• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Point Hotel Barbaros

Шишлі

Point Hotel Barbaros Point Hotel Barbaros 5

Туреччина, Gayrettepe

10 8 586

На основании рейтинга Tripadvisor

80%

У 5-зірковому розкішному готелі відкрито ресторан на 19 поверсі з чудовим видом на Босфор і великий спортивний центр. З деяких номерів відкривається чудовий краєвид на Босфор. У готелі працює оздоровчий та спа-центр, сауна та хаммам. За кілька хвилин ходьби від Point Barbaros знаходиться торговий центр Zorlu Center.

Номери елегантно оформлені та оснащені найновішим обладнанням та пристроями, серед яких інтерактивний РК-телевізор, безкоштовний Wi-Fi та медіацентр, що забезпечує з’єднання між телевізорами, CD-плеєром та ноутбуком. Крім того, всі номери готелю Point Barbaros мають бізнес-зручності.

У спортивному центрі Point до послуг гостей великий басейн, солярій та масажні кабінети. До тренажерів у фітнес-центрі можна підключати iPod. Відвідувачі можуть також відвідати центр цифрових розваг The Game for Big Kids.

У ресторані View Point з чудовим панорамним видом на Стамбул можна замовити вишукані страви міжнародної кухні. На сніданок, обід та вечерю подають страви по меню. Гостям пропонують напої протягом усього дня. Також у готелі працюють ресторан Ocean (на поверсі лобі) та італійський ресторан Piola, де готують свіжу пасту та піцу.

У лобі-барі After 6 можна замовити пізній сніданок, закуски та прохолодні напої. Сучасно оформлений лаундж «34» ідеально підходить для проведення ділових зустрічей та коктейлів.

Tel: +90 212 337 30 00
Fax: +90 212 337 30 30

Загальна інформація

Check-in Check-out
14:00 12:00
  • Мова персоналу: англійська, турецька
  • Номери для некурців: так
  • Розміщення з тваринами: так

Розташування

Міський готель

Відстань до міжнародного аеропорту Стамбул складає 50 км. У готелі Point Barbaros є вертолітний майданчик. До Стамбульського конгрес-центру – 6 км, а до історичного Старого міста – 8 км. Усі зупинки громадського транспорту знаходяться за кілька хвилин ходьби.

Аеропорт: Міжнародний аеропорт Стамбул Сабіха Гекчен - 31 км


Переваги

  • Безкоштовний wi-fi

Типи номерів

Характеристика номерів:

Площа номера 24 кв.м
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • біде
  • туалет
  • капці
  • рушники
  • фен
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • MP3 / радіо / будильник
  • телефон
  • чайник
  • сейф у номері
  • шафа
  • TБ: кабельне

Спеціальні послуги:

послуга wake-up

Характеристика номерів:

Площа номера 24 кв.м

Додаткові опції:

Покриття підлоги Ковролін
Краєвид із номера Море
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • біде
  • туалет
  • капці
  • рушники
  • фен
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • MP3 / радіо / будильник
  • телефон
  • чайник
  • сейф у номері
  • шафа
  • TБ: кабельне

Спеціальні послуги:

послуга wake-up


Інфраструктура та послуги

  • критий басейн
  • Дартс
  • Караоке: за додаткову плату
  • Настільні ігри
  • ресторан
  • бар
  • кав'ярня
  • снек-бар
  • дієтичне меню: за запитом
  • дитяче меню
  • wi-fi: безкоштовно
  • оренда автомобіля
  • бізнес центр
  • кімната для зберігання багажу
  • консьєрж
  • конференц-зала
  • магазини
  • обмін валют
  • охорона
  • парковка: за додаткову плату
  • вертолітний майданчик
  • сейф
  • послуги з прасування одягу
  • факс / ксерокс / принтер
  • послуги пральні та хімчистки
  • Трансфер від/до аеропорту (платно)
  • Місця для куріння
  • Зручності для гостей з обмеженими можливостями
  • Номери для некурців
  • ігрова кімната
  • масаж
  • парна
  • Фітнес-центр
  • Спа-процедури

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Miranavita

Честно говоря, ожидала лучшего. Отель стандартного, ничего особенного. Да, есть всё необходимое, но для уровня оного они заявляют не дотягивают. Иной раз три звезды аккуратнее. Окна грязные, зеркала тоже, мебель уже повидавшая свою..., какая-то пыль собралась в углах... Останавливались там на 3 дня, но уборщица ходила лишь раз. Персонал мне не понравился. Может уже не так, но был там один бесцеремонный мужчина (возможно официант, возможно бармен..). В общем, почти сразу стал спрашивать телефон; постоянно влезал в разговор, хотя было видно, что мы общались между собой; когда понял, что мы не собираемся с дискутировать, стал у них есть блюда, несмотря на то, что их не доели. Цена и уровень 5 не соответствуют статистике обслуживания и обнаруживаются. Показати ще

Tosha S

Прочла плохие отзывы об этом отеле и очень удивилась, как несколько раз останавливалась в Point и всегда была полностью удовлетворена проживанием, обслуживанием и чистотой! На рецепшн работают профессионалы, прекрасно говорят по-английски и нет проблем ,особое спасибо Али ,всегда идет на встречу в любой помощи и очень приветлив ! В лобби в сети бар Piola ,где так же очень хорошие ребята ,авторские коктейли ,все очень приятно и душевно ! В номерах хорошие, не застиранные полотенца, которые меняются ежедневно по требованию при появлении дополнительных, все отлично, немного не удобные матрацы ( очень мягкие, проваливаешься ) но для бизнеса. Отеля это не столь большой недостаток . В отеле тишина ,чистота и уют ! Если требуется номер на верхних этажах - прекрасный вид из окна, большие, достаточно чистые, на сколько это возможно в центре города, где множество автомобилей и пыль. Все отлично ,нет никаких нареканий !!! Показати ще

lenyu1331Москва, Россия

Останавливаюсь в этом отеле где-то третий раз, и с каждым разом хуже от отеля все. Уборка приходит через раз, если что-то срочно нужно почистить в номере то ее просто не дождаться. Если в других отелях убираются часы с 8 до 9 утра, то тут в лучшем случае к вам придут часы в 12, а то и в 14. Сервисный центр, который отвечает на запросы по телефону просто отключил телефон - все время занято, невозможно дозвониться ни до ресепшна, ни до спа. Заказывали еду в номер, принесли достаточно быстро, но не могу сказать, что было очень вкусно. Пользовалась услугами спа, посетила сауну (хаммам не работает, только обычная сауна), массаж хороший(скидка для проживания их в отелях), бассейн неплохой - красивая подсветка. Из плюсов могу отметить лично для меня очень удобные большие кровати, мягкие подушки и хорошее белье. Вода прибывает каждый день бесплатно 2бут. Интересный дизайн в комнатах. Ну и хороший вид с верхнего этажа. А ещё бесплатная глажка двух вещей каждый день. Показати ще