Відгуки з Tripadvisor

tira616
Забронював готель по телефону. У той же вечір заїхали, гроші під надуманим пропозицією взяли наличними і більшу суму, яку було заявлено. Ни чек, ни квiтанцію не дають. У нас було 3 номери. Жили 10 днів. Ни разу не поменяли даже полотенце, не то чтобы постель. Ни разу не было уборки ні в номері, ні в коридорах. Персонала явно не хватает. Питание однообразное, но есть можно. Жалкий інтер'єр. Красиво тільки на фото. Везде облезлая позолота, которая отражается в облезлых дзеркалах. Какие то пафосные, продавленные диваны, кушетки, кресла и пр. признаки "роскоши" в коридорах. Все подуставшее і "заношенное" до ступеня заброшенности. СПА трохи краще. З 10 днів три дня потрапили на полотенца. То прачечная не работает, то еще что то. Часть бань не працювала. Бассейн 1,5м глибина, но 25 х 12м, плавати можна нормально. Все, що пов'язано з джакузі 50 на 50, поломано. Можна тільки представити, яка там "криша", якщо навіть схеми евакуації при пожежі немає ніде. Ні в номері, ні в коридорах, а планування дуже непроста - просто лабіринт в різних рівнях. Итого. Якщо є путівка, за яку не потрібно платити, съездить можна. Самому платити за таку якість послуг – ніколи Показати ще

Bogdana K
3 вересня 2022 нікому з відпочиваючих не дали завтрак. Аргументували тем, що не було світу. Удивительно, чому на подібний випадок не передбачено наявність генераторів. Повариха тільки насміхалася над відпочиваючими, говорила, що все повара вже зайняті приготуванням обіду. За пропозицією відпочиваючих організувати перекус, зварити або спалити курині яйця , винести сливочне масло і порізати колбасу і сир - тільки насмешки. В результаті люди взяли хліб і кип'яток. Особливо жалко було відпочиваючих, які приїхали з дітьми. Совершенно циничное ставлення. В чьих карманах осядут ці продукти? Показати ще

Oleg B
Заехал с семьей на месяц, по прошествии недели хотел выехать. Але з часом життя на території готелю помітно покращиться ,спасибо керуючому. Взагалі персонал не вміє спілкуватися, особливо коли потрібно постіровать речі, постійно грубять, не реагують на просьбу і пожилання гостей, майстерів ніколи немає. Тільки з керуючим можна адекватно пообщаться, інші співробітники на будь-яку просьбу закатують очі і роблять вид, як буду я їм чим-то зобов'язаний. компетентність в деяких питаннях мають уборщики номерів, рецепціоніст і кілька пар з охороною. Кухня стала помітно краще, після спілкування з керуючим, будь-які просьби нікого не хотіли слухати, хочете почувати себе бажаним гостем в цьому готелі, іщіть керуючого Льва і звертайтеся до нього, більше ніхто не знає, що означає слово сервіс… Показати ще