Відгуки з Tripadvisor

veter99
Віддихали в листопаді 2022 року. Курорт тільки для дорослих з 18 років, без дітей - да, саме так і це дуже круто. Зачем-то встановили час на курорті як +1 годину до Мале. Якби щоб більше любити закатом, але солнцу про це не повідомляли і закат пройшов стандартні хвилини 30 -40.. Состав отдыхающих - 70% німців, 20% російських і 10% всіх інших понемногу. Загальна атмосфера - тиха і спокійна, без гулянок і шумних вечорів. Територія - супер. Дуже багато пальм і рослинності, багато тені, газони, фонтани, постійно чистять і убирають. Собственный риф з живністю - да, чиста вода, живі корали, багато риб, відмінно підходить для плавання з маскою. Снаряжение видають на весь термін проживання. Ресторан - добре. Но кухня досить однообразна, з німецьким уклоном - рульки, стейки, колбаски. Морепродуктов майже немає. Бар на пляжі - все відмінно, шустрые официанты и бармены, удобные кресла. По вечорам виступають музиканти або місцева самодеятельность. Бывало забавно. Фітнес - на будь-який смак. Йога, аеробіка, волейбол, міні-футбол, тренажерний зал. З цим все в порядку. Спа - багато видів масажу і уходу. Балийские массажистки. Дороговато, но вибору немає. Вілли - чисті, просторні, трохи уставшие, но функціональні. Уборка каждый день. Претензій нет. Тепер про мінуси. 1. Нігде не вказано і на фотографіях готелю не видно, але всі вілли типу "Пляж" і "Сад" - здвоєні. По суті це один великий будинок з картонною стінкою, розділяючої віллу на дві кімнати. Тому абсолютно все, що роблять сусіди, будете злишати і ви. Разговоры, скрип кровати, будильник, ричащий ночной унитаз и даже кипящий чайник. Виспаться не удастся. А если соседи будут шумные - умножите ощущения на три. Як виглядає вілла спереду на самому місці - на фото. Наша левая №1318. 2. Неприятно удивило ставлення адміністрації. На початку відправлення звернулися до директора Йоргу (Jorg) з просьбою організувати окремий ужин на двох з крабами і морепродуктами. Просьба була прийнята і нас попросили підождать трохи для уточнення деталей. Днем пізніше Йорг познайомився з нами з менеджером F&B, високим сутулим партнером, який з радістю нас завірив, що "Все можливо, не хвилюйтеся". У сухому залишку, за останні 10 днів нам просто навіть нічого не відповіли. Хоть бы "нет" сказали, так і закрили питання, якщо не можуть. А так получается до сих пор ждём. 3. Цей пункт теж про відношення. Коли ми брали зворотний квиток, то вже маємо досвід подорожі на Мальдиви, спеціально підбирали рейс попозже, з вильотом в 15 годин, щоб не шарахатися по ночі і втром було час нормально виспатися, позавтракати. спокійно добратися з острова до аеропорту. Яково ж було наше удивлення, коли нам оголосили відбуття з острова в 6-30 по часу Мале (7-30 по Робінзону)! І ось ми йдемо в 6-30 на лодку, в 7 прибуваємо в місцевий аеропорт, в 7-30 виліт до Мале в пустому літаку і в 8-30 ми в міжнародному аеропорту! До початку регистрации ждать 4 години! Реєстрація і можливість 30 хвилин і ще 2,5 години очікування вильоту. Ждали дольше, чем летелі. Питання до адміністрації - чому ви настолько бажаєте отримати від гостей? PS Співробітник місцевого аеропорту непередбачено повідомив, що рейси до Мале каждую годину-полтора. Показати ще

Татьяна С
Отель шикарный. Ми жили в віллі на пляжі. Брали виллу на воде. Обе крутые , но на пляже нам сподобалось більше. Классный риф, багато рибок, черепахи, дельфіни. Воспоминаний и емоций куча. Кухня окремий «коньок» готелю. Кожен раз , як в дорогому ресторані. Очень вкусно, подача волшебная. Персонал вежливый и уважный. но у нас трапилось 2 пробоєми. по прибуттю нам дали не вірну інформацію. Менеджер Вікторія нас зустрічала. Не уточнила багато фактів : Депазити ввели, потрібно і нюанси відзначити 1. Вона сказала - «депозит трати можна» Ми у вас відразу забронювали водну виллу. Но вона не сказала - якщо потратити депозит- необхідно його ще раз внести повністю! Об этом нужно говорить! 2. Безкоштовна фотосесія 20 хвилин (в подарок) , одно фото роздруковують, інші фото зберігають. На самому деле- 1 фото електронно дадут, остальные по 7$. Это нужно говорить! Ми би купили фотосесію без проблем! Було не приємно. Інформацію необхідно давати повну і достовірну всім! Тоді не буде проблем! все русские которые приехали с нами - с такой информацией. Перший раз ми записалися на фотосесію в 10.00 утра - фотограф не прийшов! Ми зря встали рано! Другий раз трапилася проблема із недостовірною інформацією! Спасибі фотографу, він вирішив проблему! Но его вины нет! нам дуже сподобався готель! Хорошее обслуживание! Милые сотрудники! Хорошая кухня! Настроение было испорчено в самому конце ! було не приємно. Верная и полная информация - залог розуміння клієнтів! Не полная информация- проблема! Показати ще

Светлана
Второй год подряд приезжаем в цей готель. Все на вищому рівні, починаючи від зустрічі в аеропорту Мале до розташування готелю. Такого важливого відносини з відпочиваючим редко, де зустрінеш. Команда готелю - єдиний організм. Ти потрапляєш в сім'ю, де про тебе все заботятся, стараються щоб віддих був нечем не омрачен. Кухня- це окрема тема: авторська подача блюд, різноманітність рибних, м'ясних блюд, овочів, фруктів, десертів, мороженого. Офіціанти запам'ятовують всі ваші переваги. Особую подяку хочу виразити шеф- повару по закускам за приготування кожного утро для мене овсяної каші. Низкий поклон!!! Спасибі величезне Вікторії, другий рік підряд вона нам допомагає з розміщенням. Всей команде Робінзона величезне спасибі. МОЛОДЦИ, ТАК ДЕРЖАТЬ! Риф потихонечку став возрождаться в порівнянні з прошлим годом- це так радує🤩. Спасибі за вашу працю! PS: Но залишився дуже неприємний осадок. Перед отъездом зашли на ресепшен по поводу розрахунку, но нам сказали, що все добре, довгов немає. А ось при посадці на катер виясняється, що якоби в міні-баре не хватає 2 бутылки пива, і необхідно оплатити. Я вообще спиртное не пью, а дочь пиво. С какой целью и кто пытался нас оговорить остаётся загадкой, но шок от случившегося остался. Правда з нами нічого не взяли, сказали що вірять і розберуться з даним інцидентом. Очень надеемся что разобрались. Показати ще