• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Amaris

Сонячний берег

На основании рейтинга Tripadvisor

60%

Готель Amaris 3* знаходиться в безпосередній близькості від головної дороги, магазинів, місць розваги, клубів і спортивних центрів.Поруч супермаркет Perla. В 200 м є автобусна зупинка Arda, звідки швидко можна дістатися до старовинного міста Нессебр. Підходить для спокійного перебування невибагливим туристам.


Інформація щодо структури готеля

2 суміжних корпусу.

www.hotel-amaris.info

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація К-ть номерів К-ть корпусів Check-in Check-out
2006 2014 130 2 14:00 12:00
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

У 400 м від пляжу, в 1 км від центру курорту (готель Kuban). Сусідні готелі Tia Maria, Bohemi. Через дорогу Trakia Plaza.

Аеропорт: Бургас

Відстань до моря (3 лінія): 400 м


Типи номерів

Два односпальних ліжка.

Характеристика номерів:

Площа номера 18 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 3
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+2

Додаткові опції:

Тип додаткового місця крісло
Покриття підлоги килимове покриття
  • балкон: так
  • кондиціонер: безкоштовно
  • душ
  • туалет
  • рушники
  • телефон
  • холодильник
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни 2 рази на тиждень

заміна рушників

Одне більш просторе приміщення. Два односпальні ліжка.

Характеристика номерів:

Площа номера 25 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 3
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+2

Додаткові опції:

Тип додаткового місця диван крісло
Покриття підлоги килимове покриття
  • балкон: так
  • кондиціонер: безкоштовно
  • душ
  • туалет
  • рушники
  • телефон
  • холодильник
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни 2 рази на тиждень

заміна рушників


Інфраструктура та послуги

  • тип пляжу: міський пляж
  • вхід у море: піщаний
  • Берег: піщаний пляж
  • шезлонги: за додаткову плату
  • парасольки: за додаткову плату
  • рятувальник
  • Дитячий басейн
  • відкритий басейн: безкоштовно
  • шезлонги: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • Водні види спорту
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • лобі-бар
  • система харчування:

Про ресторан

Ресторан на 90 місць і відкрита тераса на 30 місць.

  • wi-fi у лобі: за додаткову плату
  • лікар: за додаткову плату
  • інтернет-кафе
  • ліфт
  • обмін валют
  • парковка без охорони: безкоштовно
  • пральня: за додаткову плату
  • сейф на reception: за додаткову плату
  • Дитячий басейн
  • відкритий басейн: безкоштовно

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

саша л

Я дуже задоволений чудове обслуговування дуже вежливые в готелі персонал чистота ресторан прекрасно розмовляють на будь-якій мові включаючи російську в готелі тихо прекрасний басейн бар магазини біля моря 5 хвилин хотьби

Анна Ш

Віддихали в июле з сім'єю 4 людини, номер цілком був приличный- телевізор, кондиціонер, холодильник, душ- все було в хорошому стані, чистенько. Убирали кожен день, полотенца змінили через день, Завтрак , на мій погляд хороший, кожен може для себе що вибрати. У нас був вугловий номер на 3 поверсі, але вікна виходили на двір магазину, не приємне зрелище. Бассейн детям понравился Персонал приветливый, хорошие девочки Не советую заказывать массаж- заплатили 60 левов и массажист тупо целый час жмакал мужу спину), ні до рук ні до ніг не прикоснулся. Пишуть, що до моря 5 хвилин, та немає, хвилин 15-20 ползти потрібно. Еще прикол з чайками, вони ввечері збираються на кришках і высмаривают еду, ми на балконі кушали, так вони у нас сир стирили, пофоткали і поснімали їх, смішні)))) Показати ще

okolpachok90

Були в Болгарії третій раз, але цей раз був просто жахлив.Купили тур на трьох дорослих через фінське відділення туроператора TUI.Не дивлячись на те, що номер був заброньований на трьох дорослих людей, заселили в номер з двома кроватями і двома кріслами. Набори постельного белья, полотно, посуд, меблі для балкона були розраховані на двох. Кресла були призначені для того, щоб сидіти, а не спати. Третій комплект білизни дали тільки через кілька годин після поселення. Все постельное белье было дырявое. Коли попросили надати ліжко для третього людини, ми сказали, що це неможливо, т.к. кроватів в готелі не виявилося, хоча готель був заселений менше, ніж на половину. Тоді ми попросили матрас, але і тут нам відмовили. Адміністратор Марія запропонувала нам змінити номер на дополонну плату, але ми відмовилися, т.к. за путевки віддали немаленькую суму. В номері був безкоштовний холодильник, за який з нами знадобилася плата 5 лв на день. Платить мы отказались.В итоге так, як ні кровати, ні матраса нам не надали, прийшло спати на жорсткому з подушками, які були розорвані і при повороті во время сна съезжали на пол и ноги лежали на досках. Пришлось собрать все одеяла и покрывала и застелить вместо этих подушек. Терпения хватило только на три дня, потом спала просто на полу. Коли відбулася зустріч з гидом по імені Miia, ми пригласили її в наш номер.Она дуже довго возмущалась, зробили кілька фотографій і сказала, що відправили в головний офіс TUI в Хельсінкі. В підсумку нам принесли ще одне одеяло замість третього матраса. Після цього весь персонал готелю перестав звертати на нас увагу, навіть здороватись. Ми вже попросили познайомитися з нами з адміністратором або директором готелю, нам сказали, що це неможливо.Хотя директор житла в цьому ж готелі і його машина стояла кожен день у головного входу.На третій день перебування одного з членів нашої сім'ї допомогла мед.помощь, ми звернулися на ресепшн і нас відправили в саму дальню клініку, до якої ідти більше часу.Хочу підчеркнути, що проблема виникла з ногами і вона була озвучена, але це не смутило персонал нашого готелю. В підсумку нам самим прийшло шукати клініку ближче і в підсумку ми її наші.Когда ми про це сказали співробітникам готелю, вони дуже дивилися, якщо ми не знали.І взагалі хочу звернути увагу на те,що на будь-які наші питання вони відповіли саме цією фразою або прикидались, що не розуміють російську мову.Также хочу звернути увагу на те, що до російськомовних туристів ставлення просто відворотне, незважаючи на те, що батьки громадян ЄС. Самое дивовижне це працівники кухні.Во-перше, вони працюють не в уніформі, без шапочок і перчаток, про взуття я вже молчу.Грязь со столов змахують тряпкою прямо на пів,все це відбувається на очах відпочиваючих. Таким же чином відбувається уборка басейну і прилегаючої до нього території. Незважаючи на те, що басейн працює з 8 годин втра, персонал починає уборку в 7.50. Во время завтрака вся пыль от уборки у басейна летит прямо в тарелки. Приходилось не раз делать замечания. Коли ми виселялися з готелю, все та адміністратор Марія сказала, що наші умови були дуже хорошими і ніяких претензій ми не повинні пред'являти до нього. Показати ще