Відгуки з Tripadvisor

Артур Х
Віддихали в готель 24-29 вересня 2021 Приїхали на заселення близько 19:00, заселили швидко. На ресепшене розмовляють тільки на англійському, ми на англійському не сильні, але проблем не виникло. Номер чистый. Уборка була раз в 2 дня. Сам номер відмінний, все як на фото. Із недоліків: в душі немає жодної двері, тому пол можна залити водою, фен не відвідує в ванні, а в кімнаті і погано працює. Також номер надзвичайно мінімалістичний - чайник, стеклянні стакани, які-небудь прилади відсутні. Є тільки 2 бумажних стаканчика, невеликий холодильник, маленький сейф (ноутбук не входить). Питание. У нас был FB [завтрак + ужин (ужин без напитків, ціни на напої на фото)]. Ужин вроде як може бути замінений на обід, але особисто не пробували. Завтрак і ужин шведський стіл. Завтрак - меню було майже без змін, а на смак було слабо. Но на завтрак всегда пекут свежие круассаны, так что в целом хорошо. Ужин - тут меню змінилось, і мені було добре. На ужин майже все було смачно, ужин однозначно відмінний. Питьевую воду в готелі можна набрати тільки в одному місці - перед входом в ресторан, де кормят. Порада: в номерах розетки 3х вилкові. На ресепшене переходник коштує 5 євро, в найближчому магазині 2 євро. Вобще, можна знайти ще дешевле, там в кожному магазині ціни змінюються. Показати ще

Иван О
Ну что же путешествуем наших много семьей , но этот отель вызвал недоумение ….. Во-первых, зарезервували ми його в день прильоту в 19:20 ( час між країнами однакове) 18.10.21 , гроші списали все добре ми Вас ждем , прийшло повідомлення на пошту , приїхали ми в готель о 03:00 і нам сказали резерва нет, ми Вас не ждем І так далі …. Ми з ребёнком після дороги почали зв'язуватися з менеджментом , на що нам сказали, що можуть тільки після 10:00 …. 2 часа в холле зі скандалами і на ресепшене сміловались сказали оставляйте 150 євро залога і ми дадим Вам номер , вибору не було , але було не понятно, чому не можна було так зробити відразу ( на ресепшене був некий Петро). Во вторых максимум 2 звёзды , отель не новый , полотенца под залог денег , смена полотенца платная !!!! ) В третіх анімацій немає ) , басейн холодний , аквапарк і розваги відкровенно старі !!! В четверг в номерах нет переходников к телевизорам , купили за свои деньги , пульт один , мебель не отремонтирована , из-за поломанной полки разбили дорогие духи ( В общем из хорошего , не плохой завтрак , в принципе наличие аквапарка , но не за эти деньги в округе маса готелів в цій ціновій намного краще !!!! Показати ще

Cernika
Жили в готелі Panthea Holiday Village одну ніч, нас поселили сюда під час обробки нашого номера в іншому готелі в Протарасе після спалаху ковида. В цілому цей готель нам не особливо сподобався, тому що він великий, суматошний і знаходиться в самому центрі Айя-Напи прямо біля забору Луна-парка, ввечері від нього багато шуму до 12 ночі. В цілому, все краще, чим люди писали в літніх відгуках. В номерах чисто, в ресторані теж все швидко убирають, за столом швидко сажають, насекомых ніде не бачили. Більше всього напрягает ресторан - він виглядає як величезна столова, стоїть гул і обслуговування від великої кількості людей, нікто не надає - за напитками потрібно самим ідти на бар. Не сподобалась еда, багато всього, але не дуже смачно. Голодным не останешься, но удовольствия особого не получишь. В кімнатах трохи темновато, кухні немає. До пляжу пішки 15 хвилин, прогулочная набережная рядом. Кафе, магазини - все в побуті в 5 хвилинах ходьби. Є класний аквапарк (входить у вартість проживання), нам дуже сподобався, обладнання не старе, нічого не порвали і не ободрали на горках, як це буває. Ватрушек не много, но мы не стеснялись просити у других людей, обычно не отказывали. В загальному, у всіх є свої клієнти. Якщо вам потрібно жити в центрі Айя-Напи, тусовка і рух поруч. Якщо хочете тихого відпочинку - то краще вибрати готель поменше і поуютнее. Показати ще