• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Premier Hotel Dnister

Львів

Premier Hotel Dnister Premier Hotel Dnister 4

Україна, Львів

10 8 459

На основании рейтинга Tripadvisor

80%

Чотиризірковий готель Dnister Premier розташований в самому серці історичного центру Львова, поруч з мальовничим парком. З вікон номерів і люксів відкривається захоплюючий панорамний вид на Старе місто Львова.

У всіх номерах і люксах готелю Dnister Premier надається Wi-Fi) та супутникове телебачення. Всі номери призначені для некурящих і обладнані кондиціонером.
Сніданок “шведський стіл” сервірується на літній терасі або в ресторані Dnister, де також подають страви української та європейської кухні.

З бару Panorama на 9 поверсі відкривається приголомшливий вид.

Розташування

Міський готель

Готель Dnister Premier знаходиться в 3 км від залізничного вокзалу і в 6 км від аеропорту Львова.

Аеропорт: аеропорт Львова

Відстань до найближчого аеропорту: 6 км


Типи номерів

Номер «Прем’єр» виконаний у сучасному європейському стилі. Зручна італійська і британська меблі, інтер’єр в елегантних пастельних тонах, сучасне обладнання створюють атмосферу затишку і спокою.

Характеристика номерів:

Площа номера 21 кв.м.
  • кондиціонер
  • Wi-Fi
  • ванна
  • туалет
  • капці
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • MP3 / радіо / будильник
  • сейф у номері
  • письмовий стіл
  • спальня
  • вітальня
  • TБ: супутникове

Інфраструктура та послуги

  • ресторан
  • бар
  • Завтрак "шведский стол"
  • wi-fi

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Ната Семенюк

Посетила цей готель з друзями. Долго думала, як я оцінюю це місце. Неоднозначно...Отель "Дністер" - ви могли б бути прекрасним готелем, но.... трохи не дотягуєте. Сначала о плохом. Недопустимо заселяти людей в номер, якщо на ковроліні напольного покриття є величезне грязне пятно. Нельзя экономить на качественном клиринге!!!Чаще контролируйте работу ліфтов. Є шероховатості в роботі) И теперь о хорошем. Не можу не відзначити відмінну роботу персоналу даного готелю. Вежливий, тактичний. Так же слід відмітити відмінні страви ( шампанське на застрак це завжди прекрасно). Местонахождение отеля чудесное. Все рядом. Думаю, собтвенник готелю трохи економить, однак це не зовсім правильне рішення. В цілому, дуже неплохо, але визначено є до чого рослини. Показати ще

Наталия Р

Мій чоловік Астанов Сапар приїхав в готель близько 5 утра 24 грудня. Так як їхав із далека, хотілося поспати трохи і прийняти теплий душ. Ему запропонували номер чути дешевле за 1800 грн. и не сказали, что в этом номере холодина несносная. Он реально лег спать в одяг. Завтрак жахливий. Обслуговування теж жахливе. Неважливо, скільки коштує номер - чистота і комфорт для клієнта вище всього. Ми раніше зупинялися в цій готелі і тому навіть відкрили вікно, що було дуже тепло. А типу якщо приїхав в 5 утра і скоро буде виселятися, то мерзні? так получается.... Грустно, що якість як і совість не можна купити ні за які гроші. Показати ще

Irena K

Я оплатила номер через букінг днів за 10 до заїзду. Коли приїхала, мене на ресепшн запитали "ой, а що вас не передупредили? ваш номер ще зайнятий, там зараз проживає, гість, який напився і не виходить з номера, вас повинні були набрати" Меня, звичайно, ніхто не передупередив об цьому. Пропонували поселитися в іншому номері, який був схожий на квартиру з дев'яності з жахливою старою меблями і грязною ванною. Я відмовилася заселятися в цей номер. Номер, який я оплатила, був самим дорогим і нічого краще вони мені не змогли запропонувати. Як альтернативу, після довгих роздумів, співробітниця готелю, яка тільки і не вивинилася, а що-то вічно пом'яла себе під носом, запропонувала !внимание! поселиться в другом готелі! То є я заздалегідь оплачую номер, приезжаю, а мені говорять "номер зайнятий, єдете в іншому готелі"! В підсумку нас розселили по двом різним номерам (у нас була компанія з трьох осіб і ми планували жити в одному номері). Я поставила умову, що в такому випадку пусть мені повернути 50% того, що я оплатила. Співробітник готелю чому-то вирішила, що вона в даній ситуації може так само продавати і сказала, що зробить тільки 30% скидку. У мене не було сил ругатися, т. к. їхали за рулем з Києва і ми погодилися на 30%.після години переговорів. При виселенні я попросила на респшн підтвердження того, що мені повернули 30%, мені дали чек, на якому сума була менше 30% і сказала, що співробітниця готелю, з яким я домовлялася, і яка надала, звичайно ж не було на зміну і звичайно ж до нее невозможно было дозвониться, пообещала скидку, цитирую: "почти 30%"! Ви де-небудь бачили акцію чи скидку "пошти"? Я розповідала про те, які у мене на самому місці були домовленості з цією співробітницею, а мені відповідають "де-то було написано то, що вам співробітниця пообіщала?" То есть мне еще нужно было расписку с не брать?? Я не хотіла там більше знаходитися і уїхала, сказала, що буду чекати від них дзвінка з приводу повернення суми. Через час я подзвонив вроде як менеджер готелю, дико вивинявся за таку неприємну ситуацію і пообещал во всех разобраться. Пройшло вже 5 днів з тех пор, мені повернули "пошти 30%" і, звичайно ж, ніхто не перезвонив. Не думала, що таке може вийти в готель, який позиціонує себе як преміум. Так і в будь-якому іншому готелі це було б неприйнятно. Показати ще