• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330 02 85
  • +38 (067) 724 80 80
  • +38 (063) 472 80 80

Агентам

8 каналів зв’язку Join UP! та туристів у випадку екстрених ситуацій

У червні на туристичному ринку починається сезон літніх відпусток.

Туроператор Join UP! робить усе для того, щоб покращити умови роботи турагентів та зробити відпочинок мандрівників комфортним. У цей період перше завдання туроператора – покращити комунікацію з туристами та не допустити форс-мажорних ситуацій.


Щоб бути впевненими, що кожен наш клієнт та турагент отримає усю інформацію, яка йому потрібна, Join UP! нагадує про форми зв’язку із нами:

  • Гаряча лінія Join UP!, що працює цілодобово: +38 (044) 303-99-99.
  • Онлайн-табло з розкладом рейсів та їхнім статусом на сайті Join UP!.
  • Команда Community, яка відповідає на всі запити туристів у особистих повідомленнях у Facebook, Instagram та на пошті.
  • Представники туроператора в Міжнародному аеропорту «Бориспіль», аеропортах Харкова, Одеси, Львова та Запоріжжя.
  • Іноземні партнери, які приймають туристів за кордоном – їхні контакти вказані на ваучері.
  • Мобільний додаток, яким можуть користуватися туристи, що купили тур у мережі Join UP! to travel. Він нагадує про час виїзду в аеропорт і надає інформацію про будь-які зміни в розкладі, допомагає зв’язатися зі страховою компанією і гідом.
  • Комунікація з турагентами. Основний канал зв’язку кожного туриста – його турагент. Join UP! зі свого боку інформує агентів про статус заявки (номер бронювання туру) і будь-які її зміни за допомогою електронної пошти та смс-повідомлень. Турагенти, своєю чергою, зобов’язані повідомляти про усі зміни туристів.

З 22 травня 2019 року Join UP! запустив ще одну функцію – бота, який буде розсилати туристам смс у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Для цього Join UP! створила додаткове поле у особистому кабінеті турагентів, куди потрібно вносити телефонні номери відпочивальників. Таким чином кожен турист зможе дізнатися про зміни часу вильоту, надання води, харчування, поселення у готель та номер гарячої лінії у разі виникнення додаткових запитань.

«У екстрених обставинах, зокрема у випадку затримки часу вильоту, дуже важливе миттєве інформування туристів про подальші дії. Тому, для зручності самих туристів, а також комфорту агентів, прискорення всіх процесів Join UP! бере на себе відповідальність щодо інформування туристів. Так ми зможемо бути впевненими у тому, що кожен наш клієнт отримав повідомлення про форс-мажор незалежно від часу доби або людського фактора», – коментує керівник відділу з розвитку продажів Антон Савченко.

Join UP! додає, що контакти туристів будуть використовуватися лише у разі виникнення екстрених ситуацій для інформування туристів. У інших цілях номери телефонів використані не будуть.