Відгуки з Tripadvisor

Liubov E
Віддихали в готелі тиждень в серпні, турагенство, не рекомендувало нам цей готель, але був у списку розглянутих. Прочитав суперечливі відгуки на Букінг, дуже захотілося в цьому готелі з-за території та атмосфери. Ми забронювали 2 готелі за одну неділю, Rigat Park&Spa Hotel і Cosmopolita Hotel Butique & Spa, чути вище на морі. Ригат - вне конкуренции. Територія із зеленими високими деревами і кустарниками, яким дуже багато років, і цього дуже не хватає в нових готелях. Внутрішній двір з басейном, джакузі і зеленим Садом з лежаками - дуже уютний. Отель чуть на восхождении: с пляжа ступенек 30 и со стороны городка - в горку. Вид из-за этого - а..у....й. Ворота з Пляжу через ворота по карті, але закриваються години в 9-10 вечора, припускаем- із сображення безпеки. СПА маленький, но спасал після довгих прогулок, особливо джакузі. Працює до 21:00. Номера тихие. У нас був вид на зелень. Стандартный номер на 2-х. Завтраки нам сподобались: свіжий лосось(або семга), яичниця або омлет в термітах, ще що-то в термітах типу сосисок і бекона, фрукти, ягоди, свої тортики, сири, вітчина і подібне, овочі, муслі, натуральний сок з апельсинів. Лично мені не хватало класичного не крепкого капучино з пенкою. В кофемашине было какое-то з шоколадом, майже без пенки, крепкое ,- не то. Шампанское было, но с утра это не наше, но кого-то радовало. Особливе враження залишилося від обслуговуючого персоналу, перш ніж всього на сніданках і в ресторані. Вони так працювали, як уже давно ніхто не працює, вони ізо всіх сил старалися, щоб усім все сподобалося і ніхто ні в чому не потребував. Вони бігли майже як лікарі скорої допомоги в американських фільмах. Отдельное им спасибі. На рецепшн так же працює персонал, готовий допомогти по будь-якому питанню. Ресторан готелю Barka D' Or - «якісний і дуже смачний», без гігантських порцій, які в Іспанії дуже часто присутні в ресторанах. На автобусі їздили в Барселону - 1 година їзди з остановки Феналс, а з вокзалу в Тоссу - суперський містечко. Курсує туристичний катер, охоплює 4 прибрежних містечка,- можна потрапити в один з них, погуляти, опять сісти на катер і поїхати в іншу, - хороша ідея, не в'їзд є. Не вдалося прокатитись, море неспокійного було, не радили, До Центру Льорет де Мар ідти хвилину 15 не по рівній дорозі, а в горку, з горки , розглядали як додаткову навантаження. На нашому пляжі Феналс полюбили бар Punto Garbi, - майже в кінці променаду в сторону від центру. Там багато різних закусок помімо основні страви. Самое неприємне враження залишилося від гігантських порцій їжі і особливо коктейлів - приносять грамм 700 і сидіти з ним. Показати ще

Inna K
Віддихали сім'єю в липні 2019г.Отель розчарував,по сервісу,питанню і обслуговування не відповідає 5*.В номерах практично відсутнє кондиціонування повітря,кондиціонер не налаштовується і шумить,підвищена вологість,запах затхлости.По банним приналежностям відсутні кондиціонер для волосся і лосьон для волосся. тіла.По всьому номеру і у ванній кімнаті 5-6 пепельниц поставлено(зачем?в номері куріння заборонено і нікто не курить)!Безплатна вода в номерах відсутня,що теж не зовсім прийнятно для готелю такого рівня!Попросили в номері ведро со льдом, принесли стакан со льдом,на запрос чому не ведро,відповідали,что можуть принести або ведро або льод,в совокупності заборонено!З такою ситуацією столкнулися вперше,це всього лише послуга,яка у всіх готелях надається,здесь же отримали відмову!!!? Питання і якість приготування блюд в ресторані нижче середнього!На сніданок,крім приличного асортименту колбас і випічки,вибрати нічого!За чаєм або кофе ходити надо самостійно,офіціанти не обслужив ают утром!В ужин суп указано куриный з вермішелем,приносять з макаронами і фрикадельками!Ціна на винний національний напіток “Сангрія” просто завищена,в місті ціна 9-14 євро,в готелі 24-25евро,дорожче чим бутылка приличного вина.Мясные и рибні страви на грилі,як правило були сухими або передранними.Асортимент фруктів великий,но фрукти не созревшие,кислые!В выходные приезжают местные и располагаются в бассейне огромного,шумной компании,что создает неудобства у отдыхающих в отеле!Из плюсов для отеля -1 )відмінне розташування на набережній,удобно вийти з калітки і розташуватися на пляжі(можно на полотенце з готелю або купити лежак і зонтик по 7 євро за кожен предмет);2)на рецепшн русскоговорящая Олена,которая завжди відповідає на всі питання і дасть необхідну інформацію ;3)в ресторані обслуговує офіціант від імені Альфредо(если не помиляюсь).Вот ця людина настоящий блискучий цього готелю!Всегда уважно до мелочей,любезный,приходящий на помощь по выбору блюд и напитков,во время замечание ющий недоліки по обслуговуванню і моментально ісправляющий їх за всіма працівниками ресторану!Большой професіонал свого діла!)Якщо у таких працівників було б більше,то і готель був би на рівень вище!!! Показати ще

Татьяна
Віддихаємо зараз в цьому готелі (27.07-05.08). Це точно не 5*!!! В номерах нет води, салфеток, стакани в жахливому стані, відсутній штопор, шампунь просили на ресепшен, тапки одні в номері на двох, немає зубних щіток і пасти. Берите все с собою!!!)) У мужа был день рождения подарили от отеля дешёвый брют, который на завтраке предоставлен, хотя я просила бутылку красного вина. Ребята от принимающей сторони подарили бутылку вина. На ужине нам відмовили її відкрити!!!! Типу ми ж її не купили в ресторані(((( Територія не убирається від завсідних квітів, листів, вітрів. Путешествуем багато, що має бути в наявності при 5*, добре знаєте, НО..... Цей готель Вам не надав ощущение, что вас тут ждут і ради вас обслужить!!! Показати ще