутувати з друзями та близькими:
- Беремо той хайповий бестселер чи «важку класику»?
- М’яка обкладинка: ок чи ні?
- Креслити у книгах маркером і писати коментарі: припустимо чи ні? А загортати кутики сторінок замість закладок?
- Полігамія в літературі: чи можна читати кілька книжок паралельно?
- Young adult,8 романтичне фентезі, літРПГ9 — шкідливі снеки для мозку чи повноцінний релакс?
- Чи треба дочитувати книжку, яка «не пішла»?
- Книга здатна змінити життя чи це маркетингова байка?
Годі слів, переходьмо до дій — тим паче, що ми приготували для вас бонуси!
БЕРІТЬ КНИЖКИ ДО EONA BEACH RESORT
Познайомитися з мережею Greek Pride Hotels та дізнатися більше про Eona Beach Resort можна з нашого нещодавнього огляду. Це 5-зірковий сімейний готель неподалік від Салонік, оточений пишною природою і всього за декілька кроків від кришталево чистої води. І тут є кафе-бібліотека, де можна з комфортом читати щось своє чи брати з поличок книги інших туристів.
Для книгомандрівників Join UP!™ у готелі Eona Beach Resort діє акція!
Приносите на ресепшен книжку, яку готові залишити в кафе-бібліотеці. Ох, тільки-но уявіть, як вражені будуть туристи, які потім побачать на стелажах популярного грецького готелю україномовну літературу! А ви у подарунок отримуєте ваучер, який відкриває вам ексклюзивний доступ:
разова знижка 15 % на меню в a la carte ресторані
1 безкоштовний полуденок у кафе-бібліотеці: чай/кава та печиво
-50 % на трав’яні чаї у грецькому куточку поруч із кафе-бібліотекою
-10 % у всіх ресторанах мережі Greek Pride Hotels за попереднім запитом та бронюванням
А агентам до того ж нагадуємо, що на бронювання автобусних турів у готелі цієї мережі до 30.06.2025 у нас діє акція туристичні Олімпійські ігри з неймовірними призами!
Не секрет, що люди хочуть, щоб їх бачили з «правильною» книжкою — це частина особистого бренду.4 А у подорожі ми робимо так багато красивих фото у різних локаціях — звучить як ідеальна нагода щось сказати про себе через назву на обкладинці! Для стильних знімків підкажемо секретну локацію в готелі — величезний, осяяний сонцем балкон із глибокою синявою Егейського моря на задньому плані!
БУТИ ЧАСТИНКОЮ ГЛОБАЛЬНОГО РУХУ
Останні кілька десятиліть ми немов у масштабі цивілізації експериментуємо, як далеко можна зайти з допомогою цифрових технологій. Виявилося, що з гаджетом у руці буває зручно й почасти навіть корисно, але… сумно. Буцім між вами і начинкою ватрушки завжди стирчить завеликий хлібний окраєць.
Соціальне оприроднення10 називають новою контркультурою. Accenture виділяє його як впливову суспільну тенденцію, прагнення відновити свої природні ритми та наситити власне життя — природою, здоровими звичками, забутими хобі.2 Пригадайте, як приємно вдихати аромат нової паперової книжки і обережно розкривати ще склеєні сторінки… Здається, читання ідеально вписується у цю глобальну формулу.








Тренди, акції, потреби — усе синхронізувалося. Вибираймо книгу та летімо!
1 https://www.vogue.in/content/a-book-could-be-the-sexiest-accessory-you-could-carry-right-now
2 https://www.accenture.com/content/dam/accenture/final/accenture-com/document-3/Accenture-LifeTrends2025-Report.pdf
3 https://www.cntraveller.com/article/biggest-travel-trends-for-2025
4 https://globetrender.com/product/ba-holidays-travel-trends-report-2025/
5 Від англ. autonomous sensory meridian response — феномен сприйняття: виразні приємні відчуття у відповідь на зорові, слухові чи когнітивні стимули.
6 https://www.slideshare.net/slideshow/trends-2025-juan-isaza-trends-2025-juan-isaza/274602533
7 https://news.gallup.com/poll/643721/how-happy-gen-z.aspx
8 З англ. «молодий дорослий» — жанр, орієнтований на аудиторію 12–20 років. У таких романах зазвичай ідеться про дорослішання, кохання, пошуки себе, дружбу і виклики, які змінюють людину.
9 Від англ. Literary Role-Playing Game — «літературна рольова гра» — жанр, у якому описуваний світ функціонує за правилами комп’ютерної гри, де у героїв є рівні, інвентар і навіть статистика.
10 Дослідники вживають англ. термін social rewilding (утворене від wild — «дикий, природний»). Ревайлдинг чи оприроднення часто використовують екологи, коли йдеться про свідоме відновлення характерних для певного регіону екосистем: повернення тварин до природних ареалів і полишення територій, щоб вони могли відновитися від діяльності людства тощо.