Відгуки з Tripadvisor

Лариса к
Прекрасный отель!!! Особливо хочу відмітити амбрела бар Батухан молодець офіціант!! Дуже чисто і просторно!! Шезлонги широкие удобные!! Спасибо ГР Зубайде дуже нам допомогла зі спортом залом!! Полотенца в изобилии!! Хороший персонал все молодцы!!

Eremenko Nikita
Комфортний готель, приємний персонал, рекомендую цей готель!!!! Питание на висоте, все різноманітно!!! Хороший пляж, берег моря!!! В номерах просторно, убираються кожен день, після уборки все кровати заправлені, а белье змінено!!!

Анастасия
Отель - полное разочарование!!! Нахожусь зараз в готелі (10 червня 2023). Мінусов набагато більше. Вони такі масштабні, що перекрили всі плюси. 1. Отель не готов к летнему сезону! До сих пор идет стройка на пірсе. Ми лежим на пляжі і слухаємо звук дрелі і прочих робочих звуків замість того, щоб насолоджуватися звуками моря! К тому же, по утрам в море плавают щепки від дерева, які летять від стройки. 2. Заявлений «самий великий дитячий клуб» теж не готов! Там ще величезна кількість будівельних робіт. При цьому представник готелю мене особисто (я Турагент) завірила, що дитячий клуб і пірс будуть готові в перших числах червня. 3. Сервіс теж не відповідає заявленому стандарту люкс. В міні-барі можуть не поповнити, в номері після уборки можуть залишити тільки одну полотенце на двох і навіть після просьби донести/поповнити нічого не роблять. В баре бармен може поговорити з іншими працівниками готелю не чудова вас, і ви будете ждати, поки він не повідомляється. Стоим в очереди за мороженым после уборщика территории (у него видимо теж все включено). В ночном ресторане при заказе американо приносять кофе с молоком. Немає можливості ніде замовити гарячий шоколад! В барах ребенку не делают милкшейк. Абсолютно не приветливые работники рецепции и стойки по работе с гостями. При поселенні повинні були бути у вас і додати помічника. Вони так цього самі не зробили, поки я сама не прийшла і не запам'ятала про себе. У підсумку на запитання відповідають «підходьте на ресепшен до стійки по роботі з гостями». Бінго! 3. Основной ресторан очень устаревший. Повсюду стулья з потрескавшейся шкірою на седушках. На террасе ресторана торчат електропровода - не можуть на них одеть светильники. Я навіть не тільки про безпеку, але і про гостей. 4. Мені, турагенту, представник готелю відповів на питання раз в сутки. Я навіть не представляю, як з таким сервісом намагатися вирішити питання наших туристів. 5. Два дня по утрам в номере нет води из крана!!!! Просто неможливо скупатись в номері! Кол центр відповідає «ждите, в течении дня она появится». Ви можете себе це представити? Жить в номере без води? И ждать, когда произойдет чудо и в течении дня она появится? 6. Постійно вилітає wi-fi в номері. Ночью и рано и утром его вообще может не быть!! 7. Особливості мережі Титаник: початок завтрака в 8 утра. Не розумію, чому так роблять. Люди стоять в чергові перед рестораном у закритті. Також еда за екранами, вам її накладають. Есть ощущение, что ты выпрашиваешь себе еду, порции кладут маленькие. При цьому виражене обличчя у персоналу, який накладає освіту, як будто ти прийшов до нього за допомогою соціальної допомоги. 8. Дуже старий і дуже шумний кондиціонер в номері. С таким шумом спать неможливо! 9. Отель откровенно «уставший». При цьому в цьому сезоні дійсно оновили територію, поставили стильні дерев'яні лежаки, побудували на території нові а ля карти ресторани, кондитерські. Всередині відмінний новий безкоштовний Game Center з новою кімнатою та терасою. Делают хорошие вечеринки. Але більшість інтер'єрів на фоні оновлених виглядають виношено. 10. Гости готелю займаються місцем на лежаках в 6 утра…в 8 утра місце в басейні знайти складно. Повторюсь, що всі достоїнства перекрили набагато істотні недоліки! Як турагент можу сказати, що за вартість цього готелю можна отримати дуже якісний готель. Тому вважаю, що готель не відповідає заявленим параметрам. И делать ремонт в летний сезон при гостях недопустимо!!! Показати ще