• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Peninsula Excelsior

Сінгапур

На основании рейтинга Tripadvisor

70%

До послуг гостей готелю Peninsula Excelsior елегантні номери з французькими вікнами, 2 відкритих басейну і ресторан. Номери у будівлі Peninsula tower оформлені відповідно до принципів дзен-буддизму, а по-домашньому затишні номери будівлі Excelsior Esplanade обставлені дерев’яними меблями. З них відкривається вид на район Еспланада і річку Сінгапур. У номерах надається сейф, безкоштовний Wi-Fi і міні-бар. Гості можуть користуватися тапочками. Серед зручностей власна ванна кімната з туалетно-косметичними засобами, включаючи зубну пасту і щітку. У готелі працює бізнес-центр. Гості можуть зайнятися спортом у повністю обладнаному тренажерному залі або розслабитися в гідромасажній ванні на відкритому повітрі.

Загальна інформація

Check-in Check-out
14:00 12:00
  • Мова персоналу: англійська, малайська, китайська
  • Номери для некурців: так
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Міський готель

Готель Peninsula Excelsior розташований в центрі Сінгапуру, в 5 хвилинах їзди від готель і казино Marina Bay Sands, в 5 хвилинах їзди від колеса огляду Сінгапур Флаєр і торгової вулиці Орчард-Роуд. Поїздка до міжнародного аеропорту Чангі і виставкового центру Сінгапуру займає 20 хвилин.

Аеропорт: Аеропорт Чангі - 16.4 км


Переваги

  • Безкоштовний wi-fi
  • Близько до аеропорту

Типи номерів

Номер, оформлений у стилі дзен-буддизму, з кондиціонером, телевізором із плоским екраном, міні-баром, письмовим столом та окремою ванною кімнатою з феном і безкоштовними туалетно-косметичними засобами. 1 дуже велике двоспальне ліжко або 2 односпальні ліжка.

Характеристика номерів:

Площа номера 26 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2

Додаткові опції:

Покриття підлоги Килимове покриття
  • кондиціонер
  • ванна / душ
  • туалет
  • капці
  • халат
  • рушники
  • фен
  • праска, дошка для прасування
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • письмовий стіл
  • шафа
  • спальня
  • TБ: канали

Спеціальні послуги:

послуга wake-up

Більш просторий номер з видом на місто і кондиціонером. Серед зручностей телевізор з плоским екраном, міні-бар і письмовий стіл. Ванна кімната в номері укомплектовано феном і безкоштовними туалетно-косметичними засобами. Гості можуть відвідувати лаундж Sky. 1 дуже велике двоспальне ліжко або 2 односпальні ліжка.

Характеристика номерів:

Площа номера 35 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2

Додаткові опції:

Покриття підлоги Килимове покриття
Краєвид із номера Місто
  • кондиціонер
  • ванна
  • душ
  • туалет
  • капці
  • халат
  • рушники
  • фен
  • праска, дошка для прасування
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • MP3 / радіо / будильник
  • телефон
  • сейф у номері
  • письмовий стіл
  • шафа
  • спальня
  • TБ: канали

Спеціальні послуги:

послуга wake-up

Просторий люкс з доступом в лаундж Sky, кондиціонером, телевізором із плоским екраном, міні-баром, письмовим столом та окремою ванною кімнатою з ванною, душем, феном і безкоштовними туалетно-косметичними засобами. 1 дуже велике двоспальне ліжко.

У вартість проживання включено такі зручності та переваги:
– Індивідуальна реєстрація заїзду/виїзду з готелю в лаунжі Sky і головному лобі
– Сніданок в лаунжі Sky чи ресторані Coleman’s Café
– Чай/кава протягом усього дня у лаунжі Sky
– Безкоштовний вечірній коктейль з домашніми напоями та закусками в лаунжі Sky з 18:00 до 20:00.
– Можливість безкоштовно користуватися окремим залом для проведення нарад у лаунжі Sky протягом 2 годин на 1 номер за весь період перебування (в залежності від наявності можливості)
– Знижка в розмірі 20% на їжу і напої
– Знижка в розмірі 20% на послуги пральні
– Щоденна послуга чищення взуття

Характеристика номерів:

Площа номера 61 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2

Додаткові опції:

Покриття підлоги Килимове покриття
  • кондиціонер
  • ванна
  • душ
  • туалет
  • капці
  • халат
  • рушники
  • фен
  • праска, дошка для прасування
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • письмовий стіл
  • шафа
  • спальня
  • TБ: канали

Спеціальні послуги:

послуга wake-up

Номер з кондиціонером і видом на місто. Серед зручностей телевізор з плоским екраном, міні-бар і письмовий стіл. Власна ванна кімната укомплектована феном і безкоштовними туалетно-косметичними засобами. Гості можуть користуватися прасувальними приладдям. 2 односпальні ліжка або 1 дуже велике двоспальне ліжко.

Характеристика номерів:

Площа номера 26 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2

Додаткові опції:

Покриття підлоги Килимове покриття
Краєвид із номера Місто
  • кондиціонер
  • душ
  • туалет
  • капці
  • халат
  • рушники
  • фен
  • праска, дошка для прасування
  • туалетні засоби
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • письмовий стіл
  • шафа
  • спальня
  • TБ: канали

Спеціальні послуги:

послуга wake-up


Інфраструктура та послуги

  • відкритий басейн
  • гидромассажная ванна на открытом воздухе
  • ресторан
  • система харчування:
  • обслуговування номерів

Про ресторан

  • У ресторані Coleman’s Café протягом всього дня готують страви інтернаціональної кухні.
  • У лобі-лаунжі подають легкі закуски і освіжаючі напої.
  • wi-fi: безкоштовно
  • банкетна зала
  • бізнес центр
  • час роботи reception: цілодобово
  • кімната для зберігання багажу
  • консьєрж
  • конференц-зала
  • ліфт
  • магазини
  • обмін валют
  • оплата кредитною карткою
  • парковка: за додаткову плату
  • преса
  • пральня: за додаткову плату
  • сейф
  • сувенірна крамниця
  • послуги з прасування одягу
  • факс / ксерокс / принтер
  • екскурсійні програми
  • няня: за додаткову плату

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

PrimorskiyСанкт-Петербург, Россия

Остановились в этом отеле выбирая соотношение цена/геолокация. На ресепшн встретились, как родных. Разместили быстро, с повышением класса. На 18 этаже. В номере есть все, что должно быть в 4-х звездке. Кровать большая, матрас - идеальной по жесткости. Кондиционер встроенный, шумноват. Обои местами отклеены. Весь интерьер обшарпанный. Холодильник плохонький. есть свой видовой ресторан. Рядом много центров со множеством кафешек на любой вкус. Через дорогу 20 м - магазинчик 7/11. Впечатления от отеля двойные, но в целом. Показати ще

PonaroshkuСанкт-Петербург, Россия

В отеле останавливались родители. До установления сложности с букингом, через которое было проведено бронирование, Точнее букингком не решил и обнаружил в обнаруженном вопросе с бронированием. Отель САМ, без участия в бронировании дополнительных дополнительных изменений в брони, хотя не был платным. Не могу не отметить подобную высокую клиентоориентированность отеля и еще раз поблагодарить г-на Томаса Хо за его помощь. Однозначно я и моя семья станем лояльными клиентами этой сети. Что касается проживания: заселили, сами заранее выбрали последний 21 этаж с панорамным видом. Все понравилось, никаких нареканий. Прекрасная локация, дружелюбный и профессиональный персонал, уютно, комфортно. Показати ще

TravellersfromRussiaМосква, Россия

Выбрали этот отель по программе Singapore Stopover Holiday. За сумму, ближайшую к 100 евро за ночь. Без завтрака. Выбор именно на этом паломнике из-за удачного его расположения - близость к центральной части Сингапура. 1. Предварительно списались с отелями по электронной почте, ожидая очень высокого этажа с хорошим видом (как правило, отели идут навстречу пожеланиям). Однако получил ответ, что по программе SSH возможно размещение только в номерах на 7-11 этажах. И в ответном сообщении ожидалась ссылка на 11 этаже. 2. По приезду весьма недружелюбная сотрудница ресепшн номер на 8 этаже. Естественно, с видом на стену соседнего здания. Предварительное письмо от отеля о размещении на 11 этаже никакого результата не возымело. 3. Поднялись в номер. Полюбовались из окна на стену. Не мы же не в номере пришли сидеть (с). Посему, по быстрому приняв душ, двинулись на осмотр прекрасного города. А вернувшись,быстро уснули. 4. Утром, случайно заглянув под кровать, ну, не то, чтобы ужаснулись - видали и не такое - сильно удивились. Такая грязь нам давненько не попадалась. Не исключено внимание на кресло - не с помойки ли его притащили? 5. Впоследствии обнаруженные клочья чужих волос на дверце шкафа, грязь в душе, грибок и черная плесень, хотя и вызывали брезгливость, но уже не удалось нас шокировать. Выводы: 1. Отель работает на потоке. 2. Менеджмент не прогресс. Либо не хочет, либо не может. ИМХО, полагаю, что из-за посещения центра посетители будут всегда. 3. Уборка в ряде случаев возникновения, т.е. никак. 4. Ввиду грязи, грибка и плесени нежелательно останавливаться в таких отелях по-простому опасно для здоровья. Настоятельно исключен выбор другого отеля. Пусть даже другой отель будет дороже. Или по-дальше, но рядом с метро. PS Из всего персонала отеля никаких претензий только к портье. Показати ще