Magnolia
Відгуки з Tripadvisor

IvanCircul
Отличный отель. Дуже доброзичливий персонал. Шикарное місце. Одно НО: убираться не пробували? на простоне въевшаяся жвачка, на тумбочке положил телефон по приезду-весь в липкой фигне... Вот кроме этого- огонь. Не пищать, не візжать, не ляять..

Liliya
Заїхали в готель 16 вересня 2019 р. на 14 ночей. Оплатити номер відразу за весь термін проживання, до СЧАСТЬЮ, не вийшло – у них яка-то дивна схема: за три дні до заїзду готель записує вартість першої ночі, але при твоєму появі на ресепшен цю суму тебе повертають, після чого намагаються списати вартість всього проживания відразу. Оскільки я закинула на карту рівно ту суму (в євро), яку потрібно було оплатити за 14 ночей, зробити це не вдалося – повернута вартість першої ночі ще не дійшла до карти. Списали тільки 500 євро. 17 вересня приблизно в 11.30 вернулися з пляжу. Номер к этому времени не убрали, полотенца не поменяли. Но горничную в коридоре ми бачили і поки ждали її, постирали кое-что з белья. Сушилка ні в номері, ні на балконі не передбачена. Відтерли грязні плетені стулья на балконі, постеліли одно з полотенця, а на нього – мокре белье. Заодно помили лежаки (там же на балконе) и подоконники. Тряпка стала ЧЕРНОЙ. Пришла горничная. По лицу було видно, злая і навіть як-то враждебно настроенная. Но не придали значення. По-англійськи я попросила її убрати балкон – грязний пол і багато сухих листів з деревами: ввечері хотілось посидеть на чистому балконі, попити Сангрію. В ответ промелькнула какая-то непонятная злобная ухмылка. Опять пропустили мимо. Пока вона чистила унітаз і ванну, я вирішила прополоскати грязную після балкона тряпку, але горнична резко підскочила ко мені і закрила кран, сказав «я убираю!». Кстати, чистые полотенца она раскладывала руки в перчатках, в которых чистила ванну и унитаз, возя полотенцами при этом по столешнице. В недоумении я ушла в кімнату. Сидели и ждали. Когда горничная вышла на балкон, она с такой силой швырнула стулья, на которых сушилось постиранное нижнее білое белье, что все оно полетело на грязный пол. Горничная в перчатках, в которых чистила унитаз, стала собирать это белье с полом! Вискочив на балкон, я вирвала у своє белье і сказала, щоб до наших особистих речей вона не прикасалася. Горничная стала что-то орать (не по-английски) и побежала к телефону. Что-то говорила, но уже тоненьким голоском. Поняв, що вона говорить з адміністратором, я теж взяла трубку і пояснила ситуацію. В цей час горничной вже моя мама жестами пояснила, що потрібно тільки зібрати лист, а мить нічого не надо. Після уходу горничної я спустилась до дежурного адміністратора і знову детально пояснила ситуацію, попросив в інші дні надіслати нам іншу горничну. Він кивнув, хоча явного інтересу не проявився і в ході мого розповіді все час на що-то відволікався. 18 вересня вернулися з пляжу приблизно в той же час, а близько півдня в двері гучно постучали. На пороге стояли двоє поліцейських. Попросили по-англійськи мій паспорт. На просьбу пояснити причину цих вимог відповіли: "ви в Іспанії, я – поліцейський, мені потрібен паспорт, ви ДОЛЖНИ його дати". Вписали, видимо, його дані в яку-то паперу на іспанському. Після цього пояснили, що горнична взяла довідку у лікаря про побоях і написала нам заяву в поліцію. Тому ми повинні звільнити готель. За спинами поліцейських пряталась, як вияснилось позже, менеджер. Всі наші спроби пояснюють, що ніхто до цього горничного пальця не прикасався, що вона сама спровокувала весь конфлікт, були щетні. На питання, чому менеджер не розібрався в ситуації вчора по гарячим слідам, з участю інших сторін, відповіді ми не отримали. Але на питання, чому менеджер захищає лгунью, вона відповіла, «потому що вона мій наємний співробітник». Питання, «а наші клієнти, ми платимо гроші, для нас які-то права передбачені?», повис у повітрі. Так же, як і наше вимога повернути гроші – ми прожили тільки дві ночі по 110 євро. Моє обіцяння, залишити відгук на всіх можливих сайтах про таке безобразне управління та ставлення до туристів у цьому готелі, було повністю проігноровано. Поліцейські сталі угрожать, що посадять мене в тюрьму, депортують. Але коли я спробувала записати їх особисті номери, вони їх СПРЯТАЛИ. Запомнила тільки один – 9538. Тоді я запитала, як обстояти справи з верховенством закону і правами людини в Іспанії, згадавши Європейський суд за правами людини, і потребувала перекладчика. Переводчик з'явився, але поліцейські фізичні особи препятствовали нашому контакту. В загальній складності препирательство тривало близько 4 годин. Оказалось, що перекладчика Яну надіслав той самий генеральний менеджер готелю, який прийняв рішення про наше виселення. Вона пояснила, що така політика готелю - був конфлікт, нас виселяють без виявлення, хто прав, хто виноват. На наше питання, "а горничную уволили", відповіли нет, але вона сьогодні не вийшла на роботу. Тем не менш Яна вислухала нас, дійсно намагаючись зняти ситуацію, але ледве чи могла чим-то допомогти. Нашу судьбу вирішив генеральний менеджер. Яна допомогла лише створити заявку на іспанському на повернення грошових коштів. Конечно, туристы, как и горничные, бывают всякие. Але негайно після отримання сигналу про конфлікт менеджер будь-якого НОРМАЛЬНОГО готелю буде розібратися в тому, що сталося! І вияснити все відразу ж, по гарячим слідам з участю всіх сторін конфлікту. Если, конечно, нет какого-то иного, злого умысла. А вже позже в день конфлікту ми бачили, як менеджер про те, чим-то шепталась в самому коридорі з тією горничною. Правда про те, що це був менеджер, ми дізналися тільки на наступний день, коли вона з'явилася за спинами поліцейських! І потім, якщо речь іде про яку-то принциповість, то чому б генеральному менеджеру не повернути ПРИНЦИПІАЛЬНО гроші такими небажаними, з його точки зору, клієнтам, як ми? Но нет, деньги он оставил себе, а нас, таких плохих вигнал! Тому все це схоже на гоп-стоп і осознанное використання абсолютної незащищенности іноязичних туристів в Іспанії. Куда нам ідти? Как отстаивать свои права? Так, перекладчиця нам сказала, що ми теж можемо піти в поліцію і написати заяву. На іспанському! Правда так і не пояснила, про чим заява. О тому, що ми нікого не були? Кстати, у нас є фотографії цієї "збитої" горничної вже після конфлікту, вона як раз підмітає листво на балконі. Но видимо из-за политики т.н. "Уваження до неприкосновенності частного життя" Trip Adviser не дозволив опублікувати їх тут. Потерянные деньги, испорченный отдых, самое негативное впечатление от отеля, самой Испании, ее жителей и полиции. КАТЕГОРИЧНІ НЕ СОВЕТУЮ ЕТОТ ОТЕЛЬ. Слишком великі ризики: хто знає, про що в наступному разі домовляться такі ось горнична і менеджер. П.С.: капучино роблять в апараті не з кофейного зерна, а з якого-то порошку, і отримується яке-то приторне пойло. На сніданок з гарячих блюд яйця виключно в трьох варіантах приготування – омлет, глазунья, отварные. Так і самі номери вже устаревшие, годов так 70-х не впечатлили. Blaumar в сто раз краще і безпечніше! Показати ще

Anton
В цілому залишилися довільні перебування в готелі. Плюсы: - Розмір номера - достатній, щоб відчувати себе комфортно; - Розташування: біля пляжу, біля зупинки автобуса до Таррагони і до Реуса, 1 км - до ж/д вокзалу; - Качество и разнообразие еды - ужины в особенности; - Вайфай 90% часу працював добре: можна було навіть дивитися YouTube; - Бассейн невеликий, але чистий і ухоженный, наплавались у своє задоволення; - Персонал гостиницы вежливый, знают английскую, на ресепшене часто русская администратор. Мінуси: - Уборка номерів. Коли в'їхали, в номері було відкрито грязно, в особливості полів і стулья, на яких залишився пісок. Після скарги на ресепшен ситуацію виправили, але перше враження виявилося іспорченим. Благо потом все було в порядку. Показати ще