Відгуки з Tripadvisor

Марина В
Нам все дуже сподобалось від обслуговування до самого місця, в готелі дуже хороший риф красиво! Анімація відмінна і дітям і дорослим є дитячий клуб! Кожен вечір цікавих розваг! Єда різноманітна голодними точно не будете

Rashad S
لقد حجزت أنا و أسرتي 5 ليالي في منتجع ريحانة رويال في شرم الشيخ في الفترة ما ب يولي إلى ي ي ف ح ح أ أ أ أ أ أ أ. Розмір розміру 5 см. لكن بصراحة ليس أكثر من 3 نجوم.. مستوى الأثاث رديء جدا و متهالك- أغطية الأسرة و المخدات غير نظيقة و ليست جديدة وأيضا لا يتم تغييرها بشكل دوري من قبل خدمة الغرف- الإضاءة ضعيفة جدا- الغرفة لا يتم تنظيفها بالكامل و ليس بالمستوى المرضي - مستوى أداء العاملين في خدمة الغرف متدني جدا- الغرف تفتقر للمناشف و المناديل والصابون- لا يوجد خرطوم شطاف في الحمام- خدمة العملاء سيئة جدا ولا تتم الاستجابة لأي طلبات بسرعة- مستوى الأكل رديء جدا و غير متنوع في الافطار و الغداء و العشاء- طعام السناكس غير لذيذ و مذاقه سيء للغاية و رخيص- أنواع الأكل التى تقدم لا تناسب جميع الأذواق و الجنسيات المختلفة- في أوقات الأكل دائما هناك نقص في الأطباق و المعالق و الشوك و السكاكين و أيضا نقص في السكر- من المفترض أن جميع الوجبات عبارة عن بوفيه مفتوح و لكن هناك معايير محددة للطعام لكل نزيل- الأكواب الزجاجية والصحون الخاصة بالأكل لا يتم تنظيفها بشكل جيد و دائما يكون هناك بقايا طعام ملتصقة بها- العيادة الصحية الخاصة بالفندق غير مجانية - عدم توفر المناشف بالقرب من حمامات السباحة- الصور الخاصة بغرف الفندق و الطعام المعروضة على مواقع الحجوزات ليست مطابقة للواقع- خدمة الانترنت سية جدا في الغرف لقد كانت تجربة سيئة للغاية ولا أنصح أي أحد نهائيا أن يجرب هذا الفندق. لقد ندمت أشد الندم على الاقامة في هذا الفندق و لن تتم تكرار نفس التجربة في نفس الفندق. Ми з сім’єю забронювали 5 ночей у готелі Rehana Royal Resort у Шарм-Ель-Шейху з 18 по 23 липня 2022 року. Це було найгірше рішення, яке я коли-небудь приймав у своєму житті. Готель відноситься до категорії 5 зірок. Але, чесно кажучи, не більше 3 зірок. - Якість меблів дуже погана та зношена. - Постільна білизна та подушки не чисті та не нові, а також їх періодично не міняють обслуговуванням номерів. – Освітлення дуже слабке. - Номер не повністю прибраний і не відповідає задовільному стандарту. -Рівень роботи працівників обслуговування номерів дуже низький. -В кімнатах не вистачало рушників, серветок та мила. - У ванній немає шланга для біде. - Обслуговування клієнтів дуже погане, і на будь-які запити не відповідають швидко. -Стандарт харчування дуже поганий і не різноманітний на сніданок, обід і вечерю. -Закуски несмачні, дуже погані на смак і дешеві. -Пропонована їжа не відповідає всім смакам і різним національностям. - Під час їжі завжди не вистачає тарілок, ложок, виделок і ножів, а також не вистачає цукру. -Всі страви повинні бути шведським столом, але для кожного гостя існують свої норми харчування. -Склянки та тарілки для їжі погано миються, на них завжди залишаються залишки їжі. - Лікарня готелю не безкоштовна. -Відсутність рушників біля басейнів. - Зображення готельних номерів і ресторанів на сайтах бронювання не відповідають дійсності. Послуга Wi-Fi у номерах дуже погана. Це був дуже поганий досвід, і я б абсолютно не радив нікому спробувати цей готель. Я глибоко пошкодував, що зупинився в цьому готелі, і той самий досвід не повториться в тому самому готелі. Ми з сім'єю забронювали 5 ночей в Rehana Royal Resort в Шарм-ель-Шейхе з 18 по 23 липня 2022 року. Це було худше рішення, яке я коли-небудь мав у своєму житті. Готель класифікується як 5-зірковий готель. Але якщо чесно не більше 3 зірок. - Качество мебели очень плохое и изношенное. -Постельное белье і подушки не чисті і не нові, а також їх періодично не змінюють в номерах. -Освещение дуже слабое. - Комната не повністю убрана і не відповідає задовільному стандарту. - Уровень якості працівників обслуговування приміщень дуже низкий. - В номерах не хватало полотенця, салфеток і мила. - У ванній немає шланга для біде. -Обслуговування клієнтів дуже погане, і на будь-які запити не відповідають швидко. - Стандартні страви дуже погані і не різноманітні на сніданок, обід і ужин. -Закуски невкусні, дуже невкусні і дешеві. -Пропоновані страви не на будь-який смак і не на будь-яку національність. - Во время еды всегда не хватает тарелок, ложек, вилок и ножей, а также нехватка сахара. - Всі страви повинні подаватись у вигляді «шведського столу», але для кожного гостя існують певні стандарти харчування. - Стакани і тарелки для еди погано моються і до них постійно прилипають залишки їжі. - Поліклініка готелю платная. -Отсутствие полотенец возле бассейнов. - Фотографії гостинних номерів і ресторанів, представлені на сайтах заявки, не відповідають дійсності. - Wi-Fi дуже поганий в номерах. Це був дуже поганий досвід, і я б нікому не посоветував перевірити цей готель. Я глибоко пожалів, що залишився в цьому готелі, і такий же досвід більше не повториться в цьому готелі. Показати ще

slavi92st
в готелі є багато над чим надо ще попрацювати, щоб досягти тих ⭐️ які вони мають Так готель на 3-⭐️,Персональний хороший, особливо дякую анімаційній команді ,конкретно Анастасії та Шикі , завдяки анімаційній команді моя оцінка 4🌟