Відгуки з Tripadvisor

Alexander B
Прилетели отлично, новый самоблокировок, все удобно! Аеропорт зустрів жарой ! Гид встретил приветливо , многое рассказал в дороге в отеле. Но була муторна поїздка тк погано працював кондиціонер. Он дул теплим повітрям виконує функції вентилятора. Отель зустріл дружелюбно,, пригласили отобедать пока оформляли прибытие і ми відразу відзначили і різноманітну і відмінну кухню. Заселение! Rixos виявився не Rixos Номер виявився не врятованим, «на відв'яжіться». Виставив претензії готелю і вони поміняли на краще. В кращому теж не працював кондей, не закривался Балкон. Сделали. Через день сломался замок вхідної двері, вона не закривалась, верніше, як би електроніка виробляла, але толчке з невеликим усилием вона відкривалася. Це було в 20:00 і в 22:00 прийшов типу майстер, який закрутив відверткою там-сям і сказав «сори» . Спали с открытой дверью. Мусор не винесли Кухня замечательная, выбор огромный! Обслуживание замечательное! Територія ухожена. Більше перших днів було грязним, для готелю такого типу не прийнятно, необхідно знайти спеціальний персонал для постійної уборки. Це мусор не природний а отходы жизнедеятельности человека . Wi-Fi не хороший. Короче віддих з девізом «ПОЕЛИ, можно и поспать - поспали, можно и поесть»!!! Показати ще

Катерина Ч
Літелі 20.07 Azur air з Внуково (ZF8873), навпаки 28.07 рейс ZF8872 - фактично два дні вилітають (Тут виліт в 11.05, в готелі були близько 19.30, навпаки - в 7 утра виліт, з готелю вилетів в 2.45). В самольоті по дорозі в Анталію було дуже душевно, хотілося розміститися до трусов ( Від аеропорту до готелю дорога заняла 2,5 години (всього 73 км, але у другій половині дня приблизні пробки в Анталії). але в підсумку - добре,що не вибрали їх: у час нашого вильоту два рейси туркишей перенесли на 4-6 годин в середньому). Ещё можна було полететь Corendon турецьким,но нас відпугнув вилет із Жуковського,но пожалуй,це був би більш вдалий варіант (там вилетить в Турцію нічю, а придет в Мськ поздно ввечері - дні не теряються). Заселение: На ресепшн трохи помурижили,что странно. Ми отримали прибуток після 19, тому дивилися,що потрібно було вчасно ну "уборку/перевірку номера", якби все зайнято в готелі,а по факту - ну немає же, було багато вільних віл. Жили на вілле 5135. Дуже зручно для проживання з дітьми (на нижньому поверсі дві окремі кровати,на верхньому велика двоспальна). Є халати,тапки,мило,гель,шампунь,бритва,щетка і проч. Мінібар (кола, Фанта, мінералка, вода, пиво, чіпси, харібо) входить у вартість проживання. Є кофемашина Nespresso в номері,це, пожалуй, самий нормальний кофе в готелі,ну ще турецький кофе в барах і в ресторанах. Всі питання оперативно вирішили з представниками Olive Tree Club (відносини для гостей вилл) у вотсапе. Самая полезная еда - в Rixy club - паровые овощи,супы, различные виды мяса, фрукты, салаты. Для віл є свій ресторан Veranda, вибір єди менше,чим в основному ресторані головного корпусу,но вона однозначно смачніше. Anjan spa: чудовий, не пожалелі. Брали програму пілінг, хамам і масаж для двох за 369$. Хрупкі дівчата відмассували так, як не кожен масажист-мужчина зміг би. Наш туроператор був Fun&Sun. Після кількох днів відрива в готелі вирішили-таки вибратися на екскурсію. Особливо готелі орендувати яхту і сплавати на розпіарені острови (турецькі Мальдиви, Фаселіс і проч (800-1300 євро за 5-6 годин),хорошо,що цього не зробили,там толпи судя за відгуками. Ездили на вечірню екскурсію на гору Тахталі (Олімп). ).Ехать від готелю хвилин 30, потім на фунікулері (їх всього 2 шт, наповнюють майже під зав'язку по 80 чел), піднімають на гору, там є атракціон - прижки на резинці над бездною, відмінні гарні відео відтуда)) поужинали по-бистрому в местном ресторане Shakespeare и пошли на крышу посмотреть закат. В целом экскурсия понравилась. Вторая экскурсія Демре-Мира-Кекова. Брали індивідуальну з особистим гидом. У нас був Селім. В цілому нормальна екскурсія, радувала нахідність гіда, щоб нам вдалося провести по визначним місцям без толпу. Тому спочатку ми посетили лікійські скальні гробниці і античний театр у Мирі, а потім вже поїхали в церкву Миколи Чудотворця. Тут гид активно настаивал,чтобы купили хоть одну,пусть небольшую икону. Но мы не религиозные люди, лавка с иконами оставляет гнетущее ощущение,как после посещения рынка,так что гид остался разочарован. Потом бачили в церкви толпу людей,купивших иконы и стоящих,чтобы освятить ее на мощах св. Николая. Хоча в магазині говорили,что ікони вже освящені на потужнах в г.Бари,откуда виставляються ікони в цьому магазині. Потом у нас була чудова прогулка (3,5-4 години) на кораблі Queen-C до острова Кекова з купанням у двох лагунах: сама приятна, пожалуй, частина подорожі. На кораблі смачно покормили синими крабами, лангустинами,дорадо (получилось близько 150 євро з напитками). Вода чистая,красивая, народу мало кругом, напригались с корабля и накупались вдоволь. На зворотному шляху гід запропонував заїхати на винний завод, ми, будучи розморені сонцем і ендорфінами, були погоджені на все. Привезли нас в контору під назвою Bacchus (на трасі, чути не доїжджаючи Текірови). Там бистренько передали в руки ушлої Мири, яка проводила нас в індивідуальному келью з внушаючою кількістю винніх бутылок і влаштувала дегустацію. Ми попробували кілька він, запитали про вартість, вона сказала, що в середньому від 160 лір. Вина в основному ягодні, солодкі і напівсолодкі, взяли 4 шт, 5 дали якоби в подарок. Дальше відвела нас до вітрини з пастилою, взяли на подарунок 4 упаковки пастили по 1 кг (5-ю дали в подарок)), бутылку масла оливкового 1л (до нього дали 2 бут гранатового сиропу, в подарок,конечно). У підсумку на касі вийшло спочатку 680, потім після нашого возмущения,откуда такі ціни сума зменшилася до 540 доларів. Муж - человек нежадный, поржал над их машинами, высказал,как называется их бизнес, но покупку оплатил. Так что , будьте бдительны: ціни ніде не вказані,судя за відгуками на цей об'єкт в гугле це ніяк не завод,а магазин вина,масел, сладостей і проч, оформленный под погреба. На зворотному шляху думали скористатися послугою fast pass для реєстрації на рейс і сдачу багажу позачергово. Але не зробили заявку заздалегідь в готель, а в аеропорту нам посчитали по 100 євро з людиною. Повезло,что народу було мало ночі,зарегились швидко, і нам видимо повезло - за перевес багажу в 13 кг оплату не вимагали. З побажань готелю: - рановато пополняют міні-бар, влітають в номер близько 9, благо на верхній поверх не заходять; - не хватає полочки в туалеті для смартфона і чашечки кофе. Такие современные реалии)) - нет крючков/ рейтингів для ванних полотенців,приходиться вешать хаотично по кімнатам; - немає стаканов для напитків, всього 2 чашки для кави/чая; - телевізор на 2м поверсі без поворотного кронштейна, неможливо повернути в сторону кровати, підключити девайси, - ложка для обуви хранится на 2м поверсе( потрібна на 1м поверсі; - на нижньому поверсі вивільно вмикається кондиціонер; - один фен на два поверхи; - неудобно відкривати дверь из душевой изнутри (нет ручки);- очень странный плейлист у діджея в Lotus bare и на пляже - едакое наркотехно,хотя для концепції готелю більше подойдёт lounge (хотя бы на пляже).Окремий респект бармену Murat (працював в Lotus bar і в баре на пляже): фанат професії, робить цікаві незвичайні коктейлі у відповідності з побажаннями гостей. В підростковому клубі Smarties чудова Алена розполагала собі, старша дочка з задоволенням відвідувала. Младша теж була в восторге від дитячого клубу. Анімація в дитячих клубах з 10 до 23. Взаємодія з гостями в лобі: Викликали таксі через них, в підсумку чоловік забив в таксі сво и солнцезащитные очки. Спустя пару годин після того, як пропажи підійшли до стойки guest relations і попросили Вікторію подзвонити на станцію таксі. Вона не була особливо зацікавлена в рішенні питання: подзвонила, поговорила кілька секунд, сухо видала результат: "Очков немає". У наступний вечір побачили за стійкою розпорядником для себе Галину, попросили ще раз зв'язатися зі станцією: вона довго з ними спілкувалася, в підсумку в 23.00 водитель після смени привезли очі в готель. Косяк Olive tree club (відносини для гостей): Заранее замовили столик для ужина в ресторані A la turc ввечері накануне отъезда, но за підсумком броні в ресторані не знайшли. Представник оливкового дерева в підсумку приїхав, вирішив питання з менеджером ресторану на місці,но прийшло ждать хвилин 30. Із плюсів: - Полотенца можна поміняти протягом дня в'їзда,багато точок,карточка не потрібна, - вхідні двері при відкритті фіксується потужним доводчиком,что дуже зручно - кондиціонер працює навіть при відкритих дверях балкона; - оперативно посилають багги до номера для переміщення до/від ресепшн. Показати ще

Nataliia
Уже не перший раз сеть готелів Ріксос залишає тільки позитивні емоції. Ріксос Преміум Текірова покорила своїм розташуванням і персоналом. Самые лучшие пляж и природа - здесь!!! Огромне спасибі руководству і персоналу готелю, особливо менеджеру по роботі з клієнтами Batu - це професіонал своєї справи! Так же хочу ВСЮ фітнес команду відзначити в готелі, особливо Алперена , Софью , тренера по КроссФіту і тренера по Sup!!!!Ребята , ви потрясающие, спасибі величезне за ваші тренування !!! Чудовий дитячий клуб, дочка була у восторге від викладача по балету. Спасибі за чудові завтраки, величезний вибір смачного чая, смузі, домашніх йогуртів, сирників і безумно смачної яйчниці по турецькі! Дуже ждем відкриття і початку нового сезону, обов'язково вернемся знову! Показати ще