Агентам

Zanzibar Grand Palace Hotel

Стоун Таун

Zanzibar Grand Palace Hotel Zanzibar Grand Palace Hotel 4

Танзанія, Стоун Таун

10 8 267

На основании рейтинга Tripadvisor

80%

Чотиризірковий готель Zanzibar Grand Palace Hotel знаходиться в центрі міста. Він ідеально підійде для туристів і бізнесменів. Відвідувачі можуть скористатися внутрішньою парковкою.

www.zanzibargrandpalace.com

Загальна інформація

Реновація К-ть номерів
2014 33
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Готель розташований в центрі Кам’яного міста, поруч з поромних портом, на площі, далеко від головної дорогі.Поблізості знаходяться сади Фородані, старий форт, а також численні магазини, ресторани і нічні клуби. Ж / д і автовокзал розташовані в декількох хвилинах їзди. З готель можна швидко доїхати до аеропорту.


Переваги

  • Розмаїття страв
  • Безкоштовне паркування
  • Кращий пляж

Типи номерів

Стандартний номер площею 18 кв.м. Номери відповідають високим міжнародним стандартам і мають всі зручності. Номери обставлені ліжками, королівського розміру. Є двомісний номер і одномісний.

Характеристика номерів:

Площа номера 18 кв.м
Кількість номерів 8
  • Wi-Fi
  • інтернет
  • сейф у номері
  • TБ: канали

Номери Делюкс площею 27 кв.м. оснащені подвійний двоспальним ліжком або двома односпальними роздільними ліжками, ванна кімната з душовою кабіною. Можна вибрати номер з видом на сад або Індійський океан. Кращі пропозиції від Join UP!

Характеристика номерів:

Площа номера 27 кв.м
Кількість номерів 23
  • Wi-Fi
  • інтернет
  • душ
  • сейф у номері
  • TБ: канали

Розкішні старовинні напівлюкси з двоспальним ліжком і окремої вітальні з диванами і плазмою. Вікна номера виходять на сад і океан. Ванна кімната повністю обладнана джакузі.

Характеристика номерів:

Площа номера 35 кв.м
Кількість номерів 2
  • Wi-Fi
  • інтернет
  • душ
  • халат
  • набір для кави і чаю
  • сейф у номері
  • TБ: канали

Нагороди


Інфраструктура та послуги

  • Берег: піщаний пляж

Піщаний пляж, перша берегова лінія. Шезлонги, рушники, шезлонги, матраци безкоштовно. Готель розташований в 500 м від берега океану.

  • Дайвінг центр
  • Піші прогулянки
  • риболовля
  • Снорклінг
  • ресторан
  • бар
  • кав'ярня

Про ресторан

Ресторан на даху Bamnara пропонує сніданок, обід і вечерю.

  • wi-fi
  • wi-fi у лобі
  • банкетна зала
  • бібліотека
  • кімната для зберігання багажу
  • конференц-зала
  • ліфт
  • парковка
  • пральня
  • екскурсійні програми
  • Дитяче ліжко
  • масаж

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Алина Х

Отель однозначно рекомендую. Персонал дуже радушний і привітливий. З ресторану на 4 поверсі відкривається гарний вид на океан. Еда вкусная! Номера чистые. Получила задоволення від проживання тут. Рядом порт, ринок, набережна.

Michael K. Ocansey

Цей готель має старовинну тематику, яка чудово вписується в тему міста Стоунтаун. Ресторан розташований на поверсі, з якого відкривається чудовий вид на пляж і деякі частини міста. Персонал тут теж привітний. Я отримав несподіване безкоштовне підвищення категорії до напівлюкса з гарним джакузі. Показати ще

Kavya M

Я забронював два номери в Golden Tulip і мав заселитися 2 листопада. 1) Ми прибули в готель близько 11:00 ранку, і номери не були готові. Час заселення, як зазначено в документі, був 12:00, але на стійці реєстрації кажуть, що номер буде готовий лише о 13:00. Тож залишаємо кімнату в камері схову готелю і виходимо. Мій колега залишився в очікуванні реєстрації. Через деякий час нам подзвонив наш колега і сказав, що вони силою перенесли наш багаж в інший номер готелю, сказавши, що їхній готель повністю заброньований. Мені навіть не подзвонили з готелю, щоб повідомити про це, незважаючи на те, що я мандрувала окремо. Коли я йду в готель і скаржусь, вони вибачаються, що пропонують безкоштовну вечерю як компенсацію. 2) Заселення в готель 3 листопада вранці. 3 листопада, приблизно з 22:30 до 23:00, я виявив, що моя кімната повністю мокра, оскільки з кондиціонера капає вода. Рецепція надсилає технічну службу і вони півгодини працюють над ремонтом. Після півгодинних спроб вони повідомляють мені, що це тимчасово виправлено, але якщо потрібно, я можу переїхати в іншу кімнату. Але час був далеко за північ, і я не міг зібрати речі, щоб піти. Тож я продовжую ночувати в тій самій кімнаті, а рано вранці з кондиціонера лунає гучний звук, а потім падають крихти. Дзвоню на рецепцію і знову переходжу в іншу кімнату. 3) Коротше кажучи, протягом трьох ночей, які я забронював у готелі, я зупинився в трьох різних номерах і також був змушений втратити сон на цілу ніч. Я знову скаржуся менеджеру, кажучи, що вони не повинні стягувати з мене плату, і менеджер каже, що вони працюють над цим і підтвердять, як це буде зроблено, перш ніж я випишу. Однак під час виписки менеджер не стоїть на стійці й не відповідає на дзвінки та електронні листи. Досі я не отримав від них відповіді. Показати ще