• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

New La Perla

Шарм-ель-Шейх/Хадаба

На основании рейтинга Tripadvisor

71%

Невеликий затишний готель в районі HADABA. У крокової доступності знаходиться Il Mercato – чудовий район з сувенірними магазинами, ресторанами, кафе і кальянними. Неподалік – один з трьох знаменитих рибних ресторанів Fares Seafood. Хороший варіант для економічного відпочинку.


Інформація про структуру готелю і про номерному фонді

Готель відкритий в 1996 р. Остання реновація – 2015 р. Складається з основного одноповерхової будівлі і чотирьох триповерхових корпусів. Всього в готелі 106 номерів. Наявність номерів для людей з обмеженими можливостями – ні. Connected Room – ні.

Tel: +2 069 366 31 10 |+2 069 366 31 11
www.newlaperla.com

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація К-ть номерів Check-in Check-out
1996 2015 106 14:00 12:00
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

  • Готель NEW LA PERLA 3* знаходиться в 18 км від Міжнародного аеропорту Шарм-ель-Шейх, в районі HADABA.
  • Найближчий аеропорт: в 19 км – Міжнародний аеропорт Шарм-ель-Шейх
  • Відстань до моря: близько 2,5 – 3 км.
  • Відстань до NAAMA BAY: 8 км.
  • Відстань до OLD MARKET (Старе Місто): 3 км.
  • Розташовані поруч готелі MARMARA 3*, DIVE INN 3*.


Типи номерів

Standard Room – Вид на сад, басейн або околиці. У номерах twin beds або king size bed. З king bed – 15 номерів. Додаткове місце – розкладне ліжко. У номерах доступу до інтернету немає. У номері:

  • телевізор | є російськомовні канали
  • міні бар |не заповнений
  • сейф | не у всіх номерах
  • ванна кімната з душем

Характеристика номерів:

Площа номера 30 кв. м (total)
Кількість номерів 106
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2+2 / 3
  • тераса / балкон
  • кондиціонер
  • телефон
  • TБ: канали

Спеціальні послуги:

room service: за додаткову плату


Інфраструктура та послуги

  • шезлонги
  • парасольки
  • коралловый пляж Reef Beach* | стационарный пирс | вход в море только с пирса | рекомендуется специальная обувь
  • пляжні рушники надаються на території готелю
  • шаттла на пляж – нет
  • бар и кафе на пляже – платно | All действует только на территории отеля

* орендований пляж | зимовий сезон 2017/ 2018 р.

  • шезлонги
  • рушники
  • парасольки
  • 2 відкритих басейну | без підігріву
  • дайвинг центр | на пляже
  • бильярд | бесплатно
  • ресторан
  • система харчування:

Про ресторан

У готелі один основний ресторан сервірує шведський стіл на сніданок 7:00 – 10:00, обід 13.00 – 15.00 і вечеря 19:00 – 21:00 | інтернаціональна кухня і тематичні вечері.

Про бар

  • POOL BAR | 10:00 — 22:00 |обслуговує All
  • LOBBY BAR | працює 24 години | AI – 10:00 — 22:00
  • BEDOUIN TENT | у вечірній час | кальян платно

AI – 10:00 — 22:00

AI – безалкогольні та міцні алкогольні напої місцевого виробництва (пиво, спиртні напої). По даній концепції працює основний ресторан, бар на басейні, лоббі бар.

  • Увага! Вино в концепцію All не входить.
  • Бутильована вода в номери не поставляється.
  • При завантаженні готелю менш 10 людина – set menu.
  • На пляжі бар на All не обслуговує.
  • пральня
  • сейф на reception: безкоштовно
  • лікар за викликом
  • WIFI – безкоштовно в лобі готелю. У номерах інтернету немає
  • фен | на рецепції за запитом безкоштовно
  • праска | на рецепції за запитом безкоштовно

  • дитячі стільчики в ресторані
  • дитяча секція в основному басейні | без підігріву
  • дитяче ліжко | за запитом безкоштовно

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Александр К

Бронировали на одном из отечественных сайтов на новогодние свята. Приехали в 3 ночи 31.12.2018 -отель виявився закритим, нас зустрів охоронник, набрав кому то по телефону, трубку дали нам -объяснили,что готель не працює. На ресепшионе присутній затхлий запах, вид не жилої, у відмінності від фотографій. Пришлось шукати інші варіанти проживання, про затратах і нервах писати не буду. Показати ще

anyasignala

Якщо ви не приїхали до всього, то смело їжте в цей готель. Мені, в цілому, все сподобалось! Да мебель старая, сан узел не очень. Но приехали отдыхать, а не искать недостатки! Ми знали куда едем, відгуки читали. Нічего критичного я не нашла! Питание цілком хорошее, мясо редко конечно. Но всегда наедались! На баре працював правда жадний бармен, який як будто із свого кармана ниливает. Показати ще

Serghei R

Приехали втроём с маленьким ребенком. Жара +38, в холле температура така же, духота страшна, ніякого кондиціонера. На нових гостей ноль уваги. Ребенок терпел до останнього, потім заплакал, потім і все почалося істерика. Представьте себе в парній, з якої немає виходу. Представили? ось. Це то, що ми відчували 40 хвилин, поки на ресепшн зробили вид, що оформляють що-то. На самому ділі все було готово за 3 хвилини, і нас разом з маленьким ребенком просто мучили. Після трьох згадок я в кінці кінців потребував менеджера, і тільки тоді нам вернули паспорт і відвели в “номер”. Именно так, в кавычках. Знаете, кое-де скотина живёт набагато краще. Замки в двері розболтані. Коли повертаєш ключ, таке враження, що розсипається все всередині, такий розхлябанний і дохлий. Ванная… Знаете, багато бачили, і спокійно відношусь до мелочам, над якими можна посміятися, просто забити і отримати задоволення від відпочинку. Но эта "Ла Перла"... Плесень в'їзде, умивальник і душ в чорних п'ятнах, розетка (у ванній!!!) не закрита взагалі нічим. Представляєте, що з вами буде, коли розетка намокнет і ви встанете на мокрий пол?! Підвісний потолок не закріплений і панель може звалитися на голову в будь-який момент. Полка для шампуня -- шедевр на одном гвоздике. Ставишь шампунь -- вона повертається набок і шампунь падає на пол. Вода… Тут у вас буде 2 варіанти: «Горячая и очень горячая» (чередуются по 2 секунды) и «холодная и очень холодная» (чередуются по 2 секунды) То есть, чтобы принять душ, вы заходите под него и тут же выходите. І так танцюєте весь час, поки у вас не закончиться почуття юмору і терпіння. Но помыть дитину, наприклад, самі розумієте, взагалі неможливо. Шкаф за дверью -- единственное приличное нещо в номері. Правда, як його випортити теоретично - не знаю. Кондиціонер: зачем-то замурований в стену, працює в 2 режимах: «громко» і «очень гучно». Виспаться не удастся. Можливо, до шуму кондиціонера ще можна було привикнути, але тут в 11 годин у дворі включилася арабска музика. Громкость - по ощущениям ватт на 750. Щоб ви зрозуміли, при закритих вікнах друг друга приходилось переспрашивать. В бассейне пусто, возле бассейна тоже. Зачем эта музыка целый день -- так и не понял. Наверное, кому-то просто було скучно. Ну, немудрено. Отель заполнен процентов на два. Кровать должна была быть одна широкая, чтобы спать втроём с ребенком посередине. Вместо этого в номере -- две узкие. Пол -- керамическая плитка.. Если вдруг малой скатится с узкой кровати на плитку головной… Спать в общем нереально.Как и вообще просто остаться в этом аду. Після 2-годинного очікування менеджер зателефонував в номер. Засада! Телефон теж практично не працює. Треск, слышно одно слово, потом ничего не слышно. Да ладно, ми вже поняли, що тут жити нереально, і будем міняти готель. Тому залишалось як-то відмочитися одну ніч і змінити готель через гиду. Менеджер так і не прийшов, я вгадав, що він подзвонив. Ладно, спустився сам на ресепшн, все йому розповів і показав. Сначала дядечка з гордим видом нас пытался научить... Тадам! Пользоваться смесителем (!) Но не включаючи воду. Похоже було, що сам він недавно приїхав відкуда-то, де взагалі немає цивілізації. Предложили сдвинуть кровати и ребенка положить в “дырку”... На полном серьёзе предлагали какую-то детской кроватку для новорожденных, куда ребенок не помещался ))) Людей они уже селят, насколько понял, "чтобы хоть каких-то денег сорвать напоследок" . В готелі крім нас було ще близько 40 чоловік, майже всі араби. Воспитание и отношение к цивилизации в некоторых -- как из средневековья. Щоб ви розуміли: в «ресторане» (в кавычках, тому що столовки в'їзде краще) при мені поставили свою дитину ногами на стіл, щоб витереть йому задницю і змінити памперс. Детей куча, все орут, шумят, взрослые ещё громче. В общем, цыганский табор, наверное, лучше выглядит. З гидом ми успішно домовилися про заміну готелю з доплатою, так що надо було протриматися і вижити одну ніч. Прихожу на обід о 12:50. Не пускают в ресторан! “Обед с 13”. Добре, ухожу, повертаюсь о 13:40. “Ещё не готово, через полчаса”. Слов нет. Решили відправитися на пляж. Пляж далеко, теоретично є автобус від готелю. Спросил, коли автобус. Відветили, через півчасу. Собрались на пляж, спустились, ждём. Через 40 хвилин запитую, що сталося. “Через час буде”. Про холл -- парную без кондиціонера, в якому надо ждати, ви вже в курсі. В общем, плюнули і поїхали на пляж на таксі. Еда - мрак. На сніданок есть нечего совершенно. Острая фасоль, сирі підогріті овочі вроде кабачков, ще яка-то схожа ерунда… в загальному, зайшов, подивився і вирішив просто випити кофе. Ха! Не тут-то було. На сніданок тільки чай. Причому, в використані (!) помиті разові 100-грамові стаканчики насипають тобі щепотку чая, ти йдеш і заливаєш її кип'ятком. “Чай”.... В тюрьме, наверное, лучше. Попросил кофе. Ответ: “Кофе в баре, а бар з 10 годин”. На часах -- 8. Тут терпіння закінчилося. , і турки, і сахар. Ось що таке “все включено” в La Perla. Це коли ти голодний, а кофе можна отримати тільки через скандал. А якщо захотіти, спустившись у бар, отримати що-небудь, за що Ви заплатили -- кожен раз надо буде викликати поліцію. Ви впевнені, що такий “віддих” вам потрібен? На ресепшн майже ніколи нікого немає. В баре теж. Хоча коли запитав, як ти можешь тут працювати, відмазався: «ай секьюрити». В загальному, МИ ВИЖИЛИ за ці сутки в New La Perla! ) Принцип готелю понятен: взяти з вас гроші, потім усіма силами пытаться не дать вам то, за що ви заплатили. Знаете, який сенс приставки "New" в назві? Я -- понял. Замість того, щоб працювати, вони завели нові акаунти на сайтах! "Типа новий готель", а на самому місці - намагаються вибавитися від кучи реальних відгуків про цей кошмар, який люди писали на їх старий акаунт. Якщо Ви вдруге побачите у відповіді цієї "Ла Перли" що-то вроде "нам жаль, ми постараємося краще" -- раджу посміятися над тим, щоб зробити спробу притягнути лохов і пройти мимо. мені не жаль. Все, що їм потрібно - це отримати від вас гроші, помістити вас в хлів, спрятати еду і нічого не робити. Назавтра успішно переїхали в інший готель і перехрестилися. Вспоминаем как страшный сон. Показати ще