Відгуки з Tripadvisor

Татьяна, Днепр.
Дуже зручно розташований готель по транспортній зв'язку для командировочних, що користуються громадським транспортом. Дуже чисто в готелі. На завтраки подають прекрасний омлет, і можна випити гарячого бульона :-) з утра, а ось овсянку зварити- потрібно замовити і подождать хвилин 10-15, але зато готовять дуже смачно. Причем посуд і страви також приставлені, словно картини в галереї з підсвіткою. Очень интересное расположение посуды в нишах с подсветкой Очень красивый интерьер ресторана. Так, і саме дивовижне в готелі - це справжній хамелеон в тераріумі. Живет в ресторане, греется под специальной лампой. Дуже здорово вписаний в інтер'єр. Спасибі руководству і команде готелю за тепло і уютно! Все хочу в це не простое час здоров'я, не теряти рідних і близьких! Удачі! Показати ще

Александра Горчинская
Останавливались в цьому готелі в рамках робочої поїздки. 1) При відвідуванні дівчина на рецепції повідомила, що частина людей з нашої групи вже заїхала в номери, так що нам потрібно вибрати, до кого підселитися (розміщення по двоє). Коли показала список, з'ясувалося, що місця для поселення залишилися тільки в кімнатах, де вже живуть чоловіки... Нас - три дівчини. Думаю, при реєстрації гостей ресепшоністка могла б включити логіку і здоровий сенс і значно заселити людей в номери по парам за половим визнанням, хлопчиків до хлопчиків, а дівчаток - до дівчаток, це ж очевидно... В підсумку, прийшло попросити чоловіків змінитися - щоб вони з'їхали в один совместный номер, а ми з колегою-девушкою заняли іншу. Відповідно, у дівчат на ресепшене ми попросили організувати нам в номері уборку, адже чоловіка вже вдалося скористатися душем, отохнути на кров і т.д., відповідно, після того, як необхідно було поміняти постельное белье, полотенца і провести дезінфекцію. 2) У відповідь дівчина на ресепшене просто вручила нам набір свіжого постельного белья і полотенца і сказала, що ми повинні поміняти постель самі, адже горничною в цей час суток (23:00) на місці немає. Прийшлося самостійно міняти постіль після чужого людини, зібрати використані їм полотенца і носити це все вниз на ресепшн своїми руками. Нагадую, що в Україні - епідемія коронавируса і такі дії, як мінімум, негігієнічні. Якщо готель не може організувати круглосуточну роботу горничних (при круглосуточному заселенні), це вже не проблема гостей, правда? 3) Туалетная бумага. Коли початок відматувати паперу, виявилося, що вона вся в яких-то п'ятнах. Такое ощущение, что этот рулон куда-то упал, намочился и выпачкался, а потом его высушили и просто повесили в номере.... 4) Во время завтрака пришло долго ожидать, пока восполнят недостающие позиции. Обед показался невкусным. В куриному бульоні з лапшою була половинка вареного яйця: бульон гарячий, яйцо - холодне. Такое ощущение, что это были самые яйца, которые остались после завтрака... Сложно вивезти варену картошку, але тут вийшло - вона була ніяка... Прибори погано вимиті, як і стакани. 5) На ужині розсадили нас по чотири людини за один стіл, нарушив карантинні санітарні норми. 6) Во время выселения девушка на ресепшене сказала: "Я вас больше не задерживаю!" В той час, як у нас в цьому готелі був ще заброньований конференц-зал на вечір і кофе-брейки... І взагалі сама фраза "я вас більше не задержую" - некоректне послання по відношенню до клієнтів... Таке ощущення, що були акуратно виведені... Із плюсів відмітку, наверное, разве що зручное розташування. Показати ще

Татьяна, Днепр.
Готель приємно удивляє стандартами роботи у всіх містах України. К Вам хочеться повернутися, знаючи Вашу заботу, яку Ви проявляєте до гостей готелю. Вдали от дома чувствуешь себя как дом. Спасибі команде професіоналів!!! Успіхів усієї команди!