• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - звонки бесплатны по всей Украине

Агентам

Звернення до турагентів і пасажирів рейсу PQ 6972 Занзібар — Київ

Шановні туристи і турагенти,
Щиро шкодуємо і просимо вибачення за неприємний досвід. Щоб уникнути поширення чуток і недостовірної інформації, які можуть посилити ваше хвилювання, хочемо надати більш детальні пояснення щодо ситуації, яка виникла.

Чому рейс відклали так надовго

З технічних причин рейс SkyUp Airlines PQ 6972 Занзібар — Київ не зміг вилетіти за розкладом. За кілька годин технічно літак був готовий здійснити рейс. Однак виникла необхідність внести зміни в маршрут. Ця потреба пов’язана із вимогами щодо дотримання правил і процедур при виконанні рейсу, в тому числі дотримання регламенту щодо робочого часу екіпажів.

Для оновленого маршруту авіакомпанії потрібно було отримати відповідні необхідні дозвільні документи від країн, чиї кордони ми перетинаємо. Це і стало основним фактором такої довгої затримки.

Команда авіакомпанії протягом 13-15 лютого цілодобово веде переговори з авіаційними органами країн для отримання дозволів на проліт у їхньому повітряному просторі. Кілька разів ми отримували усні запевнення щодо готовності надати дозволи і розпочинали підготовку до рейсу, зриваючи пасажирів з місця, однак в останній момент отримували відмову. Наразі для пришвидшення вирішення питання до переговорів приєдналася Державіаслужба України.

Станом на 15 лютого ситуація така: технічно літак готовий здійснити рейс будь-якої хвилини, але авіакомпанія досі не отримала дозволів на здійснення рейсу. Підтримку у вирішенні ситуації нам надають Міністерство закордонних справ і Посольство України в Кенії.

Чому не надіслали резервний літак

В операційній діяльності SkyUp зараз задіяні 7 із 11 літаків флоту авіакомпанії, включно з тим, який зараз знаходиться на Занзібарі. Вони виконують рейси за розкладом, тому немає можливості задіяти їх до вирішення питання. Ще 4 літаки знаходяться на збереженні. Процедура виведення літака зі збереження займає кілька днів, тож таке рішення не допомогло б нам оперативно вирішити ситуацію.

Чому туристи не були комфортно розселені відразу

На Занзібарі зараз високий сезон і готелі заброньовані повністю на тижні вперед. Туроператор з приймаючою стороною зробили все від них залежне, щоб розселити туристів належним чином.

14 лютого вдень туристи перебували на території готелю Neptune Pwani 5* — без окремих номерів, але могли вільно користуватися інфраструктурою та мали харчування all inclusive.

Ввечері планувалося виконати рейс, тож туристів знову відвезли в аеропорт. Але в останній момент, після усних запевнень щодо готовності надати необхідні дозволи, авіакомпанія вчергове отримала відмову і не мала права піднімати літак в небо.

Ми організували розміщення для туристів — на ніч всі були розселені у готелі від 3* до 5*. Через заповненість готелів декількох туристів довелося заселити у гестхауси, однак за першої ж можливості вже наступного ранку і їх переселили в апартаменти підвищеного комфорту. Дехто з туристів намагався забронювати готелі самостійно через сервіси бронювання, проте їм не вдалося, оскільки на острові зараз справді бракує вільних місць.

Станом на 15 лютого всі туристи комфортно розселені в окремі номери в різних готелях із харчуванням «повний пансіон» (сніданок, обід і вечеря) зі строком проживання до 16 лютого. Представники приймаючої сторони постійно перебувають з туристами для надання допомоги і вирішення організаційних питань для забезпечення максимально можливого комфорту для них під час цієї вимушеної затримки.

Коли чекати повернення до Києва

З підтримкою Державіаслужби України, Міністерства закордонних справ і Посольства України в Кенії ми сподіваємося, що SkyUp отримає необхідні дозволи на виліт сьогодні.

В іншому випадку завтра всі пасажири зможуть вилетіти в Київ нашим регулярним рейсом. Актуальну інформацію про час вильоту пасажири отримають у смс-повідомленнях.

Ще раз приносимо вибачення за незручності.