Відгуки з Tripadvisor

yuri k
Отель не для всех 1. Отель без детей. Тишина , покой. Никакой суеты. Гостей – в основному європенсіонери, росіян дуже мало. Возраст – в основному за 40. Вечерми возле бассейна живая музыка. 2. Готель красивий, деякі номери після ремонту. Радую бронювати з видом на басейн . Не бронируйте с частичным видом на сад и море, будет вид на соседние недострои. 3. Алкоголь місцевого виробництва. Для любителей льется рекой. Хоча п'яного Тагіла зовсім не бачив. 4. Інтернету в номерах і возле басейна немає. На перекональні просьби встановити в номері роутер, слідували тільки обіцянки. Все читают книги. Инет нормальный только в лобби. Бред, звичайно, в 21м столітті. Но така реальність. Якщо кому попрацювати надо в відпуску – вам точно не сюда. 5. Пляж есть, море есть, вот входа с пляжа в море нет. Діло в тому, що основний берег готелю – кораловий риф. Через него входу з пляжу в море просто немає. Є пірс з пляжу в море (метров 200). Але оскільки постійний сильний вітер і хвилі, пускають з пірса в море, зазвичай збираються з 14 до 17 годин під час відливу. Есть вход в море с ничейной земли. На території готелю прямо 300 метрів. Там навіть спасатель сидит. Купаться можно с 10 до 17. Как в советском пионерском лагере. Однак в самому готелі 4 басейна. 2 мелких дитячих. И два больших. Один с пресной водой, другой с морской. То є, кому не важливо море, а сійде і басейн з морською водою - вам сюда. Лежаков всегда хватает. 6. Питание в ресторане разнообразное. Голодными точно не залишитесь. Але слід пам'ятати – на ужин чоловіки допускаються тільки в брюках. Вот такой тут дрескод. Дамы могут ходить и в шортах, а нам – извольте штаны одеть. 7. Є кілька ресторанів а-ля карт. Запис заздалегідь. Были в одном – не впечатлило. 8. По телевізору Российских каналов нет. Деякі з працівників говорять по-русски. Але в основному все спілкуються на англійському. В ресторане назва блюд продублировано на русском. 9. Якщо захотите куда поїхати на таксі, працює UBER. Таксист неплохо говорит по- англ. Ценник дешевий. Можна платити наличними доларами. 10. Були тиждень, і все час дул ветер вище 10 метрів у секунду. Це багато. Зверніть увагу на прогноз. Можливо і є сезон, коли ветер не такий сильний. С другой стороны, не так ощущается зной окрестной пустыни. Вивод: Ми вперше були в цьому готелі і в Хургаде. Мені особисто сподобалось , з оговорками. Но больше сюда не приедем. Читайте і робіть висновки самі. Отель не для всех Показати ще

Gvezda
Самое главное, о чем я спрашивал везде: есть ли там для детей что-то и как с тусовками? Народ, ну читайте же опис! Тільки для дорослих, тусовок немає! Це фішка цього готелю - тишина, покой, ненавязчивая анімація. Це санаторій, а не нічний клуб. Це пункт перший. Пункт другий: вам нужен нал - долари або місцеві фунти, причому прямо в аеропорту за візу ими вже платити. Доллары нужны мелкие, пригодятся на бакшиш (чаевые). У нас були сотні по приїзді, ми затупили і не попросили на ресепшне змінити, тільки потім догадалися, а вже було уезжати. Із мінусів: номери підустали і в цілому, звичайно, пандемія нікому не пішла на користування. А в Єгипет не тільки російські не особо ехали з 2015 року. Но ремонт ведеться (ми пару раз бачили працівників з краской і якими-то шпателями). Але це не означає, що готель був хороший, а став погано. він хорош! Все дуже стараються! Ми остались довольны решительно всем! Персонал був дуже любезний ще до приїзду, і я дуже вдячний менеджеру Рамі (Ramy Gad) за його ввічливість і любов на кожному кроці. Він допоміг нам забронювати кабану на пляжі, швидко і детально відповів на всі питання (англ.), нам організували свято на ДР чоловіка просто топчик! И тортик подарили. І номер лепестками прикрасили. Да багато чого зробили. Я була після не дуже великої операції накануне приїзда майже, і відчувала себе як у кращому місці на землі. У мене ще побаливал шов, але вся атмосфера готелю і всі його працівники так старалися для нас і для всіх, що я ні хвилини не думала про свою недугу. Пляж чудовий! Все добре, співробітники теж умнички. Єдине - занадто прилипчі продавці зі спа, це нехорошо для такого надзвичайного готелю. Але врахуйте, що риф там великий і живий, купання може бути закрито всі дні. Я зробив мільйон красивих фото і відео унікальних риб! Для купання є 4 басейна - 2 великих і 2 дрібних, як джакузі. Нікто не буде обіжен, я думаю, якщо розуміє специфіку Красного моря. Архітектура красива, територія, балкони, електрокари - все для туристів є. Качели стоять, диванчики, відкритий бар. Рестораны все супер, і основна, і все а-ля карт. Ми навіть не все сходили, так їх багато. Делают тематические ужины кухни народов мира, приглашают хороших музыкантов. Невипадково тут так багато особливої європейської публіки - французи, німці, малоросійські, є інші славяне. Ми не їздили на екскурсії, про це нічого не можу сказати. Магазинів в готелі є кілька, вони які-то майже всі жахливі, але це не вина готелю, це ж оренда. Є аптека на випадок чого, там дуже приємно. Наші основні трати були на бакшиш, персонал заслужив! Показати ще

Владимир
Данный отель рекомендувал коллеге по работе. Він з таким воодушевленням розповідав про нього, що просто "заразив" мене цією поїздкою. Тепер можу з упевненістю сказати, що всі восхвалення були не напрасни. Действительно, остались только позитивные впечатления. По всім показникам Premier Le Reve - твёрдая п'ятьорка. Особливо хочу відзначити профіль готелю "тільки для дорослих" і "без тварин" - це просто мрія для спокійного відпочинку. Любителям шумних дискотек і аніматорів звичайно не сюда. Обстановка з першої хвилини прибуття в готель виражає свою непоказну доброту і «сімейність», яку вже точно важко буде забити. Віддихали з супругою з 20 по 29 липня, номер 1540. Все було прекрасно, придратися абсолютно не до чого. У готелі буде відзначена робота всього персоналу готелю, менеджерів середнього, вищого звена. Персональна подяка співробітникам готелю, які кожен день робили наш відпочинок незабутим: - рятувальник на пляжі Карам, завжди готовий звернутися за допомогою по будь-якому питанню - офіціант на пляжі Мохамед, який точно не дасть вам поміряти від жажі - офіціант в головному ресторані Хасан, кожен вечер ужин с его помощью стал незабываемым - официант в лобби Хани, он возникает, казалось бы, из ниоткуда и всегда готов сполнить ваше желание - официант в длиннобосом Фейсале, вечер с его помощью становился приятным предисловием ко сну - официант на завтраках у нас був Мохамед, обслуговував столики на вулиці, спасибі йому за позитивний заряд на весь день - уборщик номерів Рамадан, спеціаліст, у своєму деле, великими буквами, можна сказати «художник» Увага і величезне спасибі людям, які трудяться в цьому прекрасному готелі. Показати ще