Відгуки з Tripadvisor

Ната Семенюк
Посетила цей готель з друзями. Долго думала, як я оцінюю це місце. Неоднозначно...Отель "Дністер" - ви могли б бути прекрасним готелем, но.... трохи не дотягуєте. Сначала о плохом. Недопустимо заселяти людей в номер, якщо на ковроліні напольного покриття є величезне грязне пятно. Нельзя экономить на качественном клиринге!!!Чаще контролируйте работу ліфтов. Є шероховатості в роботі) И теперь о хорошем. Не можу не відзначити відмінну роботу персоналу даного готелю. Вежливий, тактичний. Так же слід відмітити відмінні страви ( шампанське на застрак це завжди прекрасно). Местонахождение отеля чудесное. Все рядом. Думаю, собтвенник готелю трохи економить, однак це не зовсім правильне рішення. В цілому, дуже неплохо, але визначено є до чого рослини. Показати ще

Наталия Р
Мій чоловік Астанов Сапар приїхав в готель близько 5 утра 24 грудня. Так як їхав із далека, хотілося поспати трохи і прийняти теплий душ. Ему запропонували номер чути дешевле за 1800 грн. и не сказали, что в этом номере холодина несносная. Он реально лег спать в одяг. Завтрак жахливий. Обслуговування теж жахливе. Неважливо, скільки коштує номер - чистота і комфорт для клієнта вище всього. Ми раніше зупинялися в цій готелі і тому навіть відкрили вікно, що було дуже тепло. А типу якщо приїхав в 5 утра і скоро буде виселятися, то мерзні? так получается.... Грустно, що якість як і совість не можна купити ні за які гроші. Показати ще

Irena K
Я оплатила номер через букінг днів за 10 до заїзду. Коли приїхала, мене на ресепшн запитали "ой, а що вас не передупредили? ваш номер ще зайнятий, там зараз проживає, гість, який напився і не виходить з номера, вас повинні були набрати" Меня, звичайно, ніхто не передупередив об цьому. Пропонували поселитися в іншому номері, який був схожий на квартиру з дев'яності з жахливою старою меблями і грязною ванною. Я відмовилася заселятися в цей номер. Номер, який я оплатила, був самим дорогим і нічого краще вони мені не змогли запропонувати. Як альтернативу, після довгих роздумів, співробітниця готелю, яка тільки і не вивинилася, а що-то вічно пом'яла себе під носом, запропонувала !внимание! поселиться в другом готелі! То є я заздалегідь оплачую номер, приезжаю, а мені говорять "номер зайнятий, єдете в іншому готелі"! В підсумку нас розселили по двом різним номерам (у нас була компанія з трьох осіб і ми планували жити в одному номері). Я поставила умову, що в такому випадку пусть мені повернути 50% того, що я оплатила. Співробітник готелю чому-то вирішила, що вона в даній ситуації може так само продавати і сказала, що зробить тільки 30% скидку. У мене не було сил ругатися, т. к. їхали за рулем з Києва і ми погодилися на 30%.після години переговорів. При виселенні я попросила на респшн підтвердження того, що мені повернули 30%, мені дали чек, на якому сума була менше 30% і сказала, що співробітниця готелю, з яким я домовлялася, і яка надала, звичайно ж не було на зміну і звичайно ж до нее невозможно было дозвониться, пообещала скидку, цитирую: "почти 30%"! Ви де-небудь бачили акцію чи скидку "пошти"? Я розповідала про те, які у мене на самому місці були домовленості з цією співробітницею, а мені відповідають "де-то було написано то, що вам співробітниця пообіщала?" То есть мне еще нужно было расписку с не брать?? Я не хотіла там більше знаходитися і уїхала, сказала, що буду чекати від них дзвінка з приводу повернення суми. Через час я подзвонив вроде як менеджер готелю, дико вивинявся за таку неприємну ситуацію і пообещал во всех разобраться. Пройшло вже 5 днів з тех пор, мені повернули "пошти 30%" і, звичайно ж, ніхто не перезвонив. Не думала, що таке може вийти в готель, який позиціонує себе як преміум. Так і в будь-якому іншому готелі це було б неприйнятно. Показати ще