Відгуки з Tripadvisor

Alex Efremov
Віддихали в одному з кращих номерів цього пятизвездочного готелю. Соотношение ціни/якості на самому низькому рівні. О пяти заездах и речи быть не может: В номере пахнет сиростью. Ковры в номере старі і грязные. В душе с трудом можно настроить горячую воду. Ручка душа отваливается. Якщо включити кран у ванну, в душі буде холодна вода. Туалет смывает только с третьего раза. Кнопку смива потрібно тримати довго. Вода в биде то горячая, то холодная, пользоваться невозможно. Льожа в кровати неможливо користуватися телевізором, тому що для пульта немає прямої видимості. Другая техника загораживает телевизор от пульта. Спеціальний фонарик в номері є, але не працює. Панорамний басейн в готелі. Стекла басейна дуже грязные, купаться неприятно, красивые фото не делаешь. Пол навколо басейну дуже грязний. Доставка напитків в номер дуже довга, багато чого немає в наявності. Меню сніданку не змінилося три дні. Выбор еды на завтрак скудный. Парковка маленькая. Показати ще

Арсений
Під час нашої подорожі по острову ми зупинялися в 3х місцях, а готель Park Hyatt Zanzibar був гідним завершенням і розкішним аккордом у фіналі нашої поїздки. Пожалуй, сам по собі готель - це найкращий на острові: розкіш і безперечний сервіс. Оазис посеред колоритного Кам'яного Міста! Після білосніжних пляжів Нунгві або об'єднаного східного узбережжя кілька не відпустіть можливість провести дні в цьому незвичайному місці, купити в басейні, візуально переходячи в море і на колоритному місцевому пляжі (де не відчуваються відливи), прогулятися по вулочкам Кам'яного міста і попробувати вуличну їжу. Найкращі завтраки, дуже привітний персонал, а в цілому Hyatt як завжди на вищому рівні! Показати ще

Elena K
Читала у відгуках, що це найкращий готель в Занзібаре. Але це все не означає, що він хороший. Уж точно не на 5 зірок. Тому що: 1. Зекономили на кондиціонерах. В номерах вони є, в місцях загального користування їх немає, дуже душно 2. Нет своего пляжа. Готель на березі океану, але це фактично порт, мимо снують моторні лодки, а після обіду на березі збираються місцеві аборигени, які є по видимому у них променадом. Вполне дружелюбные, но все равно напрягает. 3. Захожу як-то в сувенірну лавку при готелі, вона крошечная, де-то 2×2 м. Вдруг прибігає тетка з молельным ковриком, розстилає його посеред магазину і починає молитися. К товарам-не подойти. 4. В ресторані спробували обсчитаться на 100 баксів(нас було 8 чоловік, наверное понадеялись,що не будемо перевіряти рахунок) 5. На 3 день нашого перебування сломався 1 із двох ліфтів. 6. В нашому номері-полулюкс протекает ванна, причому сильно, вода потрапляє на кришку і в номері воняє мокрими носками. 7. комп'ютер в рум-сервісі теж сломався, чек не дали. А причем тут писаючим хлопчиком, запитайте ви? А це вчора з проїжджою мімо моторки місцевий чорношкірий житель мочився у воду на очі у всього готелю. Показати ще