Відгуки з Tripadvisor

Анастасия С
Обала плюс, номер 2 спальні з видом на море ідеально підходить для великої сім'ї з дітьми. Номер складається з 2 спален і великої гостиної-кухні. Всі вікна виходять на море, легкий шум прибоя і потрясающий вид з 5 поверху (перша лінія, вихід на пляж відразу з готелю) супроводжує весь час з панорамними вікнами!!! Есть лифт. Номер дуже чистий (уборка і заміна полотна кожен день, заміна постельного при необхідності) сантехніка і техніка справна, величезна терасса з сушками для білизни. Є стиральна машина (що особливо добре при подорожах з маленькими дітьми), посудомоечная, плита, духовка (кухня укомплектована). Кроватки-манежі (состояние як нові) для маленьких дітей ставлять за додаткову плату. Пляж піщаний, якщо подобається галька, можна пройти до галечного пляжу в сторону Каменево. Ресепшена в цьому корпусі немає, він в основному. Також в основному корпусі ресторан зі шведським столом на сніданок. Мінусом є однообразне меню ресторану і відворотна кава, але дітям дуже нравились омлети з сосисками. В остальном мінусов не виявлено, хочеться повернутися туда знову:) Показати ще

Елена С
Віддихаємо в комплексі Обала, корпус Фонтана. Поселили в номер на першому поверсі. Маленький балкон стоїть прямо на проїжджій частині, без збільшення, до припаркованих уздовж дороги машину можна дотягнути рукою. Дорога идет крутой горкой, по этому машины и мопеди газают изо всех сил днём и ночью. Пройшло 4 дня, як ми тут. Все це час ми і наш гід просимо устранить неполадки в номері. Унітаз постійно течіть і труби видають жахливі звуки. Кондиціонер працює тільки як вентилятор, в кімнаті горить тільки одна тусклая лампочка, вторая не працює, і на балконі теж не працює, вайфая так і немає. П'ятий день ми просимо, вимагаємо... відправити це. Два дня морочили голову, давая разные пароли для вайфая. Закончилось тим, що я купила місцеву телефонну карту. За цей час підходили до цих проблем на ресепшн раз 5-6 і кожна дівчина дивиться з улибкою і запитує - з якого ви номера і що трапилося? Потом честно записують проблему в журнал. Причём девушки там всегда одни и те же. Переселить отказываются и исправить ничего не торопятся. Ось так і проходить вже п'ятий день відпочинку. Показати ще

Анна З
З іншою резиденцією в готелі Обала корпус La Mer. Сразу поразив той факт, що внизу відсутня рецепція! Нас зустрів хлопчик років 20, який не може два слова зв'язати з третім... Я говорю з ним по-російськи, подруга по-англійськи, а він що-то своє по-сербськи, навіть не намагаючись скористатися онлайн-переводчиком. Естественно, ми нічого не поняли. Мальчик тримав в руках ключі від номера і конвертик з бумажками нашого туроператора. Вручил нам сие и повел на третий поверх. Відкриває номер, а там ... Грязная постель, огромные пятна, волосы на кровати. В туалете куча мусора, использованные бутылки. Ми в шоці, прошу переселити нас в іншу кімнату або хочу убрати цю. Он кое-как понял суть нашего возмущения и куда-то повел, оставив чемоданы в том грязном номере. Оказывается, рецепція дуже далеко від кімнати... в другому корпусі, який розбитий по всім осям і параметрам. Там не 3 зірки, а одна від сили. Ми були дуже голодні, вирішили спочатку покушати. Єда в ресторані жуткая, неможливо було є... Готові відвратительно, навіть я (не має ніякого поварського освіти і будучи дуже ленівой) готовлю в 1000 разів краще! Овощі вони пожежять не в стані, про більш складних стравах типу пасти з морепродуктами я взагалі молчу! Офіціанти ходять з таким вираженим обличчям, будто вже пару раз плюнули в блюдо. Грубят, отмораживаются, работают "на отвали". Після вжина нас заселили в інший номер, залишив без чогоданов! Мальчик з ключами від першої кімнати (в якій були наші речі) благополучно смился. На часах 23, ми уставшие, злые и без вещей. Туроператор не мог подзвонить на рецепцию, пришло идти туда опять и разбираться. С горем пополам к полуночи мы получили возможность принять душ и лечь спать. Було бажання телепортуватися на родину і забути цей досвід як страшний сон. Жуткий отель испортил это впечатление от страны, мы в глубокой печали... Никому не советую сюда ехать((( Єдині нормальні люди у всіх заведенні - горничні. Приятні жінки, вони добре говорять по-англійськи і ставляться по-людськи. Огромное им СПАСИБО !Еслі цей відгук прочитають власники готелю, пусть вони зроблені міськими адміністраторами!Почему у вас адміністрація не здатна спілкуватися з гостями?Ми просто шоковані... Показати ще