Відгуки з Tripadvisor

Алина Х
Отель однозначно рекомендую. Персонал дуже радушний і привітливий. З ресторану на 4 поверсі відкривається гарний вид на океан. Еда вкусная! Номера чистые. Получила задоволення від проживання тут. Рядом порт, ринок, набережна.

Michael K. Ocansey
Цей готель має старовинну тематику, яка чудово вписується в тему міста Стоунтаун. Ресторан розташований на поверсі, з якого відкривається чудовий вид на пляж і деякі частини міста. Персонал тут теж привітний. Я отримав несподіване безкоштовне підвищення категорії до напівлюкса з гарним джакузі. Показати ще

Kavya M
Я забронював два номери в Golden Tulip і мав заселитися 2 листопада. 1) Ми прибули в готель близько 11:00 ранку, і номери не були готові. Час заселення, як зазначено в документі, був 12:00, але на стійці реєстрації кажуть, що номер буде готовий лише о 13:00. Тож залишаємо кімнату в камері схову готелю і виходимо. Мій колега залишився в очікуванні реєстрації. Через деякий час нам подзвонив наш колега і сказав, що вони силою перенесли наш багаж в інший номер готелю, сказавши, що їхній готель повністю заброньований. Мені навіть не подзвонили з готелю, щоб повідомити про це, незважаючи на те, що я мандрувала окремо. Коли я йду в готель і скаржусь, вони вибачаються, що пропонують безкоштовну вечерю як компенсацію. 2) Заселення в готель 3 листопада вранці. 3 листопада, приблизно з 22:30 до 23:00, я виявив, що моя кімната повністю мокра, оскільки з кондиціонера капає вода. Рецепція надсилає технічну службу і вони півгодини працюють над ремонтом. Після півгодинних спроб вони повідомляють мені, що це тимчасово виправлено, але якщо потрібно, я можу переїхати в іншу кімнату. Але час був далеко за північ, і я не міг зібрати речі, щоб піти. Тож я продовжую ночувати в тій самій кімнаті, а рано вранці з кондиціонера лунає гучний звук, а потім падають крихти. Дзвоню на рецепцію і знову переходжу в іншу кімнату. 3) Коротше кажучи, протягом трьох ночей, які я забронював у готелі, я зупинився в трьох різних номерах і також був змушений втратити сон на цілу ніч. Я знову скаржуся менеджеру, кажучи, що вони не повинні стягувати з мене плату, і менеджер каже, що вони працюють над цим і підтвердять, як це буде зроблено, перш ніж я випишу. Однак під час виписки менеджер не стоїть на стійці й не відповідає на дзвінки та електронні листи. Досі я не отримав від них відповіді. Показати ще