Відгуки з Tripadvisor

Spandan S
Дуже непрофесійний персонал.. особливо команда бронювання.. Мені сказали суму ххх дирхамів ОАЕ як річну орендну плату, і лише за тиждень до мого переїзду персонал бронювання перестав відповідати на дзвінки... Я вже звільнив своє поточне житло і застряг. Найгірший готель..

rikesh B
Я БУВ 2 ДНІ В ЦЬОМУ ГОТЕЛІ ДУЖЕ ГАРНИЙ І ПЕРСОНАЛ ТАКОЖ ДУЖЕ ДОПОМАГАЄ ПОВНЕ розташування ТАКОЖ ідеальне, його дуже хороше помешкання та персонал завжди приходять вчасно та чисті, дуже дякую вам команда прибиральниць

Gadfly_13
Пишу відгук на 2-й день мого перебування - номер 409. Можливо, доведеться залишитися, поки я не знайду щось краще. Я перелічу різні аспекти та мій досвід: 1. Зустріч в аеропорту (6/10): зустріч з аеропорту була організована для мене за 250 дирхамів ОАЕ – старий Мерс із привітним водієм. Було добре, за винятком того, що його навички водіння могли бути кращими. 2. Заїзд (8/10): вони були готові з документами та номером кімнати. Я прийшов досить рано, близько 09:00, але оскільки його було зарезервовано вчора ввечері, я попросив снідати. Вони були здивовані. Через деякий час я отримав 2 набори дос із чатні й самбхаром — у пластикових контейнерах. Лише вказівка на те, що мало статися. 3. Розташування (9/10): це в районі Discovery Gardens, неподалік від станцій метро/трамваю та неподалік від торгових центрів Marina та Ibn Batuta. Місцевість виглядає дуже індійською з тамільським впливом (з магазинів). Поруч є кілька дешевих ресторанів, а також чимало чисто овочевих ресторанів - переважно індійські, але також пакистанські, ліванські, китайські тощо. Ви знайдете два супермаркети, два індійські супермаркети (один тамільський), кілька аптек тощо. Загалом, дуже гарне місце, і якщо ви індієць або вегетаріанець, це місце дуже добре. 4. Кімната (8/10): на диво, план поверху та кімнати неймовірно охайні. Досить простора для квартири-студії та має балкон, великий холодильник, мікрохвильову піч, індукційну духовку, пральну машину тощо. У моїй кімнаті є одне ліжко розміру "queen-size" та одне односпальне ліжко - матраци зручні. Холодильник, мікрохвильова піч, кондиціонер працюють добре. У кімнаті також є багато шаф для зберігання всіх ваших речей, один робочий стіл, один маленький столик для прийому їжі, два стільці, один диван, одна лавка для багажу тощо, а меблі виготовлені з якісної деревини. 5. Зручності в номері (3/10): Кімната тьмяно освітлена, мабуть, для економії електроенергії. Не було надано майже нічого, крім двох склянок і однієї тарілки (і пари ложок і виделок). Я попросив тарілки, миски, чашки, електричний чайник тощо. Усі вони прийшли разом із пакетиками чаю/кави. Але все відбувається повільно. Телевізор не працює і не запускається. Надається небагато туалетних приналежностей, але я зазвичай їх не торкаюся. Тільки два великих рушники - нічого для рук і ніг. Вішалок немає. 6. Wi-Fi (1/10): вони просять вас увійти за допомогою якогось коду – з’єднання постійно переривається, а найкраща швидкість – 4 Мбіт/с. Якщо у вас є якісь плани роботи з закладу, будь ласка, не вибирайте це місце. 7. Сніданок (0/10): Я чув, як вони подзвонили о 0730 ранку. Якийсь випадковий хлопець дав мені пачку похи та пачку фруктів, а потім налив чаю в паперовий стаканчик і передав мені – це був сніданок!!! Спочатку служба харчування нагадувала тюремну роздачу їжі, як ми бачили у фільмах. По-друге, кількість Poha змусить кролика просити більше. Я точно не уявляв цього, коли на моєму офісному ваучері було зазначено, що сніданок включено!!! Мені пощастило, що багато тамільських закладів відкриваються о 6 годині – я їв в одному сьогодні, а завтра буду їсти в іншому. Завтра я планую витончено відмовитися від сніданку :) 8. Обслуговування (2/10): Тут усе йде своїм темпом. Якщо ви досить наполегливі, щоб продовжувати їм нагадувати (як я), ви можете отримати, скажімо, чайник за 1,5 години – що не працює, і вони не мають поняття. Сьогодні вранці я попросив забрати білизну о 08:00 і кілька вішалок. Коли я вийшов із табличкою «прибери свою кімнату», була 9:15. Я попросив на рецепції забрати білизну. Коли я повернувся сьогодні ввечері, я бачу табличку "Не турбувати", я не прибирав, але мою білизну зібрали належним чином!!! Коли я зіткнувся з ними, вони сказали, що я зберіг табличку – тоді як вони увійшли в кімнату, щоб забрати? Це господарники — ніхто не вішає табличку надворі в цьому місці, а оскільки я це зробив, вони використовували її, щоб пропустити робочий день. Чудово попрацював, розумний Алек, але зрозумів тебе. 9. Персонал (5/10): деякі співробітники, включно з сьогоднішньою офіцеркою (ймовірно, з Філіппін), дуже хороші та привітно спілкуються. Деякі інші менеджери фронт-офісу не хочуть багато говорити - мабуть, занадто зарозумілі. Як правило, більшість з них не вітаються і ставляться холодно - свідчить про брак уваги керівництва. Загалом, цілком зрозуміло, що вони стрімко скорочують витрати і не дуже турбуються про обслуговування клієнтів. Це дуже хороше помешкання з точки зору розташування та інфраструктури, але повністю погіршене їхнім обслуговуванням, яке схоже на обслуговування хостелу. Я б не радив читачам вибирати це, якщо у вас немає варіантів. Показати ще