• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Подорожі й пандемія: відповіді на ключові питання, що зроблять поїздки безпечними

Коронавірус змінює подорожі, проте не зупиняє їх. Ми всі хочемо подорожувати, але завжди вагаємось, чи це справді безпечно та зручно саме зараз. Надаємо відповіді на ключові питання туристів, що дозволяють зробити відпочинок спокійніше та безпечніше.

1. Планую подорож, але турбуюсь, що знайдуть коронавірус і поїздку потрібно буде скасувати. Чи можна захистити себе від втрати грошей?

Так, захистити свої гроші дозволить страхування від невиїзду, до якого також входять ризики діагностування коронавірусу. Коштує така страховка 250 грн.* на одну особу. Послуга дозволяє застрахованій особі отримати відшкодування фактично понесених витрат (вартості авіаквитків, проживання, екскурсій тощо) у разі неможливості здійснення поїздки, а також всіх додаткових витрат, які виникають у випадку зміни терміну перебування в турі (додаткові авіаквитки, перебронювання готелю тощо). Крім коронавірусу, така послуга захищає від інших причин, що можуть перешкодити поїздці.

2. Де робити ПЛР-тест перед вильотом, щоб він був прийнятий в іншій країні?

Туристам, які обирають здавати ПЛР-тест завчасно в Україні, потрібно дотримуватися наступних умов:

Для тестування можна обрати одну з лабораторій, які наведені в рекомендованому МОЗ України переліку. Також ми створили перелік лабораторій-партнерів Join UP!, з якими  домовилися про спецціни на тестування для наших туристів.

Звертаємо увагу, що від моменту забору матеріалу на тестування до прибуття до Єгипту має пройти не більше 72 годин.

3. Чи є ризик заразитися в літаку? Чи діє тоді страховка?

Відповідно до результатів дослідження IATA, з початку цього року зафіксовано лише 44 пов’язаних з польотом випадки захворювання COVID-19. Всього за цей період у світі було перевезено близько 1,2 млрд авіапасажирів. Таким чином, ризик заразитися COVID на борту оцінюється в один випадок на кожні 27 млн мандрівників. Однак все одно необхідно носити маску та дбати про особистий захист під час польоту. У випадку зараження коронавірусом діє звичайна медична страховка.

4. Що робити, якщо ПЛР-тест перед вильотом буде позитивний? Я втрачу гроші за тур?

Для того, щоб убезпечити себе від такої ситуації, потрібно завчасно придбати страховки Від невиїзду, затримки рейсу, коронавірусу (UFI) N.

5. Ми купили тур, але у мого партнера за кілька днів до виїзду виявився позитивний тест на ковід. Як анулювати тур? Чи можливо повернути гроші?

Якщо мова йде про саму ту особу, з якою ви планували відправитись у подорож, то  страховка від невиїзду покриває ризики всіх туристів в заявці.

6. У мене ПЛР-тест позитивний, а у мого партнера – негативний. Нас ізолюють обох чи ні?

Так, до моменту отримання ПЛР-тесту. Якщо він негативний, то вам не потрібно бути на самоізоляції.

7. Перед вильотом ПЛР-тест був негативний, а по прильоту – позитивний. Вважаю, що він помилковий, але нас із супутником ізолювали і відмовляються зробити повторний тест. Що робити?

Ви маєте можливість зробити тест самостійно, але ця послуга буде платною. Проте, якщо повторний ПЛР-тест справді буде негативний, то більше не потрібно буде перебувати на самоізоляції.

8. В Україні був негативний тест, але після прильоту піднялася температура і захворіло горло. Куди звернутися?

Одразу зателефонуйте до страхової компанії.

9. Під час поїздки відчув сильну слабкість, пропав нюх. Температура нормальна. Куди звернутися?

Краще за все самоізолюватися, щоб убезпечити інших, та зателефонувати до страхової компанії.

10. По прильоту виявили коронавірус. Що робити? Чи можна летіти назад або потрібно пройти карантин? Хто за це буде платити?

Якщо це трапилось у країні тимчасового перебування, то з позитивним тестом на борт літака не пустять. При цьому в Єгипті перебування у самоізоляції забезпечується за рахунок туроператора. В інших країнах для цього потрібно оформити страховку додаткових фінансових ризиків COVID-19 (100/150 грн.).

11. Мене відправили на самоізоляцію і контролюють пересування через мобільний застосунок. Хіба закон зобов’язує мене ним користуватися?

В Україні цього вимагає оновлене законодавство, в ОАЕ туристи підписують угоду при в’їзді в країну. Щодо інших країн, то там таких зобов’язань може і не бути. Туристів просто обмежують у пересуванні.

12. Під час поїздки лікарі наполягли на госпіталізації в зв’язку з ковідом. Хто оплатить лікування в госпіталі?

Зверніться до страхової. Витрати на лікування в госпіталі повинні покриватись  медичною страховкою. Ліміт виплат вказаний у страховому полісі.

13. Мого партнера госпіталізували, готель вимагає додаткові кошти за дезінфекцію номера. Це законно?

Зателефонуйте до компанії, що забезпечує тур у країні перебування. Вони або підтвердять законність вимог, або, якщо це дійсно проти правил, зв’яжуться з готелем.

14. Мій родич полетів на відпочинок, потрапив до лікарні з коронавірусів і помер. Як мені діяти?

Організацію повернення тіла на батьківщину, а також усі пов’язані з цим витрати, візьме на себе страхова компанія.

15. Тест по прильоту на відпочинок позитивний, але симптомів немає. З номера не випускають, їжа не відповідає зірковості готелю. Куди звернутися?

Залишайтесь на самоізоляції та зателефонуйте до компанії, що забезпечує тур у країні перебування, щоб повідомити про питання стосовно їжі.

16. У туристів з сусіднього номера виявили ковід, але вони розгулюють по території, відвідують ресторан. Як діяти?

Зателефонуйте до компанії, що забезпечує тур у країні перебування, а також зверніть увагу адміністрації готеля. Проте важливо зазначити, що в нашій практиці ще не було таких випадків. Готелі доволі чітко та коректно контролюють самоізоляцію відпочивальників з коронавірусом.

17. Виявили коронавірус після повернення в Україну. Чи покриває його страховка?

Ні, медична страховка для виїзду за кордон діє тільки під час перебування на території інших країн.

* ціна актуальна на момент публікації.