Агентам

Opia Boutique

Аланія

Opia Boutique Opia Boutique 3

Туреччина, Аланія

10 9 218

На основании рейтинга Tripadvisor

90%

Opia Boutique – готель в Конакли, має власний приватний пляж, відкриті басейни для дорослих і дітей. Біля басейну є шезлонги, парасольки, матраци, їжа та напої. Серед розваг гостям доступні настільний теніс, дартс, пляжний волейбол, водні види спорту на пляжі, а також анімаційні заходи. У готелі працює ресторан та бари біля басейну та на пляжі. Номери сучасно оформлені та оснащені кондиціонером, міні-баром, сейфом та балконом.

Tel: +90 242 565 11 25
www.opiaboutiquehotel.com

Загальна інформація

Рік будівництва Загальна площа К-ть номерів К-ть місць Check-in Check-out
2011 5 000 кв.м. 130 260 14:00 12:00
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

Аеропорт: Газіпаша - 50 км

Аеропорт: Анталія - 110 км

Відстань до моря (2 лінія): 150 м


Типи номерів

Характеристика номерів:

Площа номера 25-35 м2
Кількість номерів 130
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+1
  • балкон: так
  • кондиціонер
  • душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар: безкоштовно
  • телефон
  • сейф у номері: безкоштовно
  • TБ: супутникове

Інфраструктура та послуги

  • тип пляжу: приватний пляж
  • шезлонги: безкоштовно
  • пляжні рушники: безкоштовно
  • матраци: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • Дитячий басейн
  • відкритий басейн
  • шезлонги: безкоштовно
  • рушники: безкоштовно
  • матраци: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • анімація
  • Бочча: безкоштовно
  • Водні види спорту: за додаткову плату
  • Волейбольний майданчик на пляжі: безкоштовно
  • Дартс: безкоштовно
  • Настільний теніс: безкоштовно
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • пляжний бар
  • система харчування: UAI
  • wi-fi: за додаткову плату
  • оренда автомобіля
  • лікар: за додаткову плату (за викликом)
  • послуги фотографа: платно

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

MIss.M.74

Я можу чесно сказати, що я ніколи не почувався так гостинно або як вдома в готелі. Я втратив свій паспорт, і виникли проблеми з тимчасовим, що означало, що нам довелося продовжити наше перебування. Керівництво та персонал не могли бути більш корисними, заспокоївши нас і допомогли з документами. Я б дуже рекомендував цей готель і прекрасний доброзичливий персонал, який тут працює. Чудовий відпочинок. Дякую всім Показати ще

Андреа М

Ми чудово відпочили в Konakli Nergis. Номер світлий, просторий і чистий. Навіть прикраса сподобалася. І туалети теж були охайні. Їжа була чудовою, були різноманітні овочі, салати, фрукти та тістечка, ми не могли визначитися. Рекомендую спробувати все, не пошкодуєте. У них найкраща кава в кавомашині, я не міг натішитися. Ви можете розслабитися з напоєм у руках біля гарного басейну або на пляжі готелю біля моря. Персонал дуже добрий і готовий допомогти, хоча вони погано говорять англійською, вони знайдуть спосіб пояснити, що вони мають на увазі, і переконаються, що ви їх розумієте. Загалом ми отримали найприємніше перебування тут. Показати ще

Sheila H

після 16 годин подорожі, щоб дістатися до нашого курорту, ми були дуже втомлені та відчували спрагу. Коли ми прибули до готелю після двох з половиною пересадок, нас зустрів дуже вороже налаштований молодий чоловік, який не розмовляв англійською або вдавав, що не розмовляє англійською. Ми дві жінки, віком за 60, і ми відчували сильну спрагу, коли прибули до готелю, тому Ми запитали, чи можемо ми десь випити, і його відповідь була НІЯКОГО НАПІЮ і навіть води. Наступного дня ми вийшли й помітили ємність з водою за рогом на стійці реєстрації, хоча він сказав НЕ ПИТИ. Наш номер був прекрасним і дуже чистим, а персонал номеру задоволений і привітний. Ми були за системою "все включено", але бар біля басейну був закритий в обідній і вечірній час на дві години кожен, але нам сказали піднятися до бару ресторану, щоб випити. На наш жах, нам відмовляли в напої або багато разів ігнорували. Про це повідомили менеджеру, який сказав, що вирішить цю проблему, але цього не сталося. Весь молодий персонал бару був найгрубішим, якого я коли-небудь зустрічав у всьому світі і я багато подорожував. Їжа в готелі була холодною, навіть курячі нагетси подавали на вечерю. Цей готель рекламується на англійських веб-сайтах, тому давайте трохи більше обслуговуватимемо англійців, а не лише росіян і поляків. Я шеф-кухар на пенсії, і я знаю, що дешева їжа, яку нам подавали, справді не дуже добра. Якщо ми хотіли отримати будь-яку інформацію про район, ми повинні були піти до Алі в супермаркеті, який добре говорив англійською, і не любив жодного персоналу готелю. Я був у Туреччині багато разів, і ніколи більше ніде до мене не ставилися так погано. Ми були дуже раді повернутися додому, тому іммодіуми більше не потрібно було приймати. Гірший готель у всьому світі НЕ ЙДИ Показати ще