• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Sefikbey City Hotel (Ex.Sinbad Hotel)

Кемер

Sefikbey City Hotel (Ex.Sinbad Hotel) Sefikbey City Hotel (Ex.Sinbad Hotel) 3

Туреччина, Кемер

10 5 4
Входить до групи готелів: SEFIKBEY HOTELS

На основании рейтинга Tripadvisor

50%

Невеликий міський готель для економічного відпочинку. Складається з одного 4-х поверхового будинку (ліфта немає).

Куріння в номерах заборонено.

Tel: +90 (242) 814-56-50
Fax: +90 (242) 814-56-51
www.sefikbeyhotel.com

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація Загальна площа К-ть номерів К-ть корпусів
2000 2015 1 600 кв.м. 50 1
  • Мова персоналу: англійська, турецька
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

Готель розташований в місті Кемер, в 250 м від моря. Відстань до аеропорту складає п’ятдесят п’ять кілометрів.

Аеропорт: Анталія

Відстань до найближчого аеропорту: 55 км

Відстань до моря (2 лінія): 250 м


Переваги

  • Безкоштовне паркування

Типи номерів

Кімнати в номері: Спальня
Ліжка: 1 двоспальне або 2 односпальні
Банні приналежності: Мило
У ванній кімнаті – ванна або душова кабіна. Сейф – на ресепшн (1 $ / день).

Характеристика номерів:

Площа номера 18 кв.м.
Кількість кімнат у номері 1

Додаткові опції:

Тип додаткового місця Ліжко, Розкладне ліжко
Покриття підлоги плитка
  • балкон
  • кондиціонер
  • телефон
  • фен
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни два раза в неделю


Інфраструктура та послуги

  • автобус на пляж: за додаткову плату
  • вхід у море: дрібна галька
  • тип пляжу: приватний пляж
  • парасольки: за додаткову плату
  • шезлонги: за додаткову плату
  • автобус на пляж курсує 4 рази на день (1$, розклад на ресепшн).
  • приблизна вартість парасольки 1 $ в день , шезлонга 1 $ в день.
  • відкритий басейн
  • Відкритий басейн: площа 50 кв. м., години роботи 08:30-19:00.
  • ресторан
  • бар
  • бар біля басейну 10:00-22:00
  • система харчування:
  • основний ресторан: Сніданок 07: 30-09: 30, Обід 12: 30-14: 00, Вечеря 19: 30-21: 30.

Система харчування “Все Включено” діє з 10:00-22:00, включає:

  • Напої місцевого виробництва (безалкогольні напої, вино, пиво).
  • wi-fi у лобі: за додаткову плату
  • оплата кредитною карткою
  • парковка: безкоштовно
  • кредитні картки Master Card, Visa
  • Wi-Fi в лобі (2$/день).
  • Дитячий басейн

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Marina D

Віддихали з сестрою в Sefikbey City Hotel з 12 по 19 серпня 2017. "+": 1.бюджетно (віддали 550 у.е. за двох на 8 днів) 2. місце розташування готелю: в самому центрі міста, поруч з куча барів, магазинів. ! 3. море рядом! безкоштовний пляж, галка. Шезлонги платные, 1 у.е. в день. 4. номера аккуратные, без излишеств (2 кровати, тумбочка, ТВ, балкон,душ, туалет) "-" (для мене не мінуси !я не вживаю алкоголь і не ем мясо!) то, на что жаловался народ: 1. скудное однообразное харчування (мало мяса, в основному овочі свіжі, тушені, редко фрукти: за 7 днів 3 рази подавали арбуз) альтернатива: поруч з кучааааа кафе і ресторанів, в межах 10 у.е. можна шикарно пообідати, морепродукти, салат і т.д. 2. малое количество алкогольных напитков. да! тільки напої місцевого виробництва. пива скільки хочете, вино 1-2 бутылки на весь вечір на всіх, хто не встиг-пейте пиво або привозите своє! 3. маленький басейн (точно я ехала на море, бассейн есть в любом городе) Резюме: Рекомендуємо! Достойно і бюджетно! Ми їхали на море, в готелі знаходилися мінімально, приходили перекусити, смачно, здоровОво, жирні страви не брали! Все в шаговой доступності, вийшов як в будь-якому іншому курортному місті і пошел, куда хочеться! Показати ще

Veronica_Smi

Була в готелі в червні 2017 р. Вибирала самий доступний варіант, хоча ціни навіть на цей готель були високі. Ездила от Пегаса. Звичайно, я розумів, що це 3 зірки, але реальність виявилася високою для всіх очікувань. Первое, по прилету мені запропонували позавтракати - кофемашина не працює, з еди - 1 вид сиру, 1 вид колбаси, хліб, зелень і хлопья, чому-то без молока, є хлоп'я видимо передбачається всухомятку. Пошла завтракать в соседнее кафе. На обеде было еще веселее - пару гарячих блюд, зелень, рис. Все. Решила зробити собі салат, набрала своєї улюбленої руки, помідор, села є. И тут же побачила на листях салата кучку яиц каких-то насекомых. Короче, весь відпуск питалась в кафе поза готелю. Отель очень шумный - до самого утра слишна музика и крики с окрестных баров. И это не просто шум издалека - ощущение, что спишь на самой дискотеке. Відношення господаря готелю - хамское, будто вона безкоштовно пустила пожити. Після цієї поїздки у мене залишилося тільки одне питання - чому туроператори взагалі пропонують такі готелі, адже ціна путівки тут була зовсім не дешева - 26 000 руб. на 6 ночей и СПБ?????? Даже якщо вам потрібно номер тільки переночевать, я все ж не рекомендую цей готель, занадто все погано!!! Показати ще

Oiga V

Добрый день!!! 15.06.17 повернулися з подругою з того отеля.Отель вибирали в центрі Кемера недорогой.Главное,щоб був поруч з пляжем,wi-fi,чиста постель і завжди гаряча вода.В Турції не перший раз відпочиваю і частіше зупинялася в трёшках.Перед отъездом читали отзывы.Они были больше из прошлых лет.Не могла даже представить,что нічого не змінилося з 2015 годом.Летелі від Пегаса .Вилет з Ростова був в 16.30.Самолет задержался по невідомим причинам і вилетели лише нас в 19.10.В готель нас привезли приблизно в 23.00.Заселили відразу без проблем.Окна наші вийшли на шумну вулицю,де розташовані всі бари і нічні заведения.Музика дійсно громихала до утра.Об цьому ми читали у відгуках інших туристів.Сам готель чистенький і номери цілком зручні для проживання.В літаку кормили лише булкою і наливали на пол стаканчика чая або кофе.В отеле нам нікто не запропонував навіть чая.У них ужин до 22.00....Хороше,що з собою була вода і шоколадні конфети.Хотя у нас той день з 14.00 оплачен. ..Когда запитали про wi-fi щоб повідомити рідним,що у нас все в порядку,дежурний на ресепшене сказав,що то платна послуга з минулого дня.Даль нам пароль і показав як підключитися,но чому-то до іншої мережі((( (..Утром прийшла Ірина-отельный гід і виправила цю помилку.Два дня ми користувалися wi-fi,а потім він ищез.Не було ні платного,ні безкоштовного. Один позитив був-МОРЕ!!!Оно тут прекрасное завжди.Меня подруга навіть плавати навчила)))У готелі два пляжа.Один галечний,второй піщаний.Піщаний з правої сторони від готелю,а галечний з левой.До піщаного ідти чути довше хвилинки на 3-5.Два дня ми провели на галечному,и 4 на песочном.Еда в отеле,как уже писали:- з голоду не помрешь))))...Но помои и объедки есть тоже не хочется за свои деньги.За 6 полных дней еда не разу не изменилась.Турция славится своими сладостями,но по-ходу хозяин отеля до такой степени жадный,что до чаю на сніданок або ужин,даже не міг прийняти хоча б маленькі пончики або булочки.За фрукти я взагалі молчу. Тут не було навіть яблок.Часто подавалася вчорашня еда,которая залишалась з обідом або ужином.От нее исходил кислий і тухлий запах.Кофе-машина практично завжди була поломана.Туристи скандалили з цього приводу.Жена господарка вела себе нагло і відчувала свою безнаказаність відвечала так;-Не подобається?...Не приезжайте!!!...Завтра приедут другие.Это не просто неуважение к туристам...это плевок в лицо российским туристам.С иностранцами так себя турки не посмеют вести.Была в отеле с нами дівчина з двома дітьми.Мальчику 11 років,а девочці близько трьох.Бедные дети взагалі питались в кафе т.к. нічого не могла мама їм подобрать з еди в готель(((....Наш віддих підошов до кінця і я,которая так любить море,почему-то цьому була страшна рада.15.06 проснулись дуже рано.Побежали на піщаний пляж.Купалися цілий час.Я допливала до буйків і не могла повернути,что навчилась плавать.Вернулись в готель,іскупалися в холодній воді(три дня підряд не могли застати гарячу воду ні утром,ні ввечері)Быстро позавтракали,снесли чемоданы вниз и ждали автобуса,чтоб отвезти нас в аеропорт.В 9.10 приїхав автобус і сталося то,чого я не побажала би навіть врагу.Подруга моя вже пішла до автобуса,а я затрималася на секунду у ресепшена.Повернулась до дверей ,зробила крок вперед і на мене обрушилась вітражне вікно.Я всього кроком оступилася не дойдя до виходу.Глиба стекла прорубила мене кожу з двох сторін навколо колена.Фонтан крови хлинул вверх.Весь холл готелю був лише в крові.Медиків в готелі немає.Першу допомогу мені надав працівник готелю Джафар.( Мальчик-студент з Средней Азии,который пришел в отель подработать на лето.Работает в том отеле всего три дня)Он вызвал скорую,остановив мені кров,поїхав зі мною в госпіталь і не покидав мене ні на хвилину....Низький поклон і пошана його батькам за то,что воспитали в нем настоящего мужчину и человека.!!!...Мне пришлось оплатить страховку 30 долларов.Раны были очень глубокие.Наложили много швов.После меня отвезли не в аэропорт,а в отель.Время было очень мало чтоб выяснить причину трапився.Как сказав один із туристів:-то було не вітражное скло,а звичайное.Вітражне не могло рухатися величезними глибинами.Оно трескается и измельчается.Возле него не было никаких стоек и знаков,чтоб люди бачили де настоящий вхід.По в'їзді з госпиталя,я побачила,що туда поставили доску оголошень.Потом мені підсказали,що потрібно було відразу викликати поліцію,щоб зафіксувати той факт.Представники Пегаса більше не з'явилися.В аеропорту мене відправили на таксі.По приїзді я узнала,що це теж за моїм рахунок( 50 доларів)... .Моє щастя,що у мене було Н/З,которое я вожу з собою і ніколи не трачу.Якщо б я не змогла розплатитися з таксистом,то мої неприятності були б продовжені.Реєстрацію вже пройшли все і я елі успела.Я майже не могла стояти і кров сочилась із-під зв'язку.В літаку мене не хотіли сажати поки не прийшов представник Пегаса і не прочитав справку,которую мені дали в госпитале.Не думаю,что я чого-то зміг отримати і отримати компенсацію...Я хочу,чтоб все знали яке до нас ставлення в Турції і як дурят російського туриста.Думаю,что в тому виновати ми самі і наше державо,которое не захищає наші права.Хотя представник Пегаса мене уверив,що вони додають я в аеропорту.Якщо я не встигну на свій рейс в 12.45,то мене пересадять на вечірній.Слава,Богу,що я встигла!!!!....Думаю,що мені прийшло би потім не тільки за таксі заплатити,но і за билет.На билет денег у меня конечно не было и быть не могло.В заключении хочу еще раз предупредить всех туристов:-Не нужен вам тот отель.В Кемере есть трешки приличное.Еда отвратительная,вода гарячая с перебоями,с интернетом мутят. В разі проблем вони нікому не допоможуть....СПАСИБО тобі,ДЖАФАР!!!! Я завжди буду пам'ятати ці добрі очі,як ти перетягував полотенцем мені ногу,щоб залишити кров,як витирав мені ноги від крові,знімал і обувал сандалии...Я пишу це і ридаю... Не від болі в колені,а від радості ,гордости и счастья!!!..Я счастлива,что рядом со мной оказался такой человек...Чужой,незнакомый и родной)))))Здоровья,счастья,успехов тебе и твоим родителям!!!Вот как воспитывают детей советские люди . Показати ще