Відгуки з Tripadvisor

Alexander S
Гостиница представляет собой набір переобладнаних квартир. Всередині свіжий ремонт, просторне приміщення, зручні кровати. Ми знімали номер на двох і отримали за 30$ одну двоспальне ліжко, дві односпальних і велику гостину з диваном. Завтраки неплохие, персонал приятный. В цілях вашого вдосконалення вказують на кілька недоліків (які не пов’язували на загальне чудове враження): - душ без огородження не дуже зручний: після банних процедур санузел перетворюється в болотце, і користуватися тим же унітазом не дуже зручно; - холодильник в гостиной очень уж громко шумит; - будь ласка, передупреждайте гостей про нагрівання води за допомогою бака на балконі. Ми не знали і ввечері залишилися без душа)). Успіхів вам і процвітання, надеюсь, ще вернемся. Показати ще

908n
Провели в готелі новорічні свята, що за ціною і пропонованими зручностями було саме оптимальне поєднання. Дикого восторгу, як все пишуть, не випробувала. В аеропорту нас дійсно зустріли, готель розташований на окраїні, їхати від аеропорту хвилин 15. Бронировали ізначально номер люкс з диваном і двоспальним ліжком. На першому поверсі готелю досить шумно, жили в последствии на 4ом, там тихо, але прохолодно. Об уборке номера нужно попросить администратора (мы не знали), полотенца за 7 дней не поменяли, с дополнительными подушками и одеялами тоже напряг. Душ - це просто дирка в піввозі унітаза, так, що резинову взуття брати пораду. Персонал приватний і відгукчивий, але не супер розмовний. По відношенню до найближчого "що подивитися" готель знаходиться досить далеко. Щоб дістатися, наприклад, до старого міста, необхідно на автобусі 76 доїхати до станції метро Нефчіяр і проїхати ще 7-8 станцій, правда проїзд коштує 20 місцевих копійок, що дуже довго по московським ринкам, але кожен раз кататися погуляти неудобно звичайно. В цілому впечатления на 4, можливо, після стольких восторженных відгуків були занадто завищені очікування. Показати ще

187ilduss
Справедливість просто вимагає написати цей дуже нелестний відгук про цей готель. И так по порядку. Ми з супругою путешествуем досить часто, в Азербайджане були в третій раз. В цьому випадку було вирішено поїхати на лікування в Нафталан. Оскільки з Казані прямого рейсу в Гянджу - найближчий аеропорт від пункту нашої подорожі немає, а літак в Баку прилітає пізніше ночі, було вирішено переночувати в готель недалеко від аеропорту, а на наступний день летіти далі. Букінг пропонував нічліг в готелі Шератон, як зараз ми розуміємо, це і був самий оптимальний варіант, а "купой платит дважды". Однак, моя «дотошна» супруга розіграла цей самий варіант, перейшовши винятково восторженными відгуками пасажирів, наявністю безкоштовного трансферу з аеропорту в готель і навпаки, ну і звичайно більш привабливою ціною, тим більше, що наявність трансферу готель підтвердив буквально молниеносно. Тепер про те, що було місце на самому деле. В аеропорту нас нікто не зустрів, після стійких дзвінків, автомобіль години через півтора ,а далі водій молча відвезти нас абсолютно в інший готель під назвою MANOR, де нас заселили в номер з грязною постелью, у зв'язку з чим за дві години ночі прийшло викликати горничну для смени постельного белья .В підсумку, віддохнути не вдалося, трансфер в аеропорт надано не було, готелі, наверне, справедливо з цього приводу заявлено, що для гарантії іншого готелю вони не працюють. Пришлось искать таксі. При цьому, готель повідомив в Букінг про наше незаїзде, а нам на претензію відповів, що дескать у них прорвало труби. Показати ще