Оформлення рекламацій
Відповідно до розділу 7 Договору звернення повинно містити:
- юридичну та рекламну назву туристичного агентства
- № заявки / ваучера
- ПІБ туристів, дані національного паспорта
- текст претензії
- підпис уповноваженої особи від Турагента
До рекламації обов’язково додаються:
1) копія претензії від Туриста (ів), яка повинна містити:
- ПІБ туристів, дані національного паспорта
- адреса проживання і реєстрації туристів
- контактні телефони
- текст претензії із зазначенням часу і місця, які описуються в тексті
- підпис туриста (-ів)
2) копія договору на туристичне обслуговування;
3) акт з представником партнера по організації туру;
4) копії документів, що мають відношення до описаних обставин, понесених витрат.
Терміни надання: не пізніше 14 календарних днів з дня закінчення туристичної подорожі туристів з усіма необхідними документами.
Термін розгляду: протягом 30 календарних днів з моменту отримання з усіма документами. Зазначений строк може бути продовжений Туроператором для отримання документів та інформації, необхідних для її розгляду.
Порядок подачі:
Оригінал на адресу:
02121, м Київ, Харківське шосе, 201/203-2а