Відгуки з Tripadvisor

Zelibob B
В готелі не працює кондиціонер, в номері духота, неможливо спати. Персонал говорить, виключена система у всьому готелі, ми нічого не можемо поділити, все жалуються, керівництво не слухає. Це все що потрібно знати про цей готель, краще вибрати інший.......

Юля Т
Ми відпочивали з 2 детьми 24 дня. І за все це час не придрались ні до чого. Брали сімейний номер з 2мя кімнатами. Младшей дочці поставили дитячу безпечну ліжко. На 2,5 року відмінне рішення! Єда на вищому рівні, величезна різноманітність, свіжість і фантастичне приготування. Для любителей мяса - рекомендуємо попробувати все! Пляж отличный, с детьми самое то, море было тепловатым, но зато детям отлично там сидеть безвилазно. Уборка номера кожен день зі сменою всього белья. Персонал вежливый. Удивила неймовірну чистоту по всій території. Для дітей всі умови, від аквапарку до атракціонів і міні клубу. Майже весь персонал говорить по-русски. Ми отримали величезне задоволення, страхи відпуску з дітьми не виправдали себе 😂. Ми як батьки теж віддохнули) Окреме спасибі менеджеру Деміру, вирішили всі наші питання, особливо по заселенню і номеру. Если надумаем отдых в Турции, то вернёмся сюда. Юля і Влад Показати ще

Irina K
Пишу з величезним возмущением! Готель позиціонує себе як 5*, що працює в системі UAL (ультра все включено), про що «гордо і радісно» повідомляє офіційний сайт і що, відповідно, продають оператори. Яково же розочарування і недоуміння, коли в баре тобі дають відворот-поворот, вказуючи, що немає браслета - немає UAL, а просто все включено - як??? В путевке оплачено UAL, на сайті вказана робота по UAL і тільки по ній, ніякої інформації про те, що готель «переходить на зимову концепцію», за словами представника готелю на ресепшн, теж немає! Так что лжёт: офіційні представники готелю, які написали інформацію на сайті, або офіційні представники готелю, які працюють на ресепшн???? Як можна себе позиціонувати як 5* готель з таким підходом до клієнтів??? Так же вказана анімація з … і до … не відповідає дійсності! Детям ніхто не пропонує ніяких розваг, хоча ця інформація також представлена на офіційному сайті готелю. Все дети заняты родителями и/или самими собою. А адже система UAL і анімація Загальне надувательство, яке-то дуже розчаровано і нікому цей готель рекомендувати не будемо!» повідомляє на офіційному сайті і що, відповідно, продають оператори. Яково же розочарування і недоуміння, коли в баре тобі дають відворот-поворот, вказуючи, що немає браслета - немає UAL, а просто все включено - як??? В путевке оплачено UAL, на сайті готелю вказана робота по системі UAL і тільки по ній, ніякої інформації про те, що готель «переходить на зимову концепцію», за словами представника готелю на ресепшн, теж немає! Так кто лжёт: офіційні представники готелю, які написали інформацію на сайті, або офіційні представники готелю, які працюють на ресепшн???? Як можна себе позиціонувати як 5* готель з таким підходом до клієнтів??? Так же вказана анімація з … і до … не відповідає дійсності! Детям ніхто не пропонує ніяких розваг, хоча ця інформація також представлена на офіційному сайті готелю. Все дети заняты родителями и/или самими собою. А адже система UAL і анімація були одними з основних критеріїв при виборі готелю. І ще додаю про той же сайт, що працює багато ресторанів і барів в басейні, на пляжі - так, вони є, але при «зимній концепції» вони.. закриті! Поесть можно только в главном ресторане. Загальне надувательство, яке-то, дуже розочаровано і нікому цей готель рекомендувати не будем! Показати ще