Агентам

COVID-19: що потрібно знати про страхування, готуючись до поїздки за кордон

Щоразу, збираючись в закордонну подорож і вибираючи тур у свого агента, ви купуєте поліс туристичного страхування. На додаток до покриття ризиків, передбачених цим полісом, туроператор Join UP! разом зі своїми страховими партнерами СК VUSO та СК «ІнтерЕкспрес» пропонує ще два види страхування фінансових ризиків, пов’язаних зі скасуванням подорожі або зміною строків поїздки, в тому числі через COVID-19.

Що, якщо я або хтось з моїх близьких захворіє за кордоном? А якщо я буду змушений перебувати на самоізоляції в іншій країні? Що буде з моїм зворотним квитком і хто оплатить незаплановане проживання та харчування? Раптом країна, куди я збираюся у відпустку, закриє свої кордони – як я зможу компенсувати свої витрати?

Давайте розберемося детальніше, як ви можете себе убезпечити в нових умовах подорожей. Нижче ми розповімо, які види страхових полісів для подорожі за кордон існують, які витрати туриста компенсує той чи інший поліс, чи варто придбати всі три поліса або можна обмежитися одним або двома. В кінці ми також відповімо на найбільш поширені запитання.

1. Покриє витрати на лікування

КОМПЛЕКСНЕ СТРАХУВАННЯ ПОДОРОЖУЮЧИХ ЗА КОРДОНОМ

(назва при бронюванні: Добровільне комплексне страхування подорожуючих за кордон)

В комплексне страхування входить:

страхування медичних витрат
за кордоном

страхування від
нещасного випадку

страхування
багажу

Важливо! Страхова компанія компенсує витрати на надання медичної, медико-транспортної допомоги та послуг. Їх повний перелік та суми покриття (страхові ліміти) можуть відрізнятися відповідно до вибраного пакету страхування.

COVID-19, як і будь-яке інше вірусне захворювання, входить до переліку страхових випадків, що покриваються страховою компанією.

Легкий перебіг хвороби. Послуги лікаря, обстеження для підтвердження хвороби, препарати для амбулаторного лікування легкої форми та інші медичні призначення, пов’язані з діагностикою та лікуванням коронавірусної хвороби, підтверджені рахунками компетентного лікаря/установи, компенсуються страховою компанією.

Ускладнений перебіг захворювання. Стаціонарне лікування ускладненої форми коронавірусної хвороби в більшості країн проходить в спеціалізованих інфекційних клініках, забезпечується державою і не передбачає медичної компенсації від страхової компанії. При цьому додаткові витрати на лікування, які можуть бути підтверджені рахунками, покриваються страховою компанією.

Перебування на самоізоляції. Якщо турист захворів сам або був у контакті з хворим і повинен проходити самоізоляцію, його витрати на проживання і харчування протягом цього часу компенсації з боку страхової компанії не підлягають. При цьому медичні препарати, призначені для лікування та підтверджені документально, компенсуються.

Зворотний квиток. Якщо хворого туриста потрібно повернути до країни постійного проживання з медичних показань при наявності медичного висновку, страхова компанія відшкодує витрати на транспортування. При цьому пропуск зворотного рейсу внаслідок лікування, час якого вийшов за рамки запланованої поїздки, не є підставою для компенсації витрат на придбання нового квитка.

Зверніть увагу!

  • Тести на COVID-19, які є обов’язковою умовою для в’їзду в деякі країни, страховою компанією не оплачуються.
  • Страховка діє виключно за кордоном (тобто, на території України не діє для українців, але працює, наприклад, для громадян Білорусі).

Вартість такого страхового поліса і страхова сума залежать від країни подорожі.

2. Збереже гроші, якщо тур не відбувся або змінилися його дати

(Добровільне страхування фінансових ризиків внаслідок неможливості здійснення подорожі за кордон або зміни термінів перебування за кордоном, назва при бронюванні: Від невиїзду, затримки рейсу, коронавірусу)

Страхування фінансового ризику скасування подорожі або зміни строків перебування за кордоном

Цей вид страхування не є обов’язковим для поїздки за кордон, але ми завжди рекомендуємо його нашим мандрівникам, оскільки він передбачає компенсацію вартості туру (в рамках страхової суми за вирахуванням франшизи та сум, які підлягають поверненню туристичною компанією) та інші ваші витрати, якщо:

  • виникли події, які не дозволяють здійснити поїздку (наприклад, виклик до суду, невидача візи, страйки, стихійні лиха, проблеми зі здоров’ям туриста або його родича);
  • рейс затримується більш ніж на 2 години;
  • змінилися строки перебування за кордоном.

У нових умовах пандемії COVID-19, цей договір страхування також
передбачає захист від таких ризиків:

  • неможливість полетіти в країну, де оголошено епідемію COVID-19;
  • неможливість вирушити у подорож через діагностований у туриста
    COVID-19;
  • страховий поліс передбачає покриття витрат усіх туристів по заявці, якщо такі туристи перебували у близькому контакті, де хоча б у одного діагностований COVID-19
  • неможливість скористатися зворотним рейсом через перебування на самоізоляції (внаслідок хвороби туриста або його контактування з хворим).

З такою страховкою неможливість вирушити у подорож передбачає компенсацію вартості туру (в рамках страхової суми за вирахуванням франшизи та сум, які підлягають поверненню туристичною компанією). А якщо подорож відбулася, але через необхідність самоізоляції ви пропустили зворотний рейс, цей поліс покриє вартість зворотного квитка не лише в разі вашої хвороби, але і внаслідок контактування з хворим.

Вартість такого страхового поліса становить 300 гривень. Страхова сума – до 93 000 гривень.

3. Покриє витрати на самоізоляції

Додаткове страхування фінансового ризику скасування подорожі або зміни строків перебування за кордоном (COVID-19)

(Добровільне страхування фінансових ризиків під час подорожі в разі зміни строків перебування за кордоном у зв’язку з коронавірусів (COVID-19), назва при бронюванні: Дод. фін. ризики COVID-19)

Цей вид страхування також не є обов’язковим. Як і попередній поліс, він:

  • покриє вартість вашого зворотного квитка після самоізоляції
    (через вашу хворобу або внаслідок контактування з хворим).

Але головна його перевага в тому, що цей вид страхування передбачає компенсацію ваших витрат на проживання та харчування під час самоізоляції, а також трансфер в аеропорт до нового рейсу.

Вартість такого страхового поліса становить 190 гривень (125 грн, якщо ви також купуєте поліс страхування фінансових ризиків від невиїзду, затримки рейсу, коронавірусу). Страхова сума – 49 680 гривень (СК «ІнтерЕкспрес»), 50 000 гривень (СК VUSO).

Куди і як звернутися за допомогою

Порядок звернення за медичною допомогою, а також за страховими виплатами через коронавірусну хворобу такий же, як і при настанні будь-якого іншого страхового випадку. Зателефонуйте або надішліть повідомлення в службу цілодобової підтримки за номерами, вказаними в полісі. На час поїздки рекомендуємо вам зберегти ці номери у свій список контактів.

Відповіді на поширені запитання

Перед вильотом в тур у мене виявили коронавірус і поїздка скасовується – це страховий випадок? Який поліс потрібно купити, щоб компенсувати вартість туру?
Неможливість здійснити поїздку через хворобу туриста – страховий випадок, який покривається полісом страхування фінансових ризиків від невиїзду, затримки рейсу, коронавірусу. Вартість туру буде компенсовано (в рамках страхової суми 93 000 грн за вирахуванням франшизи).

За день до зворотного вильоту з-за кордону у чоловіка виявили коронавірус. Чи будуть покриті витрати, пов’язані з невильотом і проходженням самоізоляції інших членів сім’ї?
Додаткове страхування фінансових ризиків під час подорожі в разі зміни термінів перебування за кордоном у зв’язку з коронавірусом (№3 в нашому списку) покриє витрати на проживання та харчування під час незапланованої самоізоляції, зворотні квитки членам вашої родини.

У мене легкий перебіг коронавірусної хвороби, я на самоізоляції в готелі. Що компенсує обов’язкова медична страховка? Хто повинен оплатити моє проживання під час самоізоляції?
За договором комплексного страхування (№1 в нашому списку) страхова компанія відшкодовує підтверджену рахунками вартість послуг лікаря, необхідних обстежень, ліків. Компенсувати проживання під час самоізоляції, вартість вашого зворотного квитка, якщо через лікування ви пропустили свій рейс, може тільки додаткове страхування фінансових ризиків (№3). Виключення — Єгипет. В Єгипті проживання в готелі під час самоізоляції за рахунок ТО Join UP! навіть за наявності у туриста тільки комплексного медичного страхування (№1 в нашому списку).

Під час відпустки за кордоном захворіла моя дитина. Який поліс дозволить оплатити мої додаткові витрати?
Поліс комплексного страхування (обов’язкове страхування медичних витрат, №1 в нашому списку) покриє підтверджену рахунками вартість послуг лікаря, необхідних обстежень, ліків. Компенсувати витрати на проживання та харчування при захворюванні на коронавірус під час вимушеної самоізоляції, вартість вашого квитка, якщо ви пропустите зворотний рейс, допоможе поліс додаткового страхування фінансових ризиків (№3). Виключення — Єгипет. В Єгипті проживання в готелі під час самоізоляції за рахунок ТО Join UP! навіть за наявності у туриста тільки комплексного медичного страхування (№1 в нашому списку).

В готелі у гостя діагностували коронавірус. Ми з сім’єю (друзями) повинні пройти 14-денну самоізоляцію. Який поліс дозволить нам уникнути зайвих витрат в цей час?
Поліс додаткового страхування фінансових ризиків (№3 у нашому списку) покриє вартість ваших квитків, якщо ви пропустите зворотний рейс, а також проживання та харчування під час вимушеної самоізоляції. Виключення Єгипет. В Єгипті проживання в готелі під час самоізоляції за рахунок ТО Join UP! навіть за наявності у туриста тільки комплексного медичного страхування (№1 в нашому списку).

Під час відпочинку я контактував з хворим. У мене немає симптомів, але я хочу самостійно зробити тест на COVID-19. Чи компенсує його страхова компанія?
Всі поліси передбачають компенсацію тестування тільки за медичними показаннями, підтвердженими документально: скерування лікаря, рахунок за послугу.

У мене виявили коронавірус після повернення з подорожі. Страховка покриє лікування?
Всі три поліси страхування, про які ми розповіли, діють виключно за кордоном.

У разі виникнення додаткових запитань Ви можете звернутись за нижчевказаними контактами:

«Страхова компанія «ВУСО»
тел.: +38(067) 621-12-16, +38(067) 628-73-51
ПрАТ «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес»
тел.: +38(044) 287-47-16, +38(050) 701-54-66, +38(067) 442-53-11
[email protected] \ interexpress.com.ua

Детальніше з правилами і умовами страхових компаній можна ознайомитись за посиланнями:

СК «ВУСО»
СК «ІнтерЕкспрес»