Агентам

А серед ваших туристів є флешпекери? Знайомимося з новими трендами з Join UP!

Комбо-тури та флешпекінг – це нові світові тревел-тенденції, які ми пропонуємо дослідити разом та стати трендсеттерами для ваших туристів уже цієї зими.

МУЛЬТИ-СІТІ І КОМБО-ТУРИ

Комбінація емоцій, контраст культур, кухонь, природних та міських ландшафтів, яку відкривають мульти-сіті та комбо-тури, приваблюють усе більше туристів у всьому світі. Чому?

  1. більше нових відкриттів та вражень
  2. ідеальний варіант, щоб задовольнити різні запити у компанії мандрівників
  3. вигідніше, ніж їхати в кілька окремих подорожей

Насправді історія цієї тенденції починається ще в 17-18 столітті, коли в моді були освітні “Гранд-тури”, а потім, у 20-му столітті, головним трендом стали трансконтинентальні маршрути на поїздах. Пам’ятаєте легендарний “Східний експрес”?

  • Наразі понад 50% мандрівників, які обирають комбо-тури, поєднують під час поїздок різні теми та активності.
  • Жінки більше схильні міксувати різні види відпочинку, ніж чоловіки.
  • Люди старшого віку роблять це частіше, ніж молодь*.

Для таких мандрівників дуже важливо краще пізнати місцевий спосіб життя та отримати максимум вражень. І нам у Join UP! є що їм запропонувати — комбо-тури, які дозволяють:

Поєднати пляжний відпочинок та круту екскурсійну програму:

на Шрі-Ланці
у Таїланді
на Занзібарі

Відвідати відразу кілька країн за одну подорож, наприклад:

Таїланд і Камбоджу
Андорру та Іспанію

ФЛЕШПЕКІНГ

Хто такий флешпекер? Якщо коротко – це бекпекер, що еволюціонував. Так, саме той, кого ще називають “антитуристом” – мандрівник, який обирає незаїжджені маршрути, відкритий до пригод, нового досвіду та взаємодії з локалами. Як його розпізнати? Запам’ятовуйте основні особливості:

  • технологічність – вони завжди вирушають у дорогу із сучасними гаджетами та тревел-додатками;
  • вищий бюджет – це колишні фанати бюджетного бекпекінгу, які тепер можуть дозволити собі подорожувати з такою ж ідеєю, але з більшим комфортом. Вони віддають перевагу найшвидшому і найзручнішому транспорту та якісному житлу;
  • стиль – саме це перша частина нового терміна. “Flаsh” тут синонім “стилю” та “моди” (fancy)**. Багато в чому на це вплинули соцмережі, і для флешпекерів важлива естетика у подорожі та те, як вони виглядатимуть на фотографіях та відео з поїздки.

Головна мотивація для флешпекера:

відпочити від рутини,
познайомитися з іншими такими мандрівниками,
отримати унікальний досвід у новій країні та максимально поринути в нову культуру.

Саме в цьому зануренні – головна філософія флешпекерів, а термін “Immersion” став одним із головних тревел-слів 2023 року.

  • Близько 90% мандрівників хочуть провести час у поїздці like a local***,
  • а 75% – перед тим, як забронювати подорож, думають, чи отримають вони автентичний досвід. ****

Ми у Join UP! разом із партнерами по кожному напрямку постійно працюємо над тим, щоб запропонувати вашим туристам щось особливе та дати можливість відчути себе як місцевий:

В ОАЕ

  • смакуючи вечерею в бедуїнському селищі в Аравійській пустелі

У Таїланді

  • купуючи локальні фрукти та морепродукти на плавучому ринку в Бангкоку
  • зупинившись у незвичайному готелі прямо на річці Квай та насолоджуючись традиційною виставою місцевої народності Мон
  • закидаючи вудку разом із рибалками острова Самуї чи рибальського села Банг Бао
  • пробираючись на каное через найбільш дикі куточки екзотичних джунглів

На Занзібарі

  • знайомлячись із традиційними танцями племен масаї
  • спостерігаючи за життям прибережних селищ під час сплаву річкою Руфіджі
  • ловлячи водорості на фермах, де місцеві займаються цим уже десятки років

На Шрі-Ланці

  • насолоджуючись справжнім цейлонським чаєм з краєвидом плантації
  • вдихаючи аромат місцевих спецій та відвідуючи місця, де їх виготовляють
  • ловлячи рибу в лагуні або у відкритому морі
  • відвідуючи вечірні культурні шоу в Канді

Бронюйте трендові подорожі з Join UP!

*European Travel Commission
** What Do We Know About Flashpacker? A Review – P.D.S Pitanatri, I.G. Pitana
*** англ. як місцевий
**** FlashPack